pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od s4wyer »

tak jsem měnil vlnovec na B3jce, muselo dolů potrubí, na svodech to bylo přírubou chyceno 4 maticema...tyhle matice byly na šroubech, jestli jsou zalisovaný nebo co (nevím), jsou prostě napevno...jeden šroub ale prasknul, zkoušeli jsme utahovat pouze na 2 šrouby proti sobě, mysleli jsme že když utáhneme i třetí zbývající tak se ta příruba nahne a otevře díru v místě urtženého šroubu...fouká to jak na 2 tak na 3 šrouby...takže zvuk jako tank, nestalo se vám někdy něco takovýho? aby se to dalo odvrtat tak musí motor asi ven, jsem z toho zoufalej...

snad se to nechá pochopit, jsem z toho ještě mimo
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od Passta »

Motor ven nemusí. Jde to shora, ale musíš oddělat i sací potrubí, drží na šesti imbusovejch šroubech (6mm imbus), jinak by ses nedostal na některý matky co drží výfukový potrubí na hlavě. Ale bacha ať neutrhneš nějakej svorník, to by už potom musela hlava dolů.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od s4wyer »

Passta píše:Motor ven nemusí. Jde to shora, ale musíš oddělat i sací potrubí, drží na šesti imbusovejch šroubech (6mm imbus), jinak by ses nedostal na některý matky co drží výfukový potrubí na hlavě. Ale bacha ať neutrhneš nějakej svorník, to by už potom musela hlava dolů.
takže vstřikování a sací potrubí dolů a pak se tam nechá dostat jo?
to by nemuselo bejt tak tragický

se klidně vsadím že všechno půjde hladce a zase ten poslední bude peklo
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od Passta »

Hlavně si sežeň zrovna nový těsnění a nezapomeň odpustit chladicí kapalinu, aby ti ze sacího potrubí nenatekla do válce.
Už jsem to párkrát dělal (nejen na svým) a jde to celkem dobře. Matky na svornících si nastříkej nějakým "odrezovačem", já používám Sviting od Mafry, super pomocník.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od s4wyer »

tak paráda...díky za radu, už se těším až to bude jezdit
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od lister »

a když sundáš první díl výfuku, leze z toho utrženýho šroubu aspoň kousek nad rovinu tý příruby ? jako že bys nemusel rozebírat sání a prostě ze spoda na ten zbytek šroubu navařil matku a dostal ho ven jednodušeji...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od s4wyer »

lister píše:a když sundáš první díl výfuku, leze z toho utrženýho šroubu aspoň kousek nad rovinu tý příruby ? jako že bys nemusel rozebírat sání a prostě ze spoda na ten zbytek šroubu navařil matku a dostal ho ven jednodušeji...
jo, kouká tak 5mm, ale jak je tam ten šroub upevněnej? lisovanej? vařenej nebo zašroubovanej?
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od Passta »

To co psal lister je taky možnost, ale pochybuju že to půjde hladce. Chtělo by to po navaření matky ještě ohřát litinu autogenem.
Je to svorník, takže je tam našroubovanej.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od s4wyer »

Passta píše:To co psal lister je taky možnost, ale pochybuju že to půjde hladce. Chtělo by to po navaření matky ještě ohřát litinu autogenem.
Je to svorník, takže je tam našroubovanej.
jj právě jsem taky rozjímal, že po 15ti letech neustálýho zahřívání a chladnutí budou jako jedno tělo
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od lister »

prvně to zkus, uvidíš že to půjde, třeba tu matku utrhneš , navaříš další, a pak ještě několik dalších, ale nakonec ven půjde.
nahřívat švajcem je zbytečný, tím vařením se ti matka i zbytek šroubu rozpálí do červena, od tohe se zahřeje i okolí šroubu, pak to prostříkneš nějakým olejíčkem, zchladíš matku a jedeš povolovat.
je to vyzkoušenej způsob jak dostat ven zalomenej šroub, jen je potřeba aby ho lezlo ven minimálně na jeden závit
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Tomášek
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9666
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovčovice u Jemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: pr*ser jako hrom - ulomenej šroub, svody

Příspěvek od Tomášek »

lister píše:prvně to zkus, uvidíš že to půjde, třeba tu matku utrhneš , navaříš další, a pak ještě několik dalších, ale nakonec ven půjde.
nahřívat švajcem je zbytečný, tím vařením se ti matka i zbytek šroubu rozpálí do červena, od tohe se zahřeje i okolí šroubu, pak to prostříkneš nějakým olejíčkem, zchladíš matku a jedeš povolovat.
je to vyzkoušenej způsob jak dostat ven zalomenej šroub, jen je potřeba aby ho lezlo ven minimálně na jeden závit

jj taky uz sme nekolikrat delali a to co popisuje lister opravdu funguje..

Odpovědět

Zpět na „Motory“