Prosím o radu.
Mám passata B2 rv 1987 motor 1,8 JN benzin, 4 vstřikování.
Před rokem zčátkem zimy, studený po nastartování chcípal. Přisytil jsem bohatost paliva, spravilo se to, ale problém byl na emisích. Dal jsem bohatost směsi seřídit, emise plošly. Přidělal jsem manuální spínač pro 5. trysku. Pak to celkem šlo asi měsíc.
Pak to začlo žrát cca 13 litrů /100 km. a nechtělo to moc přes 3000 otáček.
Pak to přestalo startovat úplně. - Špatný palec v rozdělovači.
Po výměně palce to nastartuje, ale po přidání plynu to nejde přes 1600 otáček. Výš se to dusí a při dalším přidání plynu to chcípne. Po ubrání plynu většinou taky chcípne. Palvový čerpadlo bzučí.
Změny v seřízení bohatosti směsi na rovnotlakém kotouči teď už nic neřeší. Svíčky jsou černé od sazí.
Čím to může být? Špatný tlak paliva nebo špatná řídící jednotka? Nebo něco jného...?
B2 nejde do otáček
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B2 nejde do otáček
Má to lambdu?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23.11.2008 18:47
Re: B2 nejde do otáček
Lambdu to má. Jak zkontroluju správnou funkčnost?
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
Re: B2 nejde do otáček
srávná funkčnost lambdy- odpojíš a měl bys poznat na chodu motoru a na lambdě proti kostře bys měl naměřit nějaké napětí (bohužel ti už neřeknu kolik, přešel jsem na diesel a toto jsem zapomněl. Ale odhadem 0,6-1,2 V .. mám silnýho tucha, že 1V +- )
Jinak tyhle motory potřebují čas od řasu rozebrat sání, vyčistit klapky od bordelu, benzinem.
Zkontroluj úplně všechny hadičky kolem systému sání, prasklá hadička ti nadělá spoustu bordelu.
Jinak jestli ti pomůže, po registraci na http://passat-oldies.cz máš k dispozici funkční schéma pro vstřkovací systémy K-JET, KE-JET.
Jinak tyhle motory potřebují čas od řasu rozebrat sání, vyčistit klapky od bordelu, benzinem.
Zkontroluj úplně všechny hadičky kolem systému sání, prasklá hadička ti nadělá spoustu bordelu.
Jinak jestli ti pomůže, po registraci na http://passat-oldies.cz máš k dispozici funkční schéma pro vstřkovací systémy K-JET, KE-JET.
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B2 nejde do otáček
Lambda nemá stejnosměrný signál, musí se měřit na osciloskopu... Ale i obyč měřákem to půjde, ale asi nenaměříš stálou hodnotu. Napětí by mělo být 0,8 voltů tuším.
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: B2 nejde do otáček
uplně prvni a nejednoduší je rozpojit lambdu za chodu motoru a musí se dostavit rozdilu jak ne bud je neco s lambdou a nebo je neco se spatnym sestelovanim smesi .... dále zkontrolovat podtlakove hadicky ty maji velky vliv na chod motoru
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79