Nestartuje mi VW Passat 35i Variant

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Nestartuje mi VW Passat 35i Variant

Příspěvek od Hallo »

Zdar,
mam 2.0i Passata r.v. 1991 a zapojoval jsem autoradio...Zprvu normalne hralo a auto jelo ale pak me napadlo je zapojit pres klicek aby se zapnulo az kdyz otocim klicek do polohy 1 aby nevibijelo baterii...Original autoradio mi tak fungovalo,no a pote co sem zjistil ktery vodic spina 12 V po otoceni klicku a zapojeni do autoradia mi nyni nestartuje(starter se toci,palubovka sviti ale nenastartuje) auto a ani na tom vodici uz napeti neni.Dalsi problem co mi auto delalo byl ze startovalo az na druhy nebo treti pokus.Vzdy nastartovalo chciplo a po opetovnem nastartovani uz jelo.A jeste po delsi ceste a zahrati motoru vzdycky kdyz zastavim a znovu se rozjizdim tak auto strasne cuka,takze musim jet par minut na ctvrt plynu a po chvili uz je to vporadku. Dik za kazdou radu,uz tady byly 2 autopmechanici a nikdo nevi co s tim..jen doufam ze neni odpalena ridici jednotka :(

Uživatelský avatar
boletus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od boletus »

Mal som kedysi podobný problém so štartovaním a výkonom a chyba bola v benzínovom čerpadle (Passat B4 - čerpadlo v nádrži) - mal som veľmi slabý tlak paliva. Skús vymeniť palivový filter a hlavne si daj zmerať tlak na čerpadle.

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

No pokud na výše zmiňovaném drátu napětí bylo a není tak bych začal hledat kolem pojistkovky (kontrola pojistek a rele X, 15) dále bych se nezapoměl podívat na spínací skříňku, i když tou bych možná začal.

K tomu škubání, podívaj se na datum výroby filtru a pro všechny případy ho vyměň, dále si zkontroluj zda ti nějaký dobrák (jako mě :cry: ) nevyndal zásobník benzínu (měl bys ho najít hned za filtrem). Posléze bych zkontroval těsnost celého benzínového okruhu a nakonec tlak čerpadla (pokud nemáš budík musíš do servisu).

Pokud chceš mít jistotu jak je to s jednotkou tak zkontroluj jestli dostává potřebnou štávu (30,15,31) a píchni jí na VAG. Pokud se ozve a nebude hlásit problémy měla by být OK.

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hallo »

Dik za rady,aproto,nemate nekdo komplet schema od pojistkovky?Jinak bych se chtel zeptat kde na vysocine si muzu nechat projet ridici jednotku VAGem.

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hallo »

Castecne vyreseno..Byla spatna spinaci skrinka respektive praskla pruzinka ktera ve spinaci vede proud,ted mam zas jinaci problem..nejdou mi sterace stresni okno a bliklli mi svetla a sviti jen parkovacky ale to uz snad bude jen v pojistkovy skrini nejaka haluz,hlavne ze to startuje

Uživatelský avatar
Masaj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Masaj »

Mě zas nejde podsvícení palubky, vyměním pojistku, je to v poho, pak někde vymetu díru, trochu to skočí a najednou tma....!!!!
Když to svítí, tak se mi ještě hřeje spínač na světla..?????
Kontroloval jsem jestli není někde něco proseklího na kostru, ale nic jsem nenašel...
No už je to dědeček.....
Pokud se k vám jednoho dne život otočí zády, chyťte ho za pr**l.

Odpovědět

Zpět na „Motory“