Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Uživatelský avatar
waynek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem, Liberec
Kontaktovat uživatele:

Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od waynek »

Zdravím, prosím vás mám Passata B3 1.6TD, když jedu z kopce, šetřím naftu se zařazenou rychlostí nebo na neutrál. Vím že se jedná jen o nějakou tu decku, ale prostě jsou nějaké názory a rád bych si některé ověřil. Pokud někdo víte stoprocentně jak to je, prosil bych i vysvětlení, to je to nejdůležitější. Děkuji předem za pomoc.

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od KADEL »

ych řekl v celku u tohoto motoru je to jedno u TDi to šetří když brzdíš motorem jelikož ti přestane vstřikovaat palivo ale u mechanickyho bych řekl že asi to stříká furt :lol:

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od abcd »

Pokud je to s agr ventilem, tak šetří taky. Je tam vyveden podtlak do čerpadla, který přes membránu zavírá přívod nafty.

Uživatelský avatar
Tomas1
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2210
Registrován: 10.03.2008 11:32
Bydliště: Michalovce

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od Tomas1 »

tak tak ked je to iba TD tak to zere stale ale ked TDI tak pri zjazde dole kopcom so zaradenou rychlostou nezre nic motor je mazany olejom a ventily su uzavrete...ved aj ked mas palubny pocitac a mas okamzitu spotrebu tak ukazuje 0

Uživatelský avatar
waynek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem, Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od waynek »

Tak díky pánové, moc jste mi pomohli i když s maličkostí.... agr ventil nemám, takže to teče pořád :-D

Uživatelský avatar
jenda
Profík
Profík
Příspěvky: 943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Č. Budějovic

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od jenda »

VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

Uživatelský avatar
waynek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem, Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od waynek »

Jj pravda, já hledal, ale po nějaké době jsem to vzdal a řekl si že se prostě ještě zeptám, pač mi bylo jasný, že to tady někdo už řešit musel. Dík a případně se omlouvám že jsem dostatečně nehledal :oops: :wink:

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od abcd »

Máš tam AGR ventil? Mam za to, že ty u 59kw ho mít budeš.

Uživatelský avatar
Hanni
Pilot
Pilot
Příspěvky: 803
Registrován: 04.10.2007 08:56
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od Hanni »

Já bych taky řek že by ho měl mít, ale 1.6TD byly 59kW?

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od abcd »

Jo jo, 59kw verze byly s intercolerem, u B3 dokonce stejné umístění a vedení sání jako u B4 TDi. A právě tyto motory už myslim měly nějakou homologaci, tudíž i AGR ventil. Jak už jsem psal, může to být mechanika a palivo dávat při nulovém plynu nemusí. Není to ovládáno elektricky, jako u TDi, ale mechanicky přes podtlak a membránu, která zavře naftu. Jestli je to jinak, prosím opravte mne.

Uživatelský avatar
waynek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem, Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od waynek »

abcd : Je to přesně tak jak říkáš, ale kde AGR ventil najdu? Pro ujištění že tam opravdu je.
hani: JJ je to 59 kW typ SB.

Uživatelský avatar
Tomas1
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2210
Registrován: 10.03.2008 11:32
Bydliště: Michalovce

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od Tomas1 »

waynek:tak potom mas dobreho passata pocul som ze tieto s intercoolerom idu v skutku celkom dobre...co je na tom pravdy ??? 8)

Uživatelský avatar
Hanni
Pilot
Pilot
Příspěvky: 803
Registrován: 04.10.2007 08:56
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od Hanni »

Souhlasim, to asi opravdu zas nejhur nepojede, ja mam 1.9TD a je to jenom 55kW :-( A jak je to teda stim egr ventilem? co sem slysel tak od r. 1986 se davali uz skoro do vsech kvuli emisim, ale otazka je s tim brzdenym motorem, jestli skutecne privod paliva uzavira, nebo to zere porad

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od abcd »

59kw byly RA a SB, který máš. AGR ventil najdeš mezi výfukem a sáním, které spojuje. Motor SB má ještě narozdíl od RA jiné předkomurky a podle autodat o desetinu rozdílný předvstřik.

sashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 26.11.2007 13:57
Bydliště: Teplice

Re: Šetřím ns neutrál nebo s rychlostí?

Příspěvek od sashik »

Možná se budu trapně opakovat, ale mám motor 1.9 TDi, typ 1Z (B4) a četl jsem, že při nějakých 1300 otáčkách při jízdě z kopce a puštěným plynem to stejně vstřikuje palivo. Takže když tam mám zařazenou 5-tku a jedu z kopce při otáčkách těsně nad volnoběhem (cca 1000 ot.) tak moc asi nešetřím co? Je to tak?

Odpovědět

Zpět na „Motory“