Passat B3 VR6 rada nad zlato
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 11.02.2009 22:37
Passat B3 VR6 rada nad zlato
Zdravím všechny.
Ikdyž zde píšu poprvé navštěvuju toto forum poměrně hodně dlouho.
Naskytla se mi zajímavá koupě WV Passat B3 rv91 2.8VR6 sedan za 20t Kč.
Auto na první pohled vypada opravdu skvěle.Když se studený nastartuje motor se skoro nehne a jde krásně tiše a je celkově čistý (žádná olejová špindíra)
Jsem sice laik, ale nějaký auto mi pod rukama prošlo a z mého hlediska OK.
Jen bych potřeboval poradit na, co přímo se zaměřit, abych nekoupil nějakou past.Kde to ma bolava mista, atd .. o karoserii mi ani tak nejde spíš motor, protože shánět motor VR6 není asi žádná sranda
Kam se mam kouknout,s čím otočit,na co zatlačit,atd ..
Co jsem tady koukal, co píšete je to nachylný na :
Olej,svíčky,kabely ještě něco dodat ?
Měl jsem od WV Golfa a Jettu vše v dieselu.
Ale chci prostě tuhle karu vyzkoušet.
Chtěl bych verunku použíat na denní ježdění.Sice to tady někdo vymlouvá,že na denní ježdění není,ale proč by ne.Majitel, co jí prodava, tak s ní denně jezdí.A jeste co jsem koukal spotrebu tam mel 8.8 .Takže když se bude slušně jezdit, tak to bude obyč aute, nebo ne ? 1.8 nebo 2.0 taky žere 10l
Prosím poraďte nechci koupit nějakouvyšlehanou past.A co říkate na cenu ?Prodám to za to,kdyby mi verunka nesedla ?
Všem díky
Ikdyž zde píšu poprvé navštěvuju toto forum poměrně hodně dlouho.
Naskytla se mi zajímavá koupě WV Passat B3 rv91 2.8VR6 sedan za 20t Kč.
Auto na první pohled vypada opravdu skvěle.Když se studený nastartuje motor se skoro nehne a jde krásně tiše a je celkově čistý (žádná olejová špindíra)
Jsem sice laik, ale nějaký auto mi pod rukama prošlo a z mého hlediska OK.
Jen bych potřeboval poradit na, co přímo se zaměřit, abych nekoupil nějakou past.Kde to ma bolava mista, atd .. o karoserii mi ani tak nejde spíš motor, protože shánět motor VR6 není asi žádná sranda
Kam se mam kouknout,s čím otočit,na co zatlačit,atd ..
Co jsem tady koukal, co píšete je to nachylný na :
Olej,svíčky,kabely ještě něco dodat ?
Měl jsem od WV Golfa a Jettu vše v dieselu.
Ale chci prostě tuhle karu vyzkoušet.
Chtěl bych verunku použíat na denní ježdění.Sice to tady někdo vymlouvá,že na denní ježdění není,ale proč by ne.Majitel, co jí prodava, tak s ní denně jezdí.A jeste co jsem koukal spotrebu tam mel 8.8 .Takže když se bude slušně jezdit, tak to bude obyč aute, nebo ne ? 1.8 nebo 2.0 taky žere 10l
Prosím poraďte nechci koupit nějakouvyšlehanou past.A co říkate na cenu ?Prodám to za to,kdyby mi verunka nesedla ?
Všem díky
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
jeste by to chtelo nakou fotku, ale ja myslim ze za ty penize to je super.. halve ty starty, zkus to projet, kde neco mlati, vrze..a vsechno si zkus, pac i treba naky blby svetylko te bude druhej den sr*t
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 11.02.2009 22:37
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
Právě, že tam nic nevrže a nemlátí.Tomášek píše:jeste by to chtelo nakou fotku, ale ja myslim ze za ty penize to je super.. halve ty starty, zkus to projet, kde neco mlati, vrze..a vsechno si zkus, pac i treba naky blby svetylko te bude druhej den sr*t
Když nastartuju asi bych měl mrknout jakej vyletí kouř, co ?
Díky !
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 19.11.2008 16:06
- Bydliště: Sereď(horalky+deluxe),SVK
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
Moja rada je nasledovna. Ak ma motor viac ako 150000 km tak mu treba dat G.O. Toz tieto veverciky sa lubia dost zadierat. Mal som tu cest sa stretnut s dvoma motormi VR6. Jeden pašik B3 a druhy Golf III-oba majitelia zadreli preeco? lebo nedali na radu vsetkych a neurobili im generalku. Dalej bacha ake su tam rozvody, bo niekto si mysli ze ta retaz je tam dozivotne. Potom sa cuduju ze ked tomu slahaju do otacok ze mu tam nieco buchne a oprava ho stoji viac jak cela kara. Posledne co tieto motory potrebuju aby slapali je mat dobre vyfukove potrubie ktore nefuci, mat OK kat a lambdu. Ak tieto veci dodrzis, myslim ze mat problem nebudes
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 03.11.2007 22:27
- Bydliště: VWelké Meziříčí
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
hmm spatna asi spatna skusenost ... muj kamos mel VR6ky uz asi 4 nebo jeste vic a zadny problem, kdyz pominu jednu vymenu tesneni pod palici a svicky ty by tam meli betj Bosch , kabely nejlip origo . sam jsem mel jednu a taky no problemo
Chiptuning , opravy teplých startů
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
a jeste bych doplnil, ze je to starsi auto takze do toho stejne nevidis a radsi bych spis pocital ze se neco muze objevit, at pak nejsi nastvanej..
