Uchlastaná 18 66kW
- AMSTAFF
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.12.2008 07:58
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Uchlastaná 18 66kW
Mám problém ,koupil jsem pašíka B3 1,8 gl abych na zimu netahal ven bawora.Auto je vcelku gut,ale problém je že chlastá a je poměrně slabé(66kW proti 134 v E39 asi bude rozdíl).Nevíte nakod čím to může být nebo nejlépe kde se dá takové auto napíchnout kde má diagnostickou zásuvku???Auto za ty prachy není špatný tak je škoda abych byl na něj naštvanej že papká.
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Zkus pohledat tady v sekci nebo v sekci GIII, už se to tady hodněkrát probíralo.
Třeba tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=32&t=87631
nebo tady něco podobnýho: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=88&t=84018
atd.
Jinak s diagnostikou, záleží na tom, co máš za typ řízení motoru, Mono-jetronic jedině vyblikat Mono-motronic by měl jít připojit na VAG. Konektory jsou pod krytem kolem fofrklacku.
A taky záleží jak s tím jezdíš, pokud tomu šlapeš, aby to jelo aspoň trochu jako báwo, tak se nemůžeš divit Já jsem s 1,8 jezdil kolem 8l průměr a to jsem ho bůhvíjak nešetřil.
Třeba tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=32&t=87631
nebo tady něco podobnýho: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=88&t=84018
atd.
Jinak s diagnostikou, záleží na tom, co máš za typ řízení motoru, Mono-jetronic jedině vyblikat Mono-motronic by měl jít připojit na VAG. Konektory jsou pod krytem kolem fofrklacku.
A taky záleží jak s tím jezdíš, pokud tomu šlapeš, aby to jelo aspoň trochu jako báwo, tak se nemůžeš divit Já jsem s 1,8 jezdil kolem 8l průměr a to jsem ho bůhvíjak nešetřil.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- AMSTAFF
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.12.2008 07:58
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Brácho jezdím za 12 ale šlapu tomu na krk pravda... Ale i tak je to dost ,možná to dělaj trochu ty kola.Jsou tam 16 na 45 ,ty bych rád prodal a daltam klasika 15.
- bigi
- Závodník
- Příspěvky: 549
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Mám 1.8 CL 66kW a průměr mám 7-8l/100km.Jestli mu šlapeš na krk,tak je jasné,že si papne třeba i těch 12.Záleží na stylu jízdy no
- AMSTAFF
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.12.2008 07:58
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Má to tenhle motor
- Pašák
- VWexpert
- Příspěvky: 3039
- Registrován: 10.11.2007 16:06
- Bydliště: okr. Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
A kolik ti to vůůbec žere čemu říkáš moc papká?? Mě tento pašík bral kolem 12 litrů a to sem lítal fest.
Můj Passat zde: http://www.pasak.webnode.cz
Chceš na svého mazla folie? Doporučuju..: http://www.autofolie-alter.com
Velké díky patří stevemu za všechno kolem passata...
Chceš na svého mazla folie? Doporučuju..: http://www.autofolie-alter.com
Velké díky patří stevemu za všechno kolem passata...
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Uchlastaná 18 66kW
AMSTAFF píše:Má to tenhle motor
Zlaté dobré "RP" , spotřeba na mém silně odpovídající způsobu jízdy . Začátek nad 7 litry a konec kolem 11 litrů .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
já jezdím taky kolem 8mi v zimě a brzda rozhodně nejsem...ale pokud jedeš furt podlahu tak to těch 12 vezme, když jsem ho měl nově a neuměl jsem s tím tak jsem jezdil za 11ctku jen to hvízdloPassta píše:... Já jsem s 1,8 jezdil kolem 8l průměr a to jsem ho bůhvíjak nešetřil.
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- AMSTAFF
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.12.2008 07:58
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Chlastá to 1ě litrů ,to mi příjde fakt hodně.Měljsem dvoulitra a ten jezdilm tedy úporněji...asi se toho motoru zbavím a pokusím se sehnat dvoulitr.
- Paulie22
- Jezdec
- Příspěvky: 445
- Registrován: 06.01.2008 03:57
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
dvoulitra mam v ibize a potreba i jizdni vlastnosti naprosto super!!u ni me spis mrzi stav karoserie,protoze motor je uplne zlatej!!
- camell.k
- Jezdec
- Příspěvky: 415
- Registrován: 01.01.2008 15:59
- Bydliště: Doma
Re: Uchlastaná 18 66kW
Chlape cemu se divis?Koupis si kombajna s 66kW a hrozne te udivuje ze to nejede jak bawo.Tohle je auto na klidnou jizdu a ne na zavodeni!
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Podle fotky motoru máš RP s řízením Mono-Jetronic. Takže jedině blik kódy. Postup na vyblikání sem dával gregi a je v jednom z těch odkazů co jsem ti sem dal.
Vyzkoušel bych těsnost kolem příruby vstřikování, podtlaky, proměřit čidla teploty chladicí kapaliny a teploty nasávaného vzduchu a spínač volnoběhu(ten se v tvém případě dá poznat podle ventilu na boku vstřikovací jednotky, po uzavření škrtící klapky v něm musí cvaknout)-vše je v tom samém odkazu, kde je postup vyblikání
Vyzkoušel bych těsnost kolem příruby vstřikování, podtlaky, proměřit čidla teploty chladicí kapaliny a teploty nasávaného vzduchu a spínač volnoběhu(ten se v tvém případě dá poznat podle ventilu na boku vstřikovací jednotky, po uzavření škrtící klapky v něm musí cvaknout)-vše je v tom samém odkazu, kde je postup vyblikání
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Ako sa to tu spominalo tazka noha = viššia spotreba tak to je....
Ked chces mensiu kup si 66 TDi a mas pokoj jazdis max za 6 az 6,5 ))
A inac pekne vyzera ta B3 ale bez tej prednej masky to vyzera ako niejake volvo ale neviem presne typ )
Ked chces mensiu kup si 66 TDi a mas pokoj jazdis max za 6 az 6,5 ))
A inac pekne vyzera ta B3 ale bez tej prednej masky to vyzera ako niejake volvo ale neviem presne typ )
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- AMSTAFF
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.12.2008 07:58
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Asi tam není neco v pořádku ,napadá mě lambda nebo vstřkovcí čerpadlo ,po staru jdou z auta černej dým při otůrování jako by se hltil benzínem.Možná i sytič mě napadl.Pánové dneska jsem jel za 15!!!!to už je hard core...Je to kára pro mladou dodělá si řidičák za chvylku a nerad bych zponzoroval i drahej provoz,bude stačit ty ťukance co urřčo nastanou.
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchlastaná 18 66kW
Ty jooo. tak to je fakt Hadr. totot:((( Daj to niejakemu mechanikovi nech sa ti pozrie na motor co s tym je...
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky