Comfort v B3
- raxis
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Comfort v B3
Zdravim všechny příznivce VW, měl bych na vás dotaz.
Určitě všichni co máte Passika B3 tak víte, že comfort při jízdě po českých silnicích natož po koskách není nic moc. Zajímalo by mě jestli nemáte někdo zkušenosti z vylepšením podvozku či něco jiného, aby se tyto vlastnosti zlepšily. Byl bych rád, kdyby ste mi napsaly nějaké ty rady.
Díky moc
Určitě všichni co máte Passika B3 tak víte, že comfort při jízdě po českých silnicích natož po koskách není nic moc. Zajímalo by mě jestli nemáte někdo zkušenosti z vylepšením podvozku či něco jiného, aby se tyto vlastnosti zlepšily. Byl bych rád, kdyby ste mi napsaly nějaké ty rady.
Díky moc
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Comfort v B3
Hm... Řekl bych origo tlumiče a pružiny v bezvadném stavu a dozadu naložit 100kg cihel...
- splouchy
- VWexpert
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Comfort v B3
jj a az najdes vetsí auto v teto tríde tak si machr
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Comfort v B3
veru dnes si kamos posuval sedadlo a zo zadu mu krici dalsi ze co robi....vraj tam ma miesta este pre jednu radu sedaciek mam aj octaviu a ta moze ist do pr**le...
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Comfort v B3
Přesně tak... I v Superbu je vzadu drobátko méně místa, než v B3/4
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Comfort v B3
a i vepredu je vic mista do sirky nez treba v kokte nebo A80
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Comfort v B3
Myslím , že "pán" měl trošku jiný směr otázky Nevím však , jestli trefil na úrodnou půdu , neboť tady je to samý "magor" se sníženým , či sportovním podvozkem . Tam by jsem moc komfortu nehledal , hlavně při pneumatikách a discích , které mají někteří nelegálně , neboť B3 byla ráda za 15" ráfky .raxis píše:Zdravim všechny příznivce VW, měl bych na vás dotaz.
Určitě všichni co máte Passika B3 tak víte, že comfort při jízdě po českých silnicích natož po koskách není nic moc. Zajímalo by mě jestli nemáte někdo zkušenosti z vylepšením podvozku či něco jiného, aby se tyto vlastnosti zlepšily. Byl bych rád, kdyby ste mi napsaly nějaké ty rady.
Díky moc
Pokud hledáš komfort , a na českých silnicích , tak si musíš koupit letadlo , nebo podvozek z teréního auta a dát tam pneumatiky bez sníženého indexu , tedy 80 . Český tankodrom likviduje i jiné "machry" než je B3 , hlavně ty silnice ucítíš ve všem .
Co řešili kolegové je pravdou , vnitřní prostor a možnosti výbavy vozidla jsou velké a i v dnešní době dokáže toto auto zamotat hlavu . Náhradní díly s dostupností a s nízkými cenami , to je vše , co hovoří pro , ale s komfortem nevím , to musíš posoudit co potřebuješ a za jakou cenu . Kup si třeba MB ML se vzduchovým podvozkem , při zapnutí režimu "komfort" se to auto jenom nadnáší , díry moc necítíš , ale pořizovací cena je někde diametrálně jinde a hlavně , české silnice dokážou z vesela ničit i kompresory , protože nestíhají
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- splouchy
- VWexpert
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Comfort v B3
sory za ot..tak magoři jo ja sem jezdil rok na normalu a sport sem poridil jen kuli snizeni a pohodli skoro zustalo diky normalnimu pneu.samozrějmě kdyz dam 16 tak to pude do kelu ale to je moje vec ale podle me je passat na dobrem origo podvozku dobry
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Comfort v B3
Ale notak, chlapci, přece se nebudete dohadovat Potrefená husa...
Záleží, čemu kdo říká komfort... Já říkám komfort tomu, když sednu do auta do mou prdelí vysezeného důlku, zboku mě ne moc málo, ani ne moc silně přidržuje boční vedení sedaček, nastartuju motor, který není moc hlučný, ani moc tichý, při stažených okýnkách lze krásně slyšet hvízdající turbo atd... No a za jízdy od komfortního auta očekávám tichou jízdu bez drncání, práskání vyjebanejch uložení, pazvuků, prostě tichý a plynulý chod...
Bohužel by to prvně chtělo spravit silnice, protože na našem tankodromu se moc kouzlit nedá... Nicméně, jak již jsem řekl, kdo chce ticho a jízdu bez drncání, tak jedině origo podvozek v top stavu, origo gumy a dozadu 2 pytle cementu. Proč? Protože když se zadek alespoň částečně zatíží, tak nedrncá tak, jak když je kufr prázdnej... Bohužel jde pak nahoru spotřeba, protože vozíš zbytečný kila...
A jinak subjektivně se mi ztišilo auto, když sem dal nový zadní ložiska. Nemyslím to hučení, ale například při přejíždění retardérů to auto ztichlo...
Záleží, čemu kdo říká komfort... Já říkám komfort tomu, když sednu do auta do mou prdelí vysezeného důlku, zboku mě ne moc málo, ani ne moc silně přidržuje boční vedení sedaček, nastartuju motor, který není moc hlučný, ani moc tichý, při stažených okýnkách lze krásně slyšet hvízdající turbo atd... No a za jízdy od komfortního auta očekávám tichou jízdu bez drncání, práskání vyjebanejch uložení, pazvuků, prostě tichý a plynulý chod...
