pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
tak jsem měnil vlnovec na B3jce, muselo dolů potrubí, na svodech to bylo přírubou chyceno 4 maticema...tyhle matice byly na šroubech, jestli jsou zalisovaný nebo co (nevím), jsou prostě napevno...jeden šroub ale prasknul, zkoušeli jsme utahovat pouze na 2 šrouby proti sobě, mysleli jsme že když utáhneme i třetí zbývající tak se ta příruba nahne a otevře díru v místě urtženého šroubu...fouká to jak na 2 tak na 3 šrouby...takže zvuk jako tank, nestalo se vám někdy něco takovýho? aby se to dalo odvrtat tak musí motor asi ven, jsem z toho zoufalej...
snad se to nechá pochopit, jsem z toho ještě mimo
snad se to nechá pochopit, jsem z toho ještě mimo
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
Motor ven nemusí. Jde to shora, ale musíš oddělat i sací potrubí, drží na šesti imbusovejch šroubech (6mm imbus), jinak by ses nedostal na některý matky co drží výfukový potrubí na hlavě. Ale bacha ať neutrhneš nějakej svorník, to by už potom musela hlava dolů.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
takže vstřikování a sací potrubí dolů a pak se tam nechá dostat jo?Passta píše:Motor ven nemusí. Jde to shora, ale musíš oddělat i sací potrubí, drží na šesti imbusovejch šroubech (6mm imbus), jinak by ses nedostal na některý matky co drží výfukový potrubí na hlavě. Ale bacha ať neutrhneš nějakej svorník, to by už potom musela hlava dolů.
to by nemuselo bejt tak tragický
se klidně vsadím že všechno půjde hladce a zase ten poslední bude peklo
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
Hlavně si sežeň zrovna nový těsnění a nezapomeň odpustit chladicí kapalinu, aby ti ze sacího potrubí nenatekla do válce.
Už jsem to párkrát dělal (nejen na svým) a jde to celkem dobře. Matky na svornících si nastříkej nějakým "odrezovačem", já používám Sviting od Mafry, super pomocník.
Už jsem to párkrát dělal (nejen na svým) a jde to celkem dobře. Matky na svornících si nastříkej nějakým "odrezovačem", já používám Sviting od Mafry, super pomocník.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
tak paráda...díky za radu, už se těším až to bude jezdit
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
a když sundáš první díl výfuku, leze z toho utrženýho šroubu aspoň kousek nad rovinu tý příruby ? jako že bys nemusel rozebírat sání a prostě ze spoda na ten zbytek šroubu navařil matku a dostal ho ven jednodušeji...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
jo, kouká tak 5mm, ale jak je tam ten šroub upevněnej? lisovanej? vařenej nebo zašroubovanej?lister píše:a když sundáš první díl výfuku, leze z toho utrženýho šroubu aspoň kousek nad rovinu tý příruby ? jako že bys nemusel rozebírat sání a prostě ze spoda na ten zbytek šroubu navařil matku a dostal ho ven jednodušeji...
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
To co psal lister je taky možnost, ale pochybuju že to půjde hladce. Chtělo by to po navaření matky ještě ohřát litinu autogenem.
Je to svorník, takže je tam našroubovanej.
Je to svorník, takže je tam našroubovanej.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
jj právě jsem taky rozjímal, že po 15ti letech neustálýho zahřívání a chladnutí budou jako jedno těloPassta píše:To co psal lister je taky možnost, ale pochybuju že to půjde hladce. Chtělo by to po navaření matky ještě ohřát litinu autogenem.
Je to svorník, takže je tam našroubovanej.
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
prvně to zkus, uvidíš že to půjde, třeba tu matku utrhneš , navaříš další, a pak ještě několik dalších, ale nakonec ven půjde.
nahřívat švajcem je zbytečný, tím vařením se ti matka i zbytek šroubu rozpálí do červena, od tohe se zahřeje i okolí šroubu, pak to prostříkneš nějakým olejíčkem, zchladíš matku a jedeš povolovat.
je to vyzkoušenej způsob jak dostat ven zalomenej šroub, jen je potřeba aby ho lezlo ven minimálně na jeden závit
nahřívat švajcem je zbytečný, tím vařením se ti matka i zbytek šroubu rozpálí do červena, od tohe se zahřeje i okolí šroubu, pak to prostříkneš nějakým olejíčkem, zchladíš matku a jedeš povolovat.
je to vyzkoušenej způsob jak dostat ven zalomenej šroub, jen je potřeba aby ho lezlo ven minimálně na jeden závit
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody
lister píše:prvně to zkus, uvidíš že to půjde, třeba tu matku utrhneš , navaříš další, a pak ještě několik dalších, ale nakonec ven půjde.
nahřívat švajcem je zbytečný, tím vařením se ti matka i zbytek šroubu rozpálí do červena, od tohe se zahřeje i okolí šroubu, pak to prostříkneš nějakým olejíčkem, zchladíš matku a jedeš povolovat.
je to vyzkoušenej způsob jak dostat ven zalomenej šroub, jen je potřeba aby ho lezlo ven minimálně na jeden závit
jj taky uz sme nekolikrat delali a to co popisuje lister opravdu funguje..