Nepravidelný chod motoru B3, 1,8i + LPG
- fox001
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Nepravidelný chod motoru B3, 1,8i + LPG
Ahojky všichni,
Dlouhou dobu jsem měl problém s motorem. Nedržel volnoběh, netáhnul a na benzín se dusil. Vyměnil jsem vzduchový a pal. filtr. Těsnění po vstřikovačem. A pořád stejná závada. Nechal jsem udělat diagnostiku a zjistili vadný potenciometr škrtící klapky. V servisu mi namontovali celou škrtící klapku i s potenciometrem a dobrý. Ovšem po pár dnech úplně stejné problémy. Tak znovu na diag. Opět to byl pot. škrtící klapky. Maník zkontroloval signální kabely od řídící jednotky ke škrtící klapce a hlavní závadu objevil. Zkrat na kabeláži. Samozřejmě že jsem opět zacáloval i novou škrtící klapku. Jsem s tím ted velice spokojen a taky se spotřebou.
Při provozu na LPG mi to dělá průměrně na dlouhé trasy 7,5 l/100km a kolem 10 po městě.
Takže pokud někdo měl nebo má podobné problémy. přiložil jsem svoji zkušenost.
Dlouhou dobu jsem měl problém s motorem. Nedržel volnoběh, netáhnul a na benzín se dusil. Vyměnil jsem vzduchový a pal. filtr. Těsnění po vstřikovačem. A pořád stejná závada. Nechal jsem udělat diagnostiku a zjistili vadný potenciometr škrtící klapky. V servisu mi namontovali celou škrtící klapku i s potenciometrem a dobrý. Ovšem po pár dnech úplně stejné problémy. Tak znovu na diag. Opět to byl pot. škrtící klapky. Maník zkontroloval signální kabely od řídící jednotky ke škrtící klapce a hlavní závadu objevil. Zkrat na kabeláži. Samozřejmě že jsem opět zacáloval i novou škrtící klapku. Jsem s tím ted velice spokojen a taky se spotřebou.
Při provozu na LPG mi to dělá průměrně na dlouhé trasy 7,5 l/100km a kolem 10 po městě.
Takže pokud někdo měl nebo má podobné problémy. přiložil jsem svoji zkušenost.
Šťastný je, kdo je vděčný, že smí žít.
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
Re: Nepravidelný chod motoru B3, 1,8i + LPG
no to je super rada me to teda otacky drzi v poho ani se to nedusi ale vubec to netahne tesneni+ plus filtry new kolik stala ta klapka??fox001 píše:Ahojky všichni,
Dlouhou dobu jsem měl problém s motorem. Nedržel volnoběh, netáhnul a na benzín se dusil. Vyměnil jsem vzduchový a pal. filtr. Těsnění po vstřikovačem. A pořád stejná závada. Nechal jsem udělat diagnostiku a zjistili vadný potenciometr škrtící klapky. V servisu mi namontovali celou škrtící klapku i s potenciometrem a dobrý. Ovšem po pár dnech úplně stejné problémy. Tak znovu na diag. Opět to byl pot. škrtící klapky. Maník zkontroloval signální kabely od řídící jednotky ke škrtící klapce a hlavní závadu objevil. Zkrat na kabeláži. Samozřejmě že jsem opět zacáloval i novou škrtící klapku. Jsem s tím ted velice spokojen a taky se spotřebou.
Při provozu na LPG mi to dělá průměrně na dlouhé trasy 7,5 l/100km a kolem 10 po městě.
Takže pokud někdo měl nebo má podobné problémy. přiložil jsem svoji zkušenost.
- SkejT
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod Pradědem
Re: Nepravidelný chod motoru B3, 1,8i + LPG
to je uzitzecny prizpevek,diky za nej .Me to zatim otacky drzi perfektne,uvidi se az to dostane vetsi zatez.Jinak tak spotreba je realna,mam to stejny.fox001 píše:Ahojky všichni,
Dlouhou dobu jsem měl problém s motorem. Nedržel volnoběh, netáhnul a na benzín se dusil. Vyměnil jsem vzduchový a pal. filtr. Těsnění po vstřikovačem. A pořád stejná závada. Nechal jsem udělat diagnostiku a zjistili vadný potenciometr škrtící klapky. V servisu mi namontovali celou škrtící klapku i s potenciometrem a dobrý. Ovšem po pár dnech úplně stejné problémy. Tak znovu na diag. Opět to byl pot. škrtící klapky. Maník zkontroloval signální kabely od řídící jednotky ke škrtící klapce a hlavní závadu objevil. Zkrat na kabeláži. Samozřejmě že jsem opět zacáloval i novou škrtící klapku. Jsem s tím ted velice spokojen a taky se spotřebou.
Při provozu na LPG mi to dělá průměrně na dlouhé trasy 7,5 l/100km a kolem 10 po městě.
Takže pokud někdo měl nebo má podobné problémy. přiložil jsem svoji zkušenost.
Chci se zeptat,jak ti to jezdi v zime na plyn? Jsi schopny v minusovych teplotach nastartovat i pouze na plyn,nebo musis jezdit jen na benzin
diky
ratte opa
- fox001
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Nová klapka by byla přiliš drahá, tak mi ji v servisu poskytli z jiného auta za 1.200,-. A ta druhá mne stála 2.000,- (byla z vrakoviště).
Co se týká provozu v zimě a startování na LPG, Nejsou s tím žádné problémy. Mám tam LPG systém Lovtec, který stál 23.000,-. Zapíná se při zvýšení otáček na cca 1.800 ot/m, takže když nastartuji, sešlápnu akcelerační pedál čímž zvýším otáčky a už mi to běží na LPG. Jsem opravdu spokojen.