Bohužel by to prvně chtělo spravit silnice, protože na našem tankodromu se moc kouzlit nedá... Nicméně, jak již jsem řekl, kdo chce ticho a jízdu bez drncání, tak jedině origo podvozek v top stavu, origo gumy a dozadu 2 pytle cementu. Proč? Protože když se zadek alespoň částečně zatíží, tak nedrncá tak, jak když je kufr prázdnej... Bohužel jde pak nahoru spotřeba, protože vozíš zbytečný kila...
A jinak subjektivně se mi ztišilo auto, když sem dal nový zadní ložiska. Nemyslím to hučení, ale například při přejíždění retardérů to auto ztichlo...
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Comfort v B3
Magor já jsem taky magor , neboť 40 dolů a 45 pneumatika moc komfortu není , ale když porovnám třeba paštiky v práci , tak komfort vypadá jinak . Je otázkou toho , co považuješ za komfort , co od toho auta očekáváš a s jakým účelem si ho pořizuješ
Pojem komfort je otázkou pro každého jinou , na svém autě byl sériový podvozek bez obtíží a sralo mě , že to tak je . Pro mojí maličkost , magora , je komfort auto při silnici a když drbnu za volant , tak jde tam , kam chci a nesmí se při tom moc bránit a hejbat
Nedokážu si představit , že by jsem používal něco na sériovém podvozku v takovém stavu , jak jsou stavěné od výrobce . I v práci je zajímavé tlačítko sport , tlačítko se šipkou k vozovce , nebo sériové , ale sportovní podvozky , které začínají standartně o 15 mm pod sériovou verzí a naladění poznáš . Je to opravdu člověkem a jeho požadavky .
Za magory se veřejně omlouvám , nebylo to myšlo zle , ale humorně Ale sem dávat dotaz na komfort mi opravdu nepřipadá na místě . Jedině , že by se založila sekce "Sériovka"
Schrňme to nyní , Basťa má pravdu , jako vždy
Pojem komfort je otázkou pro každého jinou , na svém autě byl sériový podvozek bez obtíží a sralo mě , že to tak je . Pro mojí maličkost , magora , je komfort auto při silnici a když drbnu za volant , tak jde tam , kam chci a nesmí se při tom moc bránit a hejbat
Nedokážu si představit , že by jsem používal něco na sériovém podvozku v takovém stavu , jak jsou stavěné od výrobce . I v práci je zajímavé tlačítko sport , tlačítko se šipkou k vozovce , nebo sériové , ale sportovní podvozky , které začínají standartně o 15 mm pod sériovou verzí a naladění poznáš . Je to opravdu člověkem a jeho požadavky .
Za magory se veřejně omlouvám , nebylo to myšlo zle , ale humorně Ale sem dávat dotaz na komfort mi opravdu nepřipadá na místě . Jedině , že by se založila sekce "Sériovka"
Schrňme to nyní , Basťa má pravdu , jako vždy
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- splouchy
- VWexpert
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Comfort v B3
neni co dodat....PRAVDA!!!!!!!gregi píše:Magor já jsem taky magor , neboť 40 dolů a 45 pneumatika moc komfortu není , ale když porovnám třeba paštiky v práci , tak komfort vypadá jinak . Je otázkou toho , co považuješ za komfort , co od toho auta očekáváš a s jakým účelem si ho pořizuješ
Pojem komfort je otázkou pro každého jinou , na svém autě byl sériový podvozek bez obtíží a sralo mě , že to tak je . Pro mojí maličkost , magora , je komfort auto při silnici a když drbnu za volant , tak jde tam , kam chci a nesmí se při tom moc bránit a hejbat
Nedokážu si představit , že by jsem používal něco na sériovém podvozku v takovém stavu , jak jsou stavěné od výrobce . I v práci je zajímavé tlačítko sport , tlačítko se šipkou k vozovce , nebo sériové , ale sportovní podvozky , které začínají standartně o 15 mm pod sériovou verzí a naladění poznáš . Je to opravdu člověkem a jeho požadavky .
Za magory se veřejně omlouvám , nebylo to myšlo zle , ale humorně Ale sem dávat dotaz na komfort mi opravdu nepřipadá na místě . Jedině , že by se založila sekce "Sériovka"
Schrňme to nyní , Basťa má pravdu , jako vždy
a s gregim v tom co ted napsal mohu jen souhlasit
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- habik.b
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 24.01.2008 20:09
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Comfort v B3
Když byli na Veruně zimáky 195/65/15, tak to byla taková "houpačka" a auto si dělalo někdy co chtělo, ale bohužel tyto gumy na b3 neobuješ. Jinak tento rozměr Verunka za mé vlády už neuvidí, to není pro ní!!!
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Comfort v B3
nu, ja mam na pasikovi ted nove udelany podvozek (tlumice, pruziny, horni ulozeni) vse origo VW, tez ramena osazena origo silentbloky ... jeste jsem v tom nejel, tak jsem na to zvedav ... ceka jeste vymena celniho skla a muzu ficet uvidime jak komfortni to ted po GO bude ... jinak myslim, ze pokud se da vse nove original, co se tyce podvozku, tak to na stari vozu musi byt nadstandartne pohodlne
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Comfort v B3
ja som menil tiez komplet cely podovozok jazsi to dobre len sa mi teraz nieco rozbuchalo v prednom kolese bude to zase nejaka prkotiny...akurat stare tlmice co tam boli tak to bolo vozenie ako na vode nove sice len olejove je poznat ze to nieje to co to bolo..