Ahoj, mám v autě 2.0 16v 9a.
Nejedná se o žádnou amatérskou přestavbu - do americké verze jetty se to normálně montovalo.
Potřebuju radu, když jedu dlouho motor z ničehoš nic přestane táhnout a pak zdechne. Ikdyž nejedu nijak agresivně (2500 - 3500 rmp) stejně to vždycky udělá.
Když na to šlápnu nad 4000 tisíce a motor je zahřátý taky přestane táhnout, zadusí se a pak už nechce jet. Vždycky musím zajet ke kraji, nechat auto vychladnout a až pak můžu pokračovat.
Za studena to nedělá.
Bylo to už dvakrát v servisu a vada se neprojevila. Prosím poraďte, neměl někdo z vás podobné potíže? Na co bych se měl zaměřit?
POMOC! Motor 2.0 16v 9A
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní morava
POMOC! Motor 2.0 16v 9A
GV 1.6 BGU
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A
zkus to líp popsat, informace typu "když jedu do 3500ot. tak to udělá, když ale jedu přes 4000ot. tak to taky udělá" je dost k ničemu
jak to probíhá ? motr přestane táhnout (ale pořád běží) nebo auto brzdí motorem a po vyšlápnutí spojky se rozsvítí kontrolky a pak už nenastrtuješ ?
jak to probíhá ? motr přestane táhnout (ale pořád běží) nebo auto brzdí motorem a po vyšlápnutí spojky se rozsvítí kontrolky a pak už nenastrtuješ ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní morava
Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A
Začne se jakoby dusit, brzdí motorem a škube (zpod auta se ozívají divné zvuky - jakoby do výfuku střílel nespálený benzín a až tam vybuchoval) , čím víc pak šlapu na plyn, tím rychleji umře. Nastartovat to potom jde, ale jakmile zařadím rychlost, pustím spojku, motor se dostne do záběru a přidám plyn zase se začne dusit a zdechne.
Ztratí otáčky a vypne se, zapalování funguje, kontrolky svítí.
Nevím co mám dělat... Vymněnil jsem svíčky, vzduchový filtr , rozvody jsou rok staré, motor má nový olej (+filtr) a hnací řemeny... Jediné co mě trochu znepokojuje je hukot čerpadla, je zánovní z vraku... ale tím to nebude ne? to bych se přece nerozjel vůbec...?
Ztratí otáčky a vypne se, zapalování funguje, kontrolky svítí.
Nevím co mám dělat... Vymněnil jsem svíčky, vzduchový filtr , rozvody jsou rok staré, motor má nový olej (+filtr) a hnací řemeny... Jediné co mě trochu znepokojuje je hukot čerpadla, je zánovní z vraku... ale tím to nebude ne? to bych se přece nerozjel vůbec...?
GV 1.6 BGU
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A
čau šéfe, tohle se mi stalo párkrát těsně po koupi B3jky, pak to přestalo tak jsem si toho nevšímal, ale za poslední měsíc se mi to stalo 2x, vyjel jsem ze semaforů, řadím za dva a najednou to přestane táhnout, šlápnu na spojku a motor chcípne, startuji - nechytá, startuji znovu - chytá a běží pravidelně, protáčím ho přes 4000, chová se normál, dávám jedničku, rozjíždím se a zase se dusí a chcípá...pak jsem ho natočil znovu a to už jel....jo a čerpadlo mi taky hučí...bricktop píše:Začne se jakoby dusit, brzdí motorem a škube (zpod auta se ozívají divné zvuky - jakoby do výfuku střílel nespálený benzín a až tam vybuchoval) , čím víc pak šlapu na plyn, tím rychleji umře. Nastartovat to potom jde, ale jakmile zařadím rychlost, pustím spojku, motor se dostne do záběru a přidám plyn zase se začne dusit a zdechne.
Ztratí otáčky a vypne se, zapalování funguje, kontrolky svítí.
Nevím co mám dělat... Vymněnil jsem svíčky, vzduchový filtr , rozvody jsou rok staré, motor má nový olej (+filtr) a hnací řemeny... Jediné co mě trochu znepokojuje je hukot čerpadla, je zánovní z vraku... ale tím to nebude ne? to bych se přece nerozjel vůbec...?
akorát motor mám 1.8, 8V, ABS
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní morava
Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A
Já na to fakt s*ru, neska sem s tim byl v Brně a zpět, trasa zhruba 110 km po okrskách a nic... celou cestu si předla jako kotě, ani v otáčkách nechcípla a bezproblémů šla k 6000...