Co se týká provozu v zimě a startování na LPG, Nejsou s tím žádné problémy. Mám tam LPG systém Lovtec, který stál 23.000,-. Zapíná se při zvýšení otáček na cca 1.800 ot/m, takže když nastartuji, sešlápnu akcelerační pedál čímž zvýším otáčky a už mi to běží na LPG. Jsem opravdu spokojen.
Šťastný je, kdo je vděčný, že smí žít.
- SkejT
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod Pradědem
tak to verim,ze jsi spokojen.Ja jsem to koupil jiz z klasikou LPG (manual).Zatim jezdim porad jen na LPG,benzin zatim vubec neresim.Ale prave nevim,jak to bude v zimefox001 píše:Nová klapka by byla přiliš drahá, tak mi ji v servisu poskytli z jiného auta za 1.200,-. A ta druhá mne stála 2.000,- (byla z vrakoviště).
Co se týká provozu v zimě a startování na LPG, Nejsou s tím žádné problémy. Mám tam LPG systém Lovtec, který stál 23.000,-. Zapíná se při zvýšení otáček na cca 1.800 ot/m, takže když nastartuji, sešlápnu akcelerační pedál čímž zvýším otáčky a už mi to běží na LPG. Jsem opravdu spokojen.
ratte opa
-
- Jezdec
- Příspěvky: 215
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZL Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Zdar. Já měl B2 1,6 kW na LPG. Jak jsem ji koupil, tak celkem pohoda, ale pak odešla hlava (podpálené ventily a těsnění). Hlava se udělala, daly se tam ventily a sedla pro LPG a super. Startoval jsem i v zimě na LPG, tak do -5 stupnů. Byl jsem s tím spokojený, co se týká LPG, tak nikdy žádný problém a spotřeba kolem 8l/100Km po repasované hlavě. Systém byl jeden s těch prvních, prímo to sání s manuálním ovládáním. Tak přeji hodně km s plynem...
- SkejT
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod Pradědem
a co jsi delal kdyz bylo treba -20°C,neslo to natocit vubecMik píše:Zdar. Já měl B2 1,6 kW na LPG. Jak jsem ji koupil, tak celkem pohoda, ale pak odešla hlava (podpálené ventily a těsnění). Hlava se udělala, daly se tam ventily a sedla pro LPG a super. Startoval jsem i v zimě na LPG, tak do -5 stupnů. Byl jsem s tím spokojený, co se týká LPG, tak nikdy žádný problém a spotřeba kolem 8l/100Km po repasované hlavě. Systém byl jeden s těch prvních, prímo to sání s manuálním ovládáním. Tak přeji hodně km s plynem...
ratte opa
-
- Jezdec
- Příspěvky: 215
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZL Kraj
- Kontaktovat uživatele:
nééé tak jsem to nemyslel. To pak na benzín, zahřál na provozní teplotu a pak plyn.SkejT píše:a co jsi delal kdyz bylo treba -20°C,neslo to natocit vubecMik píše:Zdar. Já měl B2 1,6 kW na LPG. Jak jsem ji koupil, tak celkem pohoda, ale pak odešla hlava (podpálené ventily a těsnění). Hlava se udělala, daly se tam ventily a sedla pro LPG a super. Startoval jsem i v zimě na LPG, tak do -5 stupnů. Byl jsem s tím spokojený, co se týká LPG, tak nikdy žádný problém a spotřeba kolem 8l/100Km po repasované hlavě. Systém byl jeden s těch prvních, prímo to sání s manuálním ovládáním. Tak přeji hodně km s plynem...
- SkejT
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod Pradědem
- fox001
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Tak tenhle problém jsem měl taky. Za jízdy, když jsem sešlápnul spojky. zdechl mi motor (ale jen na LPG).
Může za to nápor vzduchu z přední masky a přes filtr vzduchu, který zatlačí membránu ve zplynovači LPG a pak motor zhasne. je potřeba odpojit sací hadici vzduchu od filtru a nebo jen od masky a sklopit ji dolů, aby tam nebyl ten nápor větru.
Může za to nápor vzduchu z přední masky a přes filtr vzduchu, který zatlačí membránu ve zplynovači LPG a pak motor zhasne. je potřeba odpojit sací hadici vzduchu od filtru a nebo jen od masky a sklopit ji dolů, aby tam nebyl ten nápor větru.
Šťastný je, kdo je vděčný, že smí žít.
- SkejT
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod Pradědem
Perfektni TIP ,urcite mas pravdu.Je to tim.Diky moc jeste jednou.Usetril jsi me starosti a penizefox001 píše:Tak tenhle problém jsem měl taky. Za jízdy, když jsem sešlápnul spojky. zdechl mi motor (ale jen na LPG).
Může za to nápor vzduchu z přední masky a přes filtr vzduchu, který zatlačí membránu ve zplynovači LPG a pak motor zhasne. je potřeba odpojit sací hadici vzduchu od filtru a nebo jen od masky a sklopit ji dolů, aby tam nebyl ten nápor větru.
ratte opa
- tomG60
- Řidič
- Příspěvky: 155
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: valachy
jo je to tak jak píše FoxSkejT píše:Perfektni TIP ,urcite mas pravdu.Je to tim.Diky moc jeste jednou.Usetril jsi me starosti a penizefox001 píše:Tak tenhle problém jsem měl taky. Za jízdy, když jsem sešlápnul spojky. zdechl mi motor (ale jen na LPG).
Může za to nápor vzduchu z přední masky a přes filtr vzduchu, který zatlačí membránu ve zplynovači LPG a pak motor zhasne. je potřeba odpojit sací hadici vzduchu od filtru a nebo jen od masky a sklopit ji dolů, aby tam nebyl ten nápor větru.
- SkejT
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod Pradědem