Turbo a vše kolem něj
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Turbo a vše kolem něj
Tak jsem dnes měnil trubku přívodu vzduchu k turbu (praskla) a šáhnul jsem si na osičku když už jsem to měl rozdělany a zjistil jsem že má trochu vakl.A ted nastáva otázka....
Jak dlouho asi ješte vydrží...to mmi asi nikdo neřekne.-)
Vím že se tyto turba nedají repasovat takže jaká by byla náhrada a kolik by to stálo (pokud bych nesehnal stejne v lepčím stavu motor mám 1Z takže co radíte...
Vím že to muže vydržet ješte 100tis ale človek nikdy neví muže to odejít i za 2000km tak shaním info.
A všimnul jsem si že trubky jsou zaolejované,po tom co má asi naskákáno se nedivím zkusím je vyčistit a budu to pozorovat jestli mi to tamtudy nežere olej...
Pokud má někdo zkušenosti s výměnou za jiny...variabilni hodte sem prosím ceny všeho co je pořeba turbo,řj,ventil atd za kolik se da sehnat a z jakejch motoru popřípadě čídla dílů díky moc myslím že to nebude jen pro mě
Jak dlouho asi ješte vydrží...to mmi asi nikdo neřekne.-)
Vím že se tyto turba nedají repasovat takže jaká by byla náhrada a kolik by to stálo (pokud bych nesehnal stejne v lepčím stavu motor mám 1Z takže co radíte...
Vím že to muže vydržet ješte 100tis ale človek nikdy neví muže to odejít i za 2000km tak shaním info.
A všimnul jsem si že trubky jsou zaolejované,po tom co má asi naskákáno se nedivím zkusím je vyčistit a budu to pozorovat jestli mi to tamtudy nežere olej...
Pokud má někdo zkušenosti s výměnou za jiny...variabilni hodte sem prosím ceny všeho co je pořeba turbo,řj,ventil atd za kolik se da sehnat a z jakejch motoru popřípadě čídla dílů díky moc myslím že to nebude jen pro mě
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Turbo a vše kolem něj
tak mozno z nejakeho PD popripade z 81kw verzie ale to musis upravit aj soft. a ine trisky...no neviem tak do 10tis a podla mna seriove 66KW turbo zozenes do 5tis KC
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12.01.2008 20:57
Re: Turbo a vše kolem něj
Koukni na net, turba repasujou uz od nejakych 5.000,-
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
turbo se dá repasovat v poho.. ta vůle na osce je normální, takže to neznačí že turbo je před smrtí.. kolik ti to žere oleje?? a jinak turbo VGT do 1z jde celkem v poho, ale je problém ho řídit, protože 1Z má ještě starou jednotku kterou to nenaučíš, takže musíš dát i jinou jednotku a trysky měnit nemusíš, když tam dáš to turbo, ale přínos na výkonu bude minimální.. jinak doporučuji když vgt tak z podélných motorů.. když tak písni co tě bude zajímat..
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
no oleje nevím mám to chvilku cca 3000km včera jsem přetesnoval přírubu na olejovej filtr a chladič oleje(ubejval mi olej) tak sem si cvičně shodil koleno u IC a nevěřil jsem co z toho teklo oleje..ted je otázka jak dlouho to tam je..co to značí? a další otázka jak je řešenej přívod vzduchu k IC(z nárazníku)protože já tam mám tu krytku plnou takže naporově to asi chladit nebude:-(jelikož je to za nárazníkem
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
hele na co je na turbu ten podtlakovej bazmekt? zespoda u turba s tím hejbátkem? to je regulace turba? a jak to funguje
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
jo ten bazmekt je na regulaci turba.. jakmile v sacím potrubí dosáhne tlak určité hodnoty otevře se v turbu obtokový ventil a výfukové plyny proudí částečně mimo turbínu, tím se sníží otáčky turba a tím i tlak. obtokovou klapku otevírá právě ta banka a ovládá ji ventil N75 na základě signálu z řídící jednotky.. toto platí pro 66kw tdi s obtokovým turbem.. u 891 je už VGT turbo a tam banka naklápí lopatky v turbu..
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
tak to jsem si přesně myslel.-) že je to na to
Jen mě sere ten olej v potrubí..co se s tím dá dělat?
Jinak všichni mě utvrzují že ta vule je normlní no tak věřím:-)
Takže asi nějaké tesnění na tom turbu nebude to by nevydrželo takže počítam(pokud by to šlo repasovat že tam budou nějaké pouzdra která když mají vuly propuští kolem sebe olej a tlak to nahání do trubek přes IC do motoru... no a pak to stejká z5 do IC a ta mse to hromadí..
Jen mě sere ten olej v potrubí..co se s tím dá dělat?
Jinak všichni mě utvrzují že ta vule je normlní no tak věřím:-)
Takže asi nějaké tesnění na tom turbu nebude to by nevydrželo takže počítam(pokud by to šlo repasovat že tam budou nějaké pouzdra která když mají vuly propuští kolem sebe olej a tlak to nahání do trubek přes IC do motoru... no a pak to stejká z5 do IC a ta mse to hromadí..
- Malfox
- Závodník
- Příspěvky: 525
- Registrován: 04.03.2008 11:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
Přeji dobrý den vespolek lidičky,
potřeboval bych poradit, kde bych sehnal hadici od TURBA (trubka tlaková),
na VW Passat Variant 35i, B3, 1.9TDi, motor 1Z.
Hadice mě praskla a díky tomu se ztrácel výkon.
Vždy když se mě ztratil výkon, v tu chvíli prskl olej z přetlaku dírou z hadice a špinil dost motor.
Je to hadice napravo s pohledu, ze předku na auto. Viz obrázek v příloze.
Děkuji za jakékoli informace.
Malfox
potřeboval bych poradit, kde bych sehnal hadici od TURBA (trubka tlaková),
na VW Passat Variant 35i, B3, 1.9TDi, motor 1Z.
Hadice mě praskla a díky tomu se ztrácel výkon.
Vždy když se mě ztratil výkon, v tu chvíli prskl olej z přetlaku dírou z hadice a špinil dost motor.
Je to hadice napravo s pohledu, ze předku na auto. Viz obrázek v příloze.
Děkuji za jakékoli informace.
Malfox
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
no pokud nemáte u vás vrakáč tak jedine VW pokud chceš napíšu ti číslo dílu
- Malfox
- Závodník
- Příspěvky: 525
- Registrován: 04.03.2008 11:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
No super budu rád za číslo dílu.KADEL píše:no pokud nemáte u vás vrakáč tak jedine VW pokud chceš napíšu ti číslo dílu
Našel jsem jen toto.
Zřejmě to bude tento díl Viz pic ...
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
tak to co jsi našel by mělo být ono ale jsou ta mdve čísla a nevím jaky je v tom rozdíl
- abcd
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Turbo a vše kolem něj
To budeš hodně těžko shánět a origo vw je to raketa! Jinak pozor! - dělali se dva průměry sacích hadic a to celkem rozdílné, že je k sobně nespasuješ.
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
kadel a kolik ti to bere oleje??
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Malfox
- Závodník
- Příspěvky: 525
- Registrován: 04.03.2008 11:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo a vše kolem něj
Díky za info, již vím a raději jsem si hadici přeměřil, aby to byla ta pravá.abcd píše:To budeš hodně těžko shánět a origo vw je to raketa! Jinak pozor! - dělali se dva průměry sacích hadic a to celkem rozdílné, že je k sobně nespasuješ.
Dík
PS: Liší se to podle VIN