Pomoc s B3
- Maxov
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 08.01.2008 15:44
- Bydliště: Tábor/Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Pomoc s B3
není tu někdo kdo bydlí třeba poblíž Tábora(jížní čechy) a uměl by mě udělat diagnostiku na B3?porad nejede a nejede,už si s tím nevím rady.
nastartuje se,ale hned se začne dusit,kdyz přidavam plyn sešlapovanim cca každe 2s motor se udrží,když plyn podržím udusí se(padnou otačky),když nedavam plyn vubec klesne na otačky uplně někam dolu,roztřese se a je tuhej.už sem zkusil měnit potenciometr škrtící klapky a porád stejny(těžko říct jestli ten novy je ok)...ale nechce se mě do toho vrážet mraky peněz a hledat co by to mělo byt,tak kdyby byl někdo kdo se vyzna,umi najít chybu popř i sehnat ten a ten díl(klidně starý),byl bych moc rád.
předem díky za veškere napady,infa atd
jo a jedna se o Passat B3 rok 90 motor 1,8 RP
nastartuje se,ale hned se začne dusit,kdyz přidavam plyn sešlapovanim cca každe 2s motor se udrží,když plyn podržím udusí se(padnou otačky),když nedavam plyn vubec klesne na otačky uplně někam dolu,roztřese se a je tuhej.už sem zkusil měnit potenciometr škrtící klapky a porád stejny(těžko říct jestli ten novy je ok)...ale nechce se mě do toho vrážet mraky peněz a hledat co by to mělo byt,tak kdyby byl někdo kdo se vyzna,umi najít chybu popř i sehnat ten a ten díl(klidně starý),byl bych moc rád.
předem díky za veškere napady,infa atd
jo a jedna se o Passat B3 rok 90 motor 1,8 RP
- OldaT
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 29.09.2007 19:25
- Bydliště: Nové Město nad Metují
Re: Pomoc s B3
A nemáš náhodou přicpaný zadní dil výfuku většinou se vevnitř rozpadne a ucpe vatou.A nebo ti dává čerpadlo v nádrži malý tlak.
- Maxov
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 08.01.2008 15:44
- Bydliště: Tábor/Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s B3
člověče a víš ,že mě to taky napadlo:(
jinak čerpadlo dává tlak i množství správně...odpojím vyfuk za svodem a uvidíme,třeba by to mohl byt i katalyzator ucpany,že?
jinak čerpadlo dává tlak i množství správně...odpojím vyfuk za svodem a uvidíme,třeba by to mohl byt i katalyzator ucpany,že?
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s B3
Ucpaný výfuk je dobrá cesta , ale než ho odpojíš jsou i možnosti z horní části motoru bez obtíží . Stává se , že odejde podtlaková hadice mezi sacím potrubím motoru a plastovým vedením podtlaku k posilovači brzd . Další bolestí může být pryžová příruba uložení vstřikovací jednotky k sacímu potrubí motoru . Obojí Ti nedovolí nasávání potřebného množství nebo dostatečně kvalitní směs . Problém může být též ve spínači volnoběžné polohy na motorku seřízení volnoběhu , nemusí rozepínat/spínat .
Pokud by jsi měl přicpaný výfuk nebo katalyzátor , tak to nezačně blbnou ihned po startu , ale až po naplnění výfuku . Pokud máš možnost druhé osoby , tak můžeš po nastartování zkontrolovat zda jde tlak z výfuku či nikoliv ( rychlejší než sundavat a nanadavat spony na svodovém potrubí ) .
RP má kontrolu diagnostiky na přístrojové desce - když nastartuješ a má motor tyto problémy tak kontrolka svítí či nikoliv
Pod krytem řadící páky ve středovém tunelu přístrojové desky máš ( nebo by měla být ) v přední části zásuvku diagnostiky . Pokud propojíš spodní vývody u bílého a černého konektoru na více jak 5 sekund a pak je zase rozpojíš , tak Ti na přístrojové desce přes kontrolku řídící jednotka motoru vybliká pamět závad . U RP je to maximum , co z řídící jednotky dostaneš , neboť nemá následnou rozšířenou diagnostiku pro kontrolu hodnot . Pro zapojení a vyblikání musí motor běžet ve volnoběhu bez přídání plynu ( jinak pamět závad vymažeš ) , pokud se neudrží tak nevadí , musí běžet alespoň starter po dobu 6 sekund ( to pro případ , že by jsi nenastartoval vůbec ) .
Pokud budeš mít paměť závad prázdnou ( což je v případě že motor běží , neboť jinak je tam uložen senzor otáček ) tak Ti na přístrojové desce vybliká sérii čtyř blikání po čtyřech blinutí . Pokud tam chyby jsou tak jsou možnosti zaznamenaných chyb :
1-1-1-1 - řídící jednotka motoru , 2-1-2-1 - spínač škrtící klapky , potenciometr škrtící klapky , 2-1-2-2 - žádný signál otáček od řídící jednotky zapalování , 2-2-1-2 - potenciometr škrtící klapky , 2-3-1-2 - snímač teploty chladící kapaliny , 2-3-2-2 - snímač teploty nasávaného vzduchu , 2-3-4-1 - nefunkční lambda řízení , 2-3-4-2 - lambda sonda , 2-3-4-3 - nefunkční lambda řízení , 4-4-4-4 - prázdná paměť závad .
Pro vymazání chybových hlášení propojíš spodní vývody konektorů při vypnutém zapalování a pak zapneš zapalování na dobu delší než 5 sekund a pamět je prázdná .
Pokud by jsi měl přicpaný výfuk nebo katalyzátor , tak to nezačně blbnou ihned po startu , ale až po naplnění výfuku . Pokud máš možnost druhé osoby , tak můžeš po nastartování zkontrolovat zda jde tlak z výfuku či nikoliv ( rychlejší než sundavat a nanadavat spony na svodovém potrubí ) .
RP má kontrolu diagnostiky na přístrojové desce - když nastartuješ a má motor tyto problémy tak kontrolka svítí či nikoliv
Pod krytem řadící páky ve středovém tunelu přístrojové desky máš ( nebo by měla být ) v přední části zásuvku diagnostiky . Pokud propojíš spodní vývody u bílého a černého konektoru na více jak 5 sekund a pak je zase rozpojíš , tak Ti na přístrojové desce přes kontrolku řídící jednotka motoru vybliká pamět závad . U RP je to maximum , co z řídící jednotky dostaneš , neboť nemá následnou rozšířenou diagnostiku pro kontrolu hodnot . Pro zapojení a vyblikání musí motor běžet ve volnoběhu bez přídání plynu ( jinak pamět závad vymažeš ) , pokud se neudrží tak nevadí , musí běžet alespoň starter po dobu 6 sekund ( to pro případ , že by jsi nenastartoval vůbec ) .
Pokud budeš mít paměť závad prázdnou ( což je v případě že motor běží , neboť jinak je tam uložen senzor otáček ) tak Ti na přístrojové desce vybliká sérii čtyř blikání po čtyřech blinutí . Pokud tam chyby jsou tak jsou možnosti zaznamenaných chyb :
1-1-1-1 - řídící jednotka motoru , 2-1-2-1 - spínač škrtící klapky , potenciometr škrtící klapky , 2-1-2-2 - žádný signál otáček od řídící jednotky zapalování , 2-2-1-2 - potenciometr škrtící klapky , 2-3-1-2 - snímač teploty chladící kapaliny , 2-3-2-2 - snímač teploty nasávaného vzduchu , 2-3-4-1 - nefunkční lambda řízení , 2-3-4-2 - lambda sonda , 2-3-4-3 - nefunkční lambda řízení , 4-4-4-4 - prázdná paměť závad .
Pro vymazání chybových hlášení propojíš spodní vývody konektorů při vypnutém zapalování a pak zapneš zapalování na dobu delší než 5 sekund a pamět je prázdná .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- Maxov
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 08.01.2008 15:44
- Bydliště: Tábor/Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s B3
Gregi člověče ted si na to možná kápnul.já to nebral vubec jako duležitou věc.
ale když sem nastartoval ujel sem řekněme 400metrů v pohodě a pak to začlo dělat,pak sem to nechal ,znovu natočil a už to pak porad blbnulo
zkusím ten vyfuk a pak pujdu podle te diagnostiky jak píšeš
ale když sem nastartoval ujel sem řekněme 400metrů v pohodě a pak to začlo dělat,pak sem to nechal ,znovu natočil a už to pak porad blbnulo
zkusím ten vyfuk a pak pujdu podle te diagnostiky jak píšeš
- GT PASSIK
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26.06.2008 22:39
- Bydliště: Vysočina
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Pomoc s B3
Maxov píše:Gregi člověče ted si na to možná kápnul.já to nebral vubec jako duležitou věc.
ale když sem nastartoval ujel sem řekněme 400metrů v pohodě a pak to začlo dělat,pak sem to nechal ,znovu natočil a už to pak porad blbnulo
zkusím ten vyfuk a pak pujdu podle te diagnostiky jak píšeš
Jak si dopadl s autem Už jezdí Co nakonec zklamalo
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- Maxov
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 08.01.2008 15:44
- Bydliště: Tábor/Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s B3
auto už jezdí a byl to vyfuk,ten polštář co tam je + špatny potenciometr škrtící klapky
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s B3
Tak to nakonec byla jen "blbost" , Pašík nezklame
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 08.11.2007 13:17
Re: Pomoc s B3
Maxov co máš v pášovi za motor?
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s B3
1.8 66kwPetan B3 píše:Maxov co máš v pášovi za motor?