Nepravidelný chod motoru B3, 1,8i + LPG

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
fox001
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Nepravidelný chod motoru B3, 1,8i + LPG

Příspěvek od fox001 »

Ahojky všichni,
Dlouhou dobu jsem měl problém s motorem. Nedržel volnoběh, netáhnul a na benzín se dusil. Vyměnil jsem vzduchový a pal. filtr. Těsnění po vstřikovačem. A pořád stejná závada. Nechal jsem udělat diagnostiku a zjistili vadný potenciometr škrtící klapky. V servisu mi namontovali celou škrtící klapku i s potenciometrem a dobrý. Ovšem po pár dnech úplně stejné problémy. Tak znovu na diag. Opět to byl pot. škrtící klapky. Maník zkontroloval signální kabely od řídící jednotky ke škrtící klapce a hlavní závadu objevil. Zkrat na kabeláži. Samozřejmě že jsem opět zacáloval i novou škrtící klapku. Jsem s tím ted velice spokojen a taky se spotřebou.

Při provozu na LPG mi to dělá průměrně na dlouhé trasy 7,5 l/100km a kolem 10 po městě.

Takže pokud někdo měl nebo má podobné problémy. přiložil jsem svoji zkušenost.
Šťastný je, kdo je vděčný, že smí žít.

Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

Re: Nepravidelný chod motoru B3, 1,8i + LPG

Příspěvek od martas01 »

fox001 píše:Ahojky všichni,
Dlouhou dobu jsem měl problém s motorem. Nedržel volnoběh, netáhnul a na benzín se dusil. Vyměnil jsem vzduchový a pal. filtr. Těsnění po vstřikovačem. A pořád stejná závada. Nechal jsem udělat diagnostiku a zjistili vadný potenciometr škrtící klapky. V servisu mi namontovali celou škrtící klapku i s potenciometrem a dobrý. Ovšem po pár dnech úplně stejné problémy. Tak znovu na diag. Opět to byl pot. škrtící klapky. Maník zkontroloval signální kabely od řídící jednotky ke škrtící klapce a hlavní závadu objevil. Zkrat na kabeláži. Samozřejmě že jsem opět zacáloval i novou škrtící klapku. Jsem s tím ted velice spokojen a taky se spotřebou.

Při provozu na LPG mi to dělá průměrně na dlouhé trasy 7,5 l/100km a kolem 10 po městě.

Takže pokud někdo měl nebo má podobné problémy. přiložil jsem svoji zkušenost.
no to je super rada :D :D me to teda otacky drzi v poho ani se to nedusi ale vubec to netahne :roll: :( tesneni+ plus filtry new kolik stala ta klapka??

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Re: Nepravidelný chod motoru B3, 1,8i + LPG

Příspěvek od SkejT »

fox001 píše:Ahojky všichni,
Dlouhou dobu jsem měl problém s motorem. Nedržel volnoběh, netáhnul a na benzín se dusil. Vyměnil jsem vzduchový a pal. filtr. Těsnění po vstřikovačem. A pořád stejná závada. Nechal jsem udělat diagnostiku a zjistili vadný potenciometr škrtící klapky. V servisu mi namontovali celou škrtící klapku i s potenciometrem a dobrý. Ovšem po pár dnech úplně stejné problémy. Tak znovu na diag. Opět to byl pot. škrtící klapky. Maník zkontroloval signální kabely od řídící jednotky ke škrtící klapce a hlavní závadu objevil. Zkrat na kabeláži. Samozřejmě že jsem opět zacáloval i novou škrtící klapku. Jsem s tím ted velice spokojen a taky se spotřebou.

Při provozu na LPG mi to dělá průměrně na dlouhé trasy 7,5 l/100km a kolem 10 po městě.

Takže pokud někdo měl nebo má podobné problémy. přiložil jsem svoji zkušenost.
to je uzitzecny prizpevek,diky za nej :wink: .Me to zatim otacky drzi perfektne,uvidi se az to dostane vetsi zatez.Jinak tak spotreba je realna,mam to stejny.
Chci se zeptat,jak ti to jezdi v zime na plyn? Jsi schopny v minusovych teplotach nastartovat i pouze na plyn,nebo musis jezdit jen na benzin :?:
diky
ratte opa

Uživatelský avatar
fox001
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od fox001 »

Nová klapka by byla přiliš drahá, tak mi ji v servisu poskytli z jiného auta za 1.200,-. A ta druhá mne stála 2.000,- (byla z vrakoviště).

Co se týká provozu v zimě a startování na LPG, Nejsou s tím žádné problémy. Mám tam LPG systém Lovtec, který stál 23.000,-. Zapíná se při zvýšení otáček na cca 1.800 ot/m, takže když nastartuji, sešlápnu akcelerační pedál čímž zvýším otáčky a už mi to běží na LPG. Jsem opravdu spokojen.
Šťastný je, kdo je vděčný, že smí žít.

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Příspěvek od SkejT »

fox001 píše:Nová klapka by byla přiliš drahá, tak mi ji v servisu poskytli z jiného auta za 1.200,-. A ta druhá mne stála 2.000,- (byla z vrakoviště).

