POMOC! Motor 2.0 16v 9A

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
bricktop
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní morava

POMOC! Motor 2.0 16v 9A

Příspěvek od bricktop »

Ahoj, mám v autě 2.0 16v 9a.
Nejedná se o žádnou amatérskou přestavbu - do americké verze jetty se to normálně montovalo.

Potřebuju radu, když jedu dlouho motor z ničehoš nic přestane táhnout a pak zdechne. Ikdyž nejedu nijak agresivně (2500 - 3500 rmp) stejně to vždycky udělá.
Když na to šlápnu nad 4000 tisíce a motor je zahřátý taky přestane táhnout, zadusí se a pak už nechce jet. Vždycky musím zajet ke kraji, nechat auto vychladnout a až pak můžu pokračovat.
Za studena to nedělá.
Bylo to už dvakrát v servisu a vada se neprojevila. Prosím poraďte, neměl někdo z vás podobné potíže? Na co bych se měl zaměřit?
GV 1.6 BGU
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A

Příspěvek od lister »

zkus to líp popsat, informace typu "když jedu do 3500ot. tak to udělá, když ale jedu přes 4000ot. tak to taky udělá" je dost k ničemu :wink:

jak to probíhá ? motr přestane táhnout (ale pořád běží) nebo auto brzdí motorem a po vyšlápnutí spojky se rozsvítí kontrolky a pak už nenastrtuješ ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

bricktop
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní morava

Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A

Příspěvek od bricktop »

Začne se jakoby dusit, brzdí motorem a škube (zpod auta se ozívají divné zvuky - jakoby do výfuku střílel nespálený benzín a až tam vybuchoval) , čím víc pak šlapu na plyn, tím rychleji umře. Nastartovat to potom jde, ale jakmile zařadím rychlost, pustím spojku, motor se dostne do záběru a přidám plyn zase se začne dusit a zdechne.

Ztratí otáčky a vypne se, zapalování funguje, kontrolky svítí.

Nevím co mám dělat... Vymněnil jsem svíčky, vzduchový filtr , rozvody jsou rok staré, motor má nový olej (+filtr) a hnací řemeny... Jediné co mě trochu znepokojuje je hukot čerpadla, je zánovní z vraku... ale tím to nebude ne? to bych se přece nerozjel vůbec...?
GV 1.6 BGU
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A

Příspěvek od s4wyer »

bricktop píše:Začne se jakoby dusit, brzdí motorem a škube (zpod auta se ozívají divné zvuky - jakoby do výfuku střílel nespálený benzín a až tam vybuchoval) , čím víc pak šlapu na plyn, tím rychleji umře. Nastartovat to potom jde, ale jakmile zařadím rychlost, pustím spojku, motor se dostne do záběru a přidám plyn zase se začne dusit a zdechne.

Ztratí otáčky a vypne se, zapalování funguje, kontrolky svítí.

Nevím co mám dělat... Vymněnil jsem svíčky, vzduchový filtr , rozvody jsou rok staré, motor má nový olej (+filtr) a hnací řemeny... Jediné co mě trochu znepokojuje je hukot čerpadla, je zánovní z vraku... ale tím to nebude ne? to bych se přece nerozjel vůbec...?
čau šéfe, tohle se mi stalo párkrát těsně po koupi B3jky, pak to přestalo tak jsem si toho nevšímal, ale za poslední měsíc se mi to stalo 2x, vyjel jsem ze semaforů, řadím za dva a najednou to přestane táhnout, šlápnu na spojku a motor chcípne, startuji - nechytá, startuji znovu - chytá a běží pravidelně, protáčím ho přes 4000, chová se normál, dávám jedničku, rozjíždím se a zase se dusí a chcípá...pak jsem ho natočil znovu a to už jel....jo a čerpadlo mi taky hučí...

akorát motor mám 1.8, 8V, ABS
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

bricktop
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní morava

Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A

Příspěvek od bricktop »

Já na to fakt s*ru, neska sem s tim byl v Brně a zpět, trasa zhruba 110 km po okrskách a nic... celou cestu si předla jako kotě, ani v otáčkách nechcípla a bezproblémů šla k 6000...

s4wyer:
Mě se to poprvý stalo zhruba v dubnu... jel sem ze školy domů na víkend a cca 10km před domovem se auto rozhodlo že dál už nepojedeme... V zatáčce to škublo (lekl sem se, podle toho zvuku to vypadalo spíš na pořádnej šutr pod kolem) sundal sem nohu z plynu, pak lehce přišlápnul a zdechlo to... nevim jak se to stalo ale vypla se mi i spínací skříňka (asi jak sem se lekl a škubnul volantem) ...svítili kontrolky, ale nefungovalo servo... kdyby se mi zamčel volant tak sem to tam někde vobtočil kolem kaštanu a byl pokoj :?
Doklouzal jsem dolů z kopce, pokoušel se proskákat obcí Smržice, ale musel sem to vzdát. Následovalo asi 6 telefonátů známím ohledně odtahu a pak druhý pokus a nastartování. Chytla na drc a dovezla mě bez problémů domů. Druhý den jsem vzal plnou a jel se projet. Zase bez problémů. Takhle to šlo až do června kdy jsme jednou se spolubydlícím jeli 80km dlouhou trasu ze školy 4 hodiny :( Od té doby, kamkoli jsem jel tak se to stalo... Jen dnes ne.

Co si tankoval za benzín? Já beru vždycky výhradně 98 a víc...

Jeden známí mi říkal že to může být i nečistotami v palivové soustavě. Taky je fakt že tohle vstřikování (Ke motronic s dávkovačem paliva na airboxu) nepatří k nejspolehlivějším a s náhradníma dílama je to dost špatný :( Za benzínový čerpadlo po mě borec na vrakovišti chtěl 3500,- (bez záruky na vrácení)

Nejsi si vědom nějaké odlišnosti? Neměnil jsi něco po tom co se to stalo naposledy? Já od dubna vyměnil skoro všechno kolem motoru (viz předchozí příspěvek) a stejně to pořád dělala...
GV 1.6 BGU
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A

Příspěvek od s4wyer »

řemeny mám nový, vz. filtr, jediný co zbývá tak olej + filtr

benzín beru normálně 95tku, jezdím s nádrží docela nadoraz, tak mě napadá jestli fakt nemůže nasávat nějaký srajdy z nádrže

vstřikování mám naprosto totožné jak ty
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

bricktop
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní morava

Re: POMOC! Motor 2.0 16v 9A

Příspěvek od bricktop »

Tím že jezdíš na doraz to asi nebude... dělám to taky a tyhle hapry jsem měl ikdyž byla v nádrži ještě dobrá čtvrtka.
Asi nám nezbyde nic jinýho než vyčistit nádrž, palivovou soustvavu a pořídit někde nový (nehučíci) čerpadlo...
GV 1.6 BGU
(Jetta GLI 2.0 16v (9A))

Odpovědět

Zpět na „Motory“