Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 10.01.2009 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2008

Příspěvky:

2210

Bydliště:

Michalovce

caute tak mam taki mensi problem ze chcem dat vymenit vstreky,koncovky a asi aj zhavice...po kolkych km sa to vykonava a ci sa to vobec vykonava??? ak mate s tym niekto skusenosti piste...som zvedavy....

nemenim to iba tak ale uz dlhiu dobu na stve jeden jav ktory je asi spaty s tym vsetkym....

_________________
VW Passat B4 vari GL 1,9TDI 66KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 10.01.2009 20:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9875

A jakej jev to je? :mrgreen: Myslím, že se to všechno mění, až se to posere...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 10.01.2009 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2008

Příspěvky:

2210

Bydliště:

Michalovce

tak prvy rano ked natocim auto ako keby islo na 3 valce..potom uz pohoda len rano to robi..a druhi nemozem motor vytocit do tych 4 tis.ot lebo opat ide ako keby na 3 ale okamzite pridam a naskoci na 4....

_________________
VW Passat B4 vari GL 1,9TDI 66KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 10.01.2009 20:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9875

Ty žhaviče můžeš zkusit proměřit takto : viewtopic.php?p=1117800#p1117800

S druhým problémem ti neporadím :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 10.01.2009 20:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2008

Příspěvky:

2210

Bydliště:

Michalovce

basto:tak dik aspon nieco o tom sice viem :D

_________________
VW Passat B4 vari GL 1,9TDI 66KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 11.01.2009 01:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2896

Bydliště:

Slovakia

Tomas1 píše:
tak prvy rano ked natocim auto ako keby islo na 3 valce..potom uz pohoda len rano to robi..a druhi nemozem motor vytocit do tych 4 tis.ot lebo opat ide ako keby na 3 ale okamzite pridam a naskoci na 4....


Zimny start tak ako pise Basrard zhavice by som pozrel ale tie vysoke otakcy???? Ja by som skusil trisky nechat vycistit, nastavit, alebo pozriet na cerpadlo v servise

_________________
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 11.01.2009 11:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2007

Příspěvky:

100

Bydliště:

Košice SK

vlado742 píše:
Tomas1 píše:
tak prvy rano ked natocim auto ako keby islo na 3 valce..potom uz pohoda len rano to robi..a druhi nemozem motor vytocit do tych 4 tis.ot lebo opat ide ako keby na 3 ale okamzite pridam a naskoci na 4....


Zimny start tak ako pise Basrard zhavice by som pozrel ale tie vysoke otakcy???? Ja by som skusil trisky nechat vycistit, nastavit, alebo pozriet na cerpadlo v servise[/qu

pred B4 som mal len dizle,a riešil som to stále,vybrať trysky,premerať vstrekovacie tlaky,príp.nastaviť,treba držiak trysky rozobrať a dávajú sa tam také vymedzovacie podložky pod tu pružinu rôznych hrúbok na to určené,dalej sledovať rozptyl vystrekovanej nafty,či tkzv.nešiká,t.j.nestrieka len akokeby z ihly striekačky,nafta sa musí pekne rozprášiť.Kámošovi to tak šikalo dlho a kašlal na to,bol to Pegot a v tom mieste ,kde to šikalo mu vypálilo dieru do piesta.Niekedy mi pomohlo vyčistiť otvor v tryske,kde je ihla ,tenkým ostrým drievkom,ale ked je už fakt zlý,treba ho vymeniť za nový,najlepsie origo Bosch,lebo náhrady sa mi nikdy neosvedčili.A hlavne vsetko dobre umyť v nafte a dodržiavať pri práci čistotu.Potom nastaviť uhol predvstreku čerpadla,je na to merací prístroj ,ktorý sa nasrubuje do cerpadla,čerpadlo sa povolí v uchytení v bloku motora a dá sa s ním mierne otáčať.Ono v domácich podmienkach ked nemáš meráky nič neurobíš,sú maníci,čo sa tým zaoberajú,tu v Ke poznám takých 2,okrem firmy BOSCH,kde som ich raz poslal do pi...,kedže som si vymenil trysky v robote,nastavil som si tlaky sám,mali sme tam tlakomer na trysky,a chcel som od nich,aby mi nastavili uhol predvstreku čerpadla,na ich bomba novej mašine origo Bosch,a ked som prisiel po auto,chceli 1000.-,a sa pýtam,či to nastavili,oni že hej ale len tak od oka ,lebo este s tým nevedia robiť,ta som ich poslal do pi...,že tak som si to vedel nastaviť aj sam zadarmo od oka

_________________
Seat Leon 1,9 TDI , 66 kw AGR + na robotu Opel Combo s buďou 1,4 Twinsport r.2007,ex.Passat 1,8 zelenáč zelený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 11.01.2009 13:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2008

Příspěvky:

2210

Bydliště:

Michalovce

tak a po vcerajsku dalsi problem auto uz ani nenatoci iba cvakne a nic..ale to bude asi povoleny kabel na startry uz som to raz riesil...tak asi sa pojdu premerat zhavice lebo mam taki dojem ze jeden nezhavy,a vymenia sa koncovky a mozno aj cele vstreky....a potom to hodim na VAG...no bude sa na tom pracovat.

jozz:mas pravdu ziadne pristroje na meranie nemam cize to bude robit moj dobry kamos asi :D

_________________
VW Passat B4 vari GL 1,9TDI 66KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 11.01.2009 14:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

205

Bydliště:

Prostějov

Zkus cistic vstrikovacu TEC 2000 nebo Protec...Mam s tim hodne dobrou zkusenost je to plechovka 375ml, ktera se ma nalit do nadrze...Ja kdyz jsem menil palivovy filtr udelal jsem samostatnej okruh a nechal motor bezet primo na pripravek.Auto evidentne svizneji jede jde lip za plynem.Melo by to snizit spotrebu,kourivost,zlepsit startovatelnost.Je to sice trochu drazsi nez ruzny nahrazky a STP cistice, ale narozdil od nich to skutecne funguje...Jedina nevyhoda je se to da hur sehnat...