s4wyer:
Mě se to poprvý stalo zhruba v dubnu... jel sem ze školy domů na víkend a cca 10km před domovem se auto rozhodlo že dál už nepojedeme... V zatáčce to škublo (lekl sem se, podle toho zvuku to vypadalo spíš na pořádnej šutr pod kolem) sundal sem nohu z plynu, pak lehce přišlápnul a zdechlo to... nevim jak se to stalo ale vypla se mi i spínací skříňka (asi jak sem se lekl a škubnul volantem) ...svítili kontrolky, ale nefungovalo servo... kdyby se mi zamčel volant tak sem to tam někde vobtočil kolem kaštanu a byl pokoj
Doklouzal jsem dolů z kopce, pokoušel se proskákat obcí Smržice, ale musel sem to vzdát. Následovalo asi 6 telefonátů známím ohledně odtahu a pak druhý pokus a nastartování. Chytla na drc a dovezla mě bez problémů domů. Druhý den jsem vzal plnou a jel se projet. Zase bez problémů. Takhle to šlo až do června kdy jsme jednou se spolubydlícím jeli 80km dlouhou trasu ze školy 4 hodiny Od té doby, kamkoli jsem jel tak se to stalo... Jen dnes ne.
Co si tankoval za benzín? Já beru vždycky výhradně 98 a víc...
Jeden známí mi říkal že to může být i nečistotami v palivové soustavě. Taky je fakt že tohle vstřikování (Ke motronic s dávkovačem paliva na airboxu) nepatří k nejspolehlivějším a s náhradníma dílama je to dost špatný Za benzínový čerpadlo po mě borec na vrakovišti chtěl 3500,- (bez záruky na vrácení)
Nejsi si vědom nějaké odlišnosti? Neměnil jsi něco po tom co se to stalo naposledy? Já od dubna vyměnil skoro všechno kolem motoru (viz předchozí příspěvek) a stejně to pořád dělala...
s4wyer:
Mě se to poprvý stalo zhruba v dubnu... jel sem ze školy domů na víkend a cca 10km před domovem se auto rozhodlo že dál už nepojedeme... V zatáčce to škublo (lekl sem se, podle toho zvuku to vypadalo spíš na pořádnej šutr pod kolem) sundal sem nohu z plynu, pak lehce přišlápnul a zdechlo to... nevim jak se to stalo ale vypla se mi i spínací skříňka (asi jak sem se lekl a škubnul volantem) ...svítili kontrolky, ale nefungovalo servo... kdyby se mi zamčel volant tak sem to tam někde vobtočil kolem kaštanu a byl pokoj
Doklouzal jsem dolů z kopce, pokoušel se proskákat obcí Smržice, ale musel sem to vzdát. Následovalo asi 6 telefonátů známím ohledně odtahu a pak druhý pokus a nastartování. Chytla na drc a dovezla mě bez problémů domů. Druhý den jsem vzal plnou a jel se projet. Zase bez problémů. Takhle to šlo až do června kdy jsme jednou se spolubydlícím jeli 80km dlouhou trasu ze školy 4 hodiny Od té doby, kamkoli jsem jel tak se to stalo... Jen dnes ne.
Co si tankoval za benzín? Já beru vždycky výhradně 98 a víc...
Jeden známí mi říkal že to může být i nečistotami v palivové soustavě. Taky je fakt že tohle vstřikování (Ke motronic s dávkovačem paliva na airboxu) nepatří k nejspolehlivějším a s náhradníma dílama je to dost špatný Za benzínový čerpadlo po mě borec na vrakovišti chtěl 3500,- (bez záruky na vrácení)
Nejsi si vědom nějaké odlišnosti? Neměnil jsi něco po tom co se to stalo naposledy? Já od dubna vyměnil skoro všechno kolem motoru (viz předchozí příspěvek) a stejně to pořád dělala...
GV 1.6 BGU
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A
řemeny mám nový, vz. filtr, jediný co zbývá tak olej + filtr
benzín beru normálně 95tku, jezdím s nádrží docela nadoraz, tak mě napadá jestli fakt nemůže nasávat nějaký srajdy z nádrže
vstřikování mám naprosto totožné jak ty
benzín beru normálně 95tku, jezdím s nádrží docela nadoraz, tak mě napadá jestli fakt nemůže nasávat nějaký srajdy z nádrže
vstřikování mám naprosto totožné jak ty
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní morava
Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A
Tím že jezdíš na doraz to asi nebude... dělám to taky a tyhle hapry jsem měl ikdyž byla v nádrži ještě dobrá čtvrtka.
Asi nám nezbyde nic jinýho než vyčistit nádrž, palivovou soustvavu a pořídit někde nový (nehučíci) čerpadlo...
Asi nám nezbyde nic jinýho než vyčistit nádrž, palivovou soustvavu a pořídit někde nový (nehučíci) čerpadlo...
GV 1.6 BGU
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))