Turbo a vše kolem něj

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od KADEL »

Tak jsem dnes měnil trubku přívodu vzduchu k turbu (praskla) a šáhnul jsem si na osičku když už jsem to měl rozdělany a zjistil jsem že má trochu vakl.A ted nastáva otázka....
Jak dlouho asi ješte vydrží...to mmi asi nikdo neřekne.-)
Vím že se tyto turba nedají repasovat takže jaká by byla náhrada a kolik by to stálo (pokud bych nesehnal stejne v lepčím stavu motor mám 1Z takže co radíte...
Vím že to muže vydržet ješte 100tis ale človek nikdy neví muže to odejít i za 2000km tak shaním info.
A všimnul jsem si že trubky jsou zaolejované,po tom co má asi naskákáno se nedivím zkusím je vyčistit a budu to pozorovat jestli mi to tamtudy nežere olej...
Pokud má někdo zkušenosti s výměnou za jiny...variabilni hodte sem prosím ceny všeho co je pořeba turbo,řj,ventil atd za kolik se da sehnat a z jakejch motoru popřípadě čídla dílů díky moc myslím že to nebude jen pro mě

Uživatelský avatar
Tomas1
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2210
Registrován: 10.03.2008 11:32
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Tomas1 »

tak mozno z nejakeho PD popripade z 81kw verzie ale to musis upravit aj soft. a ine trisky...no neviem tak do 10tis a podla mna seriove 66KW turbo zozenes do 5tis KC :wink:

Tommy_25
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 12.01.2008 20:57

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Tommy_25 »

Koukni na net, turba repasujou uz od nejakych 5.000,-

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od hodys »

turbo se dá repasovat v poho.. ta vůle na osce je normální, takže to neznačí že turbo je před smrtí.. kolik ti to žere oleje?? a jinak turbo VGT do 1z jde celkem v poho, ale je problém ho řídit, protože 1Z má ještě starou jednotku kterou to nenaučíš, takže musíš dát i jinou jednotku a trysky měnit nemusíš, když tam dáš to turbo, ale přínos na výkonu bude minimální.. jinak doporučuji když vgt tak z podélných motorů.. když tak písni co tě bude zajímat..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od KADEL »

no oleje nevím mám to chvilku cca 3000km včera jsem přetesnoval přírubu na olejovej filtr a chladič oleje(ubejval mi olej) tak sem si cvičně shodil koleno u IC a nevěřil jsem co z toho teklo oleje..ted je otázka jak dlouho to tam je..co to značí? a další otázka jak je řešenej přívod vzduchu k IC(z nárazníku)protože já tam mám tu krytku plnou takže naporově to asi chladit nebude:-(jelikož je to za nárazníkem

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od KADEL »

hele na co je na turbu ten podtlakovej bazmekt? zespoda u turba s tím hejbátkem? to je regulace turba? a jak to funguje :roll:

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od hodys »

jo ten bazmekt :D je na regulaci turba.. jakmile v sacím potrubí dosáhne tlak určité hodnoty otevře se v turbu obtokový ventil a výfukové plyny proudí částečně mimo turbínu, tím se sníží otáčky turba a tím i tlak. obtokovou klapku otevírá právě ta banka a ovládá ji ventil N75 na základě signálu z řídící jednotky.. toto platí pro 66kw tdi s obtokovým turbem.. u 891 je už VGT turbo a tam banka naklápí lopatky v turbu..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od KADEL »

tak to jsem si přesně myslel.-) že je to na to
Jen mě sere ten olej v potrubí..co se s tím dá dělat?
Jinak všichni mě utvrzují že ta vule je normlní no tak věřím:-)
Takže asi nějaké tesnění na tom turbu nebude to by nevydrželo takže počítam(pokud by to šlo repasovat že tam budou nějaké pouzdra která když mají vuly propuští kolem sebe olej a tlak to nahání do trubek přes IC do motoru... no a pak to stejká z5 do IC a ta mse to hromadí..

Uživatelský avatar
Malfox
Závodník
Závodník
Příspěvky: 525
Registrován: 04.03.2008 11:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Malfox »

Přeji dobrý den vespolek lidičky,

potřeboval bych poradit, kde bych sehnal hadici od TURBA (trubka tlaková),
na VW Passat Variant 35i, B3, 1.9TDi, motor 1Z.
Hadice mě praskla a díky tomu se ztrácel výkon.
Vždy když se mě ztratil výkon, v tu chvíli prskl olej z přetlaku dírou z hadice a špinil dost motor.
Je to hadice napravo s pohledu, ze předku na auto. Viz obrázek v příloze.

Děkuji za jakékoli informace.
Malfox
Přílohy
prasklá hadice od TURBA
prasklá hadice od TURBA
prasklá hadice od TURBA
prasklá hadice od TURBA

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od KADEL »

no pokud nemáte u vás vrakáč tak jedine VW pokud chceš napíšu ti číslo dílu

Uživatelský avatar
Malfox
Závodník
Závodník
Příspěvky: 525
Registrován: 04.03.2008 11:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Malfox »

KADEL píše:no pokud nemáte u vás vrakáč tak jedine VW pokud chceš napíšu ti číslo dílu
No super budu rád za číslo dílu. :wink:
Našel jsem jen toto. :idea:

Zřejmě to bude tento díl :?: Viz pic ...

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od KADEL »

tak to co jsi našel by mělo být ono ale jsou ta mdve čísla a nevím jaky je v tom rozdíl
Přílohy
Bez názvu.JPG

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od abcd »

To budeš hodně těžko shánět a origo vw je to raketa! Jinak pozor! - dělali se dva průměry sacích hadic a to celkem rozdílné, že je k sobně nespasuješ.

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od hodys »

kadel a kolik ti to bere oleje??
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Malfox
Závodník
Závodník
Příspěvky: 525
Registrován: 04.03.2008 11:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Malfox »

abcd píše:To budeš hodně těžko shánět a origo vw je to raketa! Jinak pozor! - dělali se dva průměry sacích hadic a to celkem rozdílné, že je k sobně nespasuješ.
Díky za info, již vím a raději jsem si hadici přeměřil, aby to byla ta pravá.
Dík :wink:

PS: Liší se to podle VIN

Odpovědět

Zpět na „Motory“