_________________
VW Passat Variant 1.9TD
Pár BMW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 11.01.2009 14:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2007

Příspěvky:

100

Bydliště:

Košice SK

Tomas1 píše:
tak a po vcerajsku dalsi problem auto uz ani nenatoci iba cvakne a nic..ale to bude asi povoleny kabel na startry uz som to raz riesil...tak asi sa pojdu premerat zhavice lebo mam taki dojem ze jeden nezhavy,a vymenia sa koncovky a mozno aj cele vstreky....a potom to hodim na VAG...no bude sa na tom pracovat.

jozz:mas pravdu ziadne pristroje na meranie nemam cize to bude robit moj dobry kamos asi :D


http://www.finalmont.sk/bosch.html
menia sa len koncovky ,ten prvý obrázok sú koncovky,ta mensia je zhruba podobná akú ti treba,koncovka sa zakladá do držiaka trysky,to je to,čo vidíš na hlave našrubované.Hlavne treba potom este vymeniť tepelné podložky pod držák trysky,to je jednorázová podložka,ktorá sa vkladá do otvoru na hlave a potom nasrubuješ držiak trysky,niekedy sa to nemení a potom sa opaľuje koncovka od horiacej zmesy a môže sa rýchlo znehodnotiť.Jedna koncovka stojí rádovo okolo 1000.-Sk.Len tie podložky som zohnal len v origo predajni Bosch,nikde inde ich nemali,stoja pár korún,okolo 15.-Sk,ale treba ich vymeniť,lebo som vyberal origo trysky,čo boli z výroby na aute,bol pekne čierny opálený krúžok len okolo dierky,odkial strieka nafta,potom som podložky nevymenil,po cca 5000 km som ich vyberal zase a boli zasvinené od sadzí už cele koncovky,potom som ich už hned vymenil,lebo by sa odfajčili rýchlo

_________________
Seat Leon 1,9 TDI , 66 kw AGR + na robotu Opel Combo s buďou 1,4 Twinsport r.2007,ex.Passat 1,8 zelenáč zelený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 11.01.2009 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2007

Příspěvky:

100

Bydliště:

Košice SK

DonSalieri píše:
Zkus cistic vstrikovacu TEC 2000 nebo Protec...Mam s tim hodne dobrou zkusenost je to plechovka 375ml, ktera se ma nalit do nadrze...Ja kdyz jsem menil palivovy filtr udelal jsem samostatnej okruh a nechal motor bezet primo na pripravek.Auto evidentne svizneji jede jde lip za plynem.Melo by to snizit spotrebu,kourivost,zlepsit startovatelnost.Je to sice trochu drazsi nez ruzny nahrazky a STP cistice, ale narozdil od nich to skutecne funguje...Jedina nevyhoda je se to da hur sehnat...


volíš trysky vymontovať,rozobrať,poriadne vyčistiť ten otvor,niečim mekkým,napr.ostrým špáradlom dreveným,všetko dobre umyť a ked to nepomôže,kúpiť novú,zlá tryska je už nezvratný proces,je to velmi presne zaleštená ihla v koncovke a ked už sú tam ryhy po stenách a na ihle,ničím to neopravíš.A ked kupovať,len origo,ja som raz dal nejakú náhradu,po 5000 km som ich vybral,vytiahol ihlu a boli tam také ryhy,akoby mali najazdené 300 000km,ked som ich porovnal s pôvodnými Bosch,čo mali nabehané v aute od nova 150 000km

_________________
Seat Leon 1,9 TDI , 66 kw AGR + na robotu Opel Combo s buďou 1,4 Twinsport r.2007,ex.Passat 1,8 zelenáč zelený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 11.01.2009 17:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2008

Příspěvky:

2210

Bydliště:

Michalovce

no uvidime ake to je ale momentalne je auto nepojazdne slaby kontakt na startery alebo odisiel starter neviem... :(

_________________
VW Passat B4 vari GL 1,9TDI 66KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena vstrekov,koncoviek a pod..po kolkych km ???
PříspěvekNapsal: 12.01.2009 10:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.12.2008

Příspěvky:

64

Bydliště:

Opava

Taky bych to zkusil nejdříve pročistit, mám dobré zkušenosti z přípravkem TUNAP je to taková ampule jakoby flaška od spreja a dá se na ní takový aplikator a zapojí se to bez filtru. Jinak používám přípravek do nafty Castrol TDA nebo Super diesel aditiv a to celý rok.

_________________
Passat Variant 1.9TDi 66kW, el.okna+zrcátka+šíbr, central, klima,r.v.96


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group