Zdarec,
mám problém se svým Pašíkem z roku 89 (benzín 1,8). Při nastartování se chvilku točí pak padá na nulu, až úplně chcípne, toto se opakuje cca 5x (podle teploty okolí), pak to již drží, ale dokud se motor nezahřeje (teplota oleje pod 50 stupňů, dle palubního počítače) tak to škube a popřidání plynu dusí, žáden výkon. Jakmile se motor zahřeje, je již vše OK, jede jako za mlada. Nedávno jsem měnil palivové čerpadlo a to je v pořádku - díky Rejblovi od kterého ho mám. V čem by mohl být problém a pokud možno vyměnit s co nejmenšími náklady - toto auto používám jako služební-stavební a nechce se mi do něj již moc vrážet a na druhé straně ho ještě nechci vyhazovat.
V minulosti mi to dělalo taky, ale začaj jsem do benzínum přidávat cca 10-20% methanolu (bezvodého) a auto pak jezdilo jako divé ale za nějakou dobu odešlo palivové čerpadlo (nějaké těsnění) nejsem si jist zda to spolu souviselo, ale nyní jsem čerpadlo měnil a nechci riskovat, že mi ten methanol zas rozežeze nějakou těsnící gumu.
Díky za každou radu.
Mira
Při studeném motoru se tento dusí a otáčky padají až na nulu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.10.2008 19:56
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Při studeném motoru se tento dusí a otáčky padají až na nulu
Vstřikování nebo karburátor? Pokud vstřikování, tak má lambdu?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.10.2008 19:56
Re: Při studeném motoru se tento dusí a otáčky padají až na nulu
vstřikování a má lambdu, je to s katalyzátorem
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Při studeném motoru se tento dusí a otáčky padají až na nulu
Zkontrolovat lambdu a teplotní čidla.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.10.2008 19:56
Re: Při studeném motoru se tento dusí a otáčky padají až na nulu
Díky za radu. Ale zvládnu to jako amatér ? Nebo to stejně musím k někomu odvézt ? Je k tomu zapotřebí dělat nějakou diagnostiku ? Protože znám hodně takových "frajerů", kteří postupně mění vše možné, aniž by věděli v čem je závada, prostě metoda pokus omyl. Ovšem háček to má v tom, ža já pak vše zaplatím a přitom stačilo vyměnit jedinou věc za pár korun.
Viz názorný příklad s tímto passatem: Někdy startoval a někdy vůbec ne - zdálo se mi, že to závisí na venkovní teplotě. Třikrát jsem to měl u "frajera" na diagnostiku, který si pokaždé vzal 500 a nic nenašel ani nikdo jiný si s tím dva roky nevěděl rady. Až jsem jednoü vezl kámoše a zrovna to nestartovalo a on říká nejde ti palivové čerpadlo - takže celý problém - studený spoj na relátku od palivového čerpadla - dva roky si s tím nikdo nevěděl rady a nakonec oprava na 5 minut.
Mira
Viz názorný příklad s tímto passatem: Někdy startoval a někdy vůbec ne - zdálo se mi, že to závisí na venkovní teplotě. Třikrát jsem to měl u "frajera" na diagnostiku, který si pokaždé vzal 500 a nic nenašel ani nikdo jiný si s tím dva roky nevěděl rady. Až jsem jednoü vezl kámoše a zrovna to nestartovalo a on říká nejde ti palivové čerpadlo - takže celý problém - studený spoj na relátku od palivového čerpadla - dva roky si s tím nikdo nevěděl rady a nakonec oprava na 5 minut.
Mira
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Při studeném motoru se tento dusí a otáčky padají až na nulu
Jasný, no... Lambda jde změřit, ale nejjednodušší, jak zjistit, jestli funguje je za běhu motoru ji odpojit, jestli se změní chování motoru. Můžeš to dělat i za tepla... A teplotní čidla by se daly proměřit, ale nevím hodnoty.
Kód motoru náhodou nevíš?
Kód motoru náhodou nevíš?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26.10.2008 19:56
Re: Při studeném motoru se tento dusí a otáčky padají až na nulu
Kód motoru nevím, v techničáku je jen identifikační číslo vozidla (VIN), to ale bude asi číslo karosérie, ne ? Jinak je to Passat 32 1,8 GL, 79kW, objem 1760
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při studeném motoru se tento dusí a otáčky padají až na nulu
Zkus pohledat tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=88&t=84018
Sice máš čtyřbodový vstřikování, ale hodnoty čidel teploty by měly být stejný.
Sice máš čtyřbodový vstřikování, ale hodnoty čidel teploty by měly být stejný.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;