Co se týká provozu v zimě a startování na LPG, Nejsou s tím žádné problémy. Mám tam LPG systém Lovtec, který stál 23.000,-. Zapíná se při zvýšení otáček na cca 1.800 ot/m, takže když nastartuji, sešlápnu akcelerační pedál čímž zvýším otáčky a už mi to běží na LPG. Jsem opravdu spokojen.
tak to verim,ze jsi spokojen.Ja jsem to koupil jiz z klasikou LPG (manual).Zatim jezdim porad jen na LPG,benzin zatim vubec neresim.Ale prave nevim,jak to bude v zime :?:
ratte opa

Mik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ZL Kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mik »

Zdar. Já měl B2 1,6 kW na LPG. Jak jsem ji koupil, tak celkem pohoda, ale pak odešla hlava (podpálené ventily a těsnění). Hlava se udělala, daly se tam ventily a sedla pro LPG a super. Startoval jsem i v zimě na LPG, tak do -5 stupnů. Byl jsem s tím spokojený, co se týká LPG, tak nikdy žádný problém a spotřeba kolem 8l/100Km po repasované hlavě. Systém byl jeden s těch prvních, prímo to sání s manuálním ovládáním. Tak přeji hodně km s plynem...

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Příspěvek od SkejT »

Mik píše:Zdar. Já měl B2 1,6 kW na LPG. Jak jsem ji koupil, tak celkem pohoda, ale pak odešla hlava (podpálené ventily a těsnění). Hlava se udělala, daly se tam ventily a sedla pro LPG a super. Startoval jsem i v zimě na LPG, tak do -5 stupnů. Byl jsem s tím spokojený, co se týká LPG, tak nikdy žádný problém a spotřeba kolem 8l/100Km po repasované hlavě. Systém byl jeden s těch prvních, prímo to sání s manuálním ovládáním. Tak přeji hodně km s plynem...
a co jsi delal kdyz bylo treba -20°C,neslo to natocit vubec :?:
ratte opa

Mik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ZL Kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mik »

SkejT píše:
Mik píše:Zdar. Já měl B2 1,6 kW na LPG. Jak jsem ji koupil, tak celkem pohoda, ale pak odešla hlava (podpálené ventily a těsnění). Hlava se udělala, daly se tam ventily a sedla pro LPG a super. Startoval jsem i v zimě na LPG, tak do -5 stupnů. Byl jsem s tím spokojený, co se týká LPG, tak nikdy žádný problém a spotřeba kolem 8l/100Km po repasované hlavě. Systém byl jeden s těch prvních, prímo to sání s manuálním ovládáním. Tak přeji hodně km s plynem...
a co jsi delal kdyz bylo treba -20°C,neslo to natocit vubec :?:
:) nééé tak jsem to nemyslel. To pak na benzín, zahřál na provozní teplotu a pak plyn.

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Příspěvek od SkejT »

mam dotaz:

kdyz jedu na LPG na 4 stupen nebo 5 stupen a tocim to tak kolem 3 tis. otacek a vyradim na neutral tak me to neudrzi otacky a zdechne motor.Kdyz ale nevyradim a normalne pribrzdim tak to je uplne v pohode.A na benzin je to uplne bez problemu.

Nenapada nekoho neco :roll: ???
ratte opa

Uživatelský avatar
fox001
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od fox001 »

Tak tenhle problém jsem měl taky. Za jízdy, když jsem sešlápnul spojky. zdechl mi motor (ale jen na LPG).
Může za to nápor vzduchu z přední masky a přes filtr vzduchu, který zatlačí membránu ve zplynovači LPG a pak motor zhasne. je potřeba odpojit sací hadici vzduchu od filtru a nebo jen od masky a sklopit ji dolů, aby tam nebyl ten nápor větru.
Šťastný je, kdo je vděčný, že smí žít.

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Příspěvek od SkejT »

fox001 píše:Tak tenhle problém jsem měl taky. Za jízdy, když jsem sešlápnul spojky. zdechl mi motor (ale jen na LPG).
Může za to nápor vzduchu z přední masky a přes filtr vzduchu, který zatlačí membránu ve zplynovači LPG a pak motor zhasne. je potřeba odpojit sací hadici vzduchu od filtru a nebo jen od masky a sklopit ji dolů, aby tam nebyl ten nápor větru.
Perfektni TIP :lol: ,urcite mas pravdu.Je to tim.Diky moc jeste jednou.Usetril jsi me starosti a penize
ratte opa

Uživatelský avatar
tomG60
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: valachy

Příspěvek od tomG60 »

SkejT píše:
fox001 píše:Tak tenhle problém jsem měl taky. Za jízdy, když jsem sešlápnul spojky. zdechl mi motor (ale jen na LPG).
Může za to nápor vzduchu z přední masky a přes filtr vzduchu, který zatlačí membránu ve zplynovači LPG a pak motor zhasne. je potřeba odpojit sací hadici vzduchu od filtru a nebo jen od masky a sklopit ji dolů, aby tam nebyl ten nápor větru.
Perfektni TIP :lol: ,urcite mas pravdu.Je to tim.Diky moc jeste jednou.Usetril jsi me starosti a penize
jo je to tak jak píše Fox

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Příspěvek od SkejT »

tomG60 píše:
SkejT píše: Perfektni TIP :lol: ,urcite mas pravdu.Je to tim.Diky moc jeste jednou.Usetril jsi me starosti a penize
jo je to tak jak píše Fox
tak je to 100% potvrzeno,bylo to tim :roll: tlakem vzduchu pres to sani.Jen by me to vubec nenapadlo,tak jsem to jen vypojil z boxy
ratte opa

Odpovědět

Zpět na „Motory“