Zdar,
mam 2.0i Passata r.v. 1991 a zapojoval jsem autoradio...Zprvu normalne hralo a auto jelo ale pak me napadlo je zapojit pres klicek aby se zapnulo az kdyz otocim klicek do polohy 1 aby nevibijelo baterii...Original autoradio mi tak fungovalo,no a pote co sem zjistil ktery vodic spina 12 V po otoceni klicku a zapojeni do autoradia mi nyni nestartuje(starter se toci,palubovka sviti ale nenastartuje) auto a ani na tom vodici uz napeti neni.Dalsi problem co mi auto delalo byl ze startovalo az na druhy nebo treti pokus.Vzdy nastartovalo chciplo a po opetovnem nastartovani uz jelo.A jeste po delsi ceste a zahrati motoru vzdycky kdyz zastavim a znovu se rozjizdim tak auto strasne cuka,takze musim jet par minut na ctvrt plynu a po chvili uz je to vporadku. Dik za kazdou radu,uz tady byly 2 autopmechanici a nikdo nevi co s tim..jen doufam ze neni odpalena ridici jednotka
Nestartuje mi VW Passat 35i Variant
- Hallo
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWYSOČINA
- Kontaktovat uživatele:
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
No pokud na výše zmiňovaném drátu napětí bylo a není tak bych začal hledat kolem pojistkovky (kontrola pojistek a rele X, 15) dále bych se nezapoměl podívat na spínací skříňku, i když tou bych možná začal.
K tomu škubání, podívaj se na datum výroby filtru a pro všechny případy ho vyměň, dále si zkontroluj zda ti nějaký dobrák (jako mě ) nevyndal zásobník benzínu (měl bys ho najít hned za filtrem). Posléze bych zkontroval těsnost celého benzínového okruhu a nakonec tlak čerpadla (pokud nemáš budík musíš do servisu).
Pokud chceš mít jistotu jak je to s jednotkou tak zkontroluj jestli dostává potřebnou štávu (30,15,31) a píchni jí na VAG. Pokud se ozve a nebude hlásit problémy měla by být OK.
K tomu škubání, podívaj se na datum výroby filtru a pro všechny případy ho vyměň, dále si zkontroluj zda ti nějaký dobrák (jako mě ) nevyndal zásobník benzínu (měl bys ho najít hned za filtrem). Posléze bych zkontroval těsnost celého benzínového okruhu a nakonec tlak čerpadla (pokud nemáš budík musíš do servisu).
Pokud chceš mít jistotu jak je to s jednotkou tak zkontroluj jestli dostává potřebnou štávu (30,15,31) a píchni jí na VAG. Pokud se ozve a nebude hlásit problémy měla by být OK.
- Hallo
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWYSOČINA
- Kontaktovat uživatele:
- Hallo
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWYSOČINA
- Kontaktovat uživatele:
- Masaj
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
Mě zas nejde podsvícení palubky, vyměním pojistku, je to v poho, pak někde vymetu díru, trochu to skočí a najednou tma....!!!!
Když to svítí, tak se mi ještě hřeje spínač na světla..?????
Kontroloval jsem jestli není někde něco proseklího na kostru, ale nic jsem nenašel...
No už je to dědeček.....
Když to svítí, tak se mi ještě hřeje spínač na světla..?????
Kontroloval jsem jestli není někde něco proseklího na kostru, ale nic jsem nenašel...
No už je to dědeček.....
Pokud se k vám jednoho dne život otočí zády, chyťte ho za pr**l.