ventily?!

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
passatb3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 24.02.2006 21:02

ventily?!

Příspěvek od passatb3 »

Mam dotaz ohledne serizeni motoru. Pri seslaplem plynu(za jizdy), je z motoru slyset takove "cvrdlikani". Cim vic seslapnu tim vic je zvuk slyset. Muzou to byt ventily?
Po kolika tis. kilometrech je potreba motor seridit? Jedna se o 1.9D/55Kw, najeto cca 260000km.

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

ten motor má samoštely, takže se nic neseřizuje. musel bych to slyšet, ale můžou to být i samoštely.

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Hydroštel je nejčastěji slyšet při volnoběhu a nemá vliv na sešlápnutí plynu.

Uživatelský avatar
EL
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okolí Pacova (okres Pelhřimov)

Příspěvek od EL »

tohle bude bud předvstřik,ale spíš bych to tipoval na vstřiky,nech si je seřídit.Měl jsem felicii 1.9D a to je vlastně ten samej motor.
VW Passat-konečně jsem si pořídil pořádný auto

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

ty hydrošteli jdou slyšet hlavně na volonoběh to je pravda.. ten předvstřik by to mohl být.. když ne tak by to mohli být načaté ojniční ložiska nebo pístní čepy..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
EL
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okolí Pacova (okres Pelhřimov)

Příspěvek od EL »

Ted mě napadá-kdyby to byly vstřiky,tak by to s přibývajícíma otáčkama přestávalo být slyšet,např. u feldy mi to dělalo asi jen do 2700 otáček.Záleží,kolik má ten motor natočíno no a taky jak se rozbíhá,jestli jde natvrdo nebo jde zlehka,to by musel ale majitel posoudit sám,nebo někdo,kdo to slyší,takhle se to zodpovědět nedá.Ale než bych měnil kliku a pístní čepy,zkusil bych hnout s čerpadlem,na tom nic nezkazí,maximálně ho dá zpět.Já jsem koupil passat 19tdi,pohnul jsem asi o půl milimetru a rozdíl je dost znatelnej-na hluku,na výkonu a na kouři z výfuku.
VW Passat-konečně jsem si pořídil pořádný auto

Odpovědět

Zpět na „Motory“