padanie otáčok a následné zhasnutie motora
- manota
- Jezdec
- Příspěvky: 246
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: galicia
Re: padanie otáčok a následné zhasnutie motora
a uz jsi zkusil odpojit lambdu a jezdit chvilku bez ni?
hombrefeo, mujeres guapas...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 23.07.2008 19:48
Re: padanie otáčok a následné zhasnutie motora
tak to som ešte neskúšal. A ak ju odpojím čo s tým dosiahnem? Inak bol som u takého jedného domáckeho autoelektrikára a zistil nejaké zle relé, tak uvidím, zatiaľ ho len zaspájkoval, ale už je objednané nové, tak hádam to bude ok
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 23.07.2008 19:48
Re: padanie otáčok a následné zhasnutie motora
tak už som konečne našiel maníka čo prišiel na chybu. boli poprepalované káble na snímači otáčok na prevodovke takže investícia cca 4.000 aj s robotou a auto šlape ako hodinky. je to fajn pocit, keď auto ide a ide a ide a stále nechce zdochnúť - kto neskúsil nepochopí
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: padanie otáčok a následné zhasnutie motora
zkontroluj si všechny konektory, jestli jsou čistý ,suchý, nezoxidovaný, nastříkej je nějakým sprejem. závady který se vyskytujou nepravidelně jsou často způsobený kontaktama.
lambdu bych nepodezříval.
relé je v pojistkovce, pozici ti neřeknu, ale vzhledem k tomu že relé čerpadla při zapnutí zapalování pustí prod do čerpadla na cca 1 vteřinu, pak vypne a znovu zapne při startování, přičemž každý zapnutí a vypnutí je doprovázený cvaknutím relé, neměl by být problém ho najít.
až ho najdeš, vytáhni ho , podívej se do kterých kontaktů pojistkovky byly zasunutý kontakty 87 a 30 relé, propoj je kusem drátu, měly by se rozjet čerpadla, pak to projeď .
pokud budou zase problémy, relátkem to nejspíš nebude.
lambdu bych nepodezříval.
relé je v pojistkovce, pozici ti neřeknu, ale vzhledem k tomu že relé čerpadla při zapnutí zapalování pustí prod do čerpadla na cca 1 vteřinu, pak vypne a znovu zapne při startování, přičemž každý zapnutí a vypnutí je doprovázený cvaknutím relé, neměl by být problém ho najít.
až ho najdeš, vytáhni ho , podívej se do kterých kontaktů pojistkovky byly zasunutý kontakty 87 a 30 relé, propoj je kusem drátu, měly by se rozjet čerpadla, pak to projeď .
pokud budou zase problémy, relátkem to nejspíš nebude.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Daddy
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: padanie otáčok a následné zhasnutie motora
V současné době řeším zcela stejný problém na zcela stejném motoru. Pro zajímavost, jaký máš kód motoru?