ja taky koupil passata bez investic jen sednout a jezdit.. no a samo ze do nej neco uz padlo
ja taky koupil passata bez investic jen sednout a jezdit.. no a samo ze do nej neco uz padlo
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 11.02.2009 22:37
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
Co si můžu představit pod pojmem GO motoru ? Ono tady v ČR GO motoru může znamenat i výměna oleje+olejového filtruchester.mino píše:Moja rada je nasledovna. Ak ma motor viac ako 150000 km tak mu treba dat G.O. Toz tieto veverciky sa lubia dost zadierat. Mal som tu cest sa stretnut s dvoma motormi VR6. Jeden pašik B3 a druhy Golf III-oba majitelia zadreli preeco? lebo nedali na radu vsetkych a neurobili im generalku. Dalej bacha ake su tam rozvody, bo niekto si mysli ze ta retaz je tam dozivotne. Potom sa cuduju ze ked tomu slahaju do otacok ze mu tam nieco buchne a oprava ho stoji viac jak cela kara. Posledne co tieto motory potrebuju aby slapali je mat dobre vyfukove potrubie ktore nefuci, mat OK kat a lambdu. Ak tieto veci dodrzis, myslim ze mat problem nebudes
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
podla mna musis si uvedomit ze ak to ho dava za 20tis tak to podla mna ziadna slava nebude..mozno motor je ok ale napravy a pod bude v hajzli...tot moj nazor ...
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
ja bych prave nerekl ze to je nejak extra levny,vem si ze to je B3 a jeste k tomu VR6 ktera zas u tolika lidi uplatneni nenajde.. navic auta sly hooodne dolu..Tomas1 píše:podla mna musis si uvedomit ze ak to ho dava za 20tis tak to podla mna ziadna slava nebude..mozno motor je ok ale napravy a pod bude v hajzli...tot moj nazor ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 19.11.2008 16:06
- Bydliště: Sereď(horalky+deluxe),SVK
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
Znamena to rozobrat a zlozit . Inak aj tak kebyze si mam kupit nejaku silnejsiu verziu B3ky tak radsej 1.8 G60. Ma o par konikov menej a myslim si ze je zivsi ako veverica...a este ktomu fírmouška:)LE14 píše:Co si můžu představit pod pojmem GO motoru ? Ono tady v ČR GO motoru může znamenat i výměna oleje+olejového filtruchester.mino píše:Moja rada je nasledovna. Ak ma motor viac ako 150000 km tak mu treba dat G.O. Toz tieto veverciky sa lubia dost zadierat. Mal som tu cest sa stretnut s dvoma motormi VR6. Jeden pašik B3 a druhy Golf III-oba majitelia zadreli preeco? lebo nedali na radu vsetkych a neurobili im generalku. Dalej bacha ake su tam rozvody, bo niekto si mysli ze ta retaz je tam dozivotne. Potom sa cuduju ze ked tomu slahaju do otacok ze mu tam nieco buchne a oprava ho stoji viac jak cela kara. Posledne co tieto motory potrebuju aby slapali je mat dobre vyfukove potrubie ktore nefuci, mat OK kat a lambdu. Ak tieto veci dodrzis, myslim ze mat problem nebudes
- Paulie22
- Jezdec
- Příspěvky: 445
- Registrován: 06.01.2008 03:57
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 03.11.2007 22:27
- Bydliště: VWelké Meziříčí
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
hmm tak to nevim , kdyz G60 tak aby mela dobry Gčko jinak to moc nejede , zrovna vcera jsem jel v B3 G60 Syncro a s B4 vr6 co jsem mel predtim se to neda srovnat ... muj nazor je ten ze VR6 se oplati vic nez G60 ale to je jen muj nazor , a pocit z jizdy ve VR6 je proste mazecchester.mino píše:Znamena to rozobrat a zlozit . Inak aj tak kebyze si mam kupit nejaku silnejsiu verziu B3ky tak radsej 1.8 G60. Ma o par konikov menej a myslim si ze je zivsi ako veverica...a este ktomu fírmouška:)LE14 píše: Co si můžu představit pod pojmem GO motoru ? Ono tady v ČR GO motoru může znamenat i výměna oleje+olejového filtru
takze ja jsem pro VR6
Chiptuning , opravy teplých startů
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
ako sa vravi objem neoblbnes...tak mozno VR6..
tomasek:ne neviem u nas si tieto auta stale drzia cenu ako myslim B4
tomasek:ne neviem u nas si tieto auta stale drzia cenu ako myslim B4
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
no ale on se pta na B3Tomas1 píše:ako sa vravi objem neoblbnes...tak mozno VR6..
tomasek:ne neviem u nas si tieto auta stale drzia cenu ako myslim B4
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 11.02.2009 22:37
Re: Passat B3 VR6 rada nad zlato
určitě .BrnoPaulie22 píše:muzu se zeptat odkud je ta B3???