Mam dotaz ohledne serizeni motoru. Pri seslaplem plynu(za jizdy), je z motoru slyset takove "cvrdlikani". Cim vic seslapnu tim vic je zvuk slyset. Muzou to byt ventily?
Po kolika tis. kilometrech je potreba motor seridit? Jedna se o 1.9D/55Kw, najeto cca 260000km.
ventily?!
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
ty hydrošteli jdou slyšet hlavně na volonoběh to je pravda.. ten předvstřik by to mohl být.. když ne tak by to mohli být načaté ojniční ložiska nebo pístní čepy..
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- EL
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okolí Pacova (okres Pelhřimov)
Ted mě napadá-kdyby to byly vstřiky,tak by to s přibývajícíma otáčkama přestávalo být slyšet,např. u feldy mi to dělalo asi jen do 2700 otáček.Záleží,kolik má ten motor natočíno no a taky jak se rozbíhá,jestli jde natvrdo nebo jde zlehka,to by musel ale majitel posoudit sám,nebo někdo,kdo to slyší,takhle se to zodpovědět nedá.Ale než bych měnil kliku a pístní čepy,zkusil bych hnout s čerpadlem,na tom nic nezkazí,maximálně ho dá zpět.Já jsem koupil passat 19tdi,pohnul jsem asi o půl milimetru a rozdíl je dost znatelnej-na hluku,na výkonu a na kouři z výfuku.
VW Passat-konečně jsem si pořídil pořádný auto