Zadni brzdovy trmen

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: Bastard, gregi

tomas120
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 08.01.2012 11:14

Re: Zadni brzdovy trmen

Příspěvek od tomas120 »

diky,ale nezlob se na me,nejsem vtom pc tak zbehlej,zkousel jsem sz,a email tak snad nejni doma,ale jak rikas stema skodovkama-kvalita?ale melo by to byt cajk kdyz je to novy ale aby pasovali stred. diry,jinak by me asi seklo,jeste jednou ti diky moc

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Zadni brzdovy trmen

Příspěvek od Bastard »

Rozteče jsou jenom jedny...

tomas120
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 08.01.2012 11:14

Re: Zadni brzdovy trmen

Příspěvek od tomas120 »

Diky ti moc,jak to vsechno vis?jsi proste nejlepsi diky diky

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Zadni brzdovy trmen

Příspěvek od Bastard »

Nevím, hádám :lol: Na koncernových vozech se drží jakási standardizace, takže brzdiče mají stejné rozteče a dají se různě kombinovat díly, aby to vždycky nějak pasovalo. Zadní brzdiče mají určitě stejnou rozteč na G3,G4,B3,B4,Sharan,Octavia a mnoho dalších na 100%, ale s těmito jsem se setkal osobně :mrgreen:

Uživatelský avatar
Pajiss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 21.05.2015 00:16
Bydliště: Šluknovsko

Re: Zadni brzdovy trmen

Příspěvek od Pajiss »

Zdravim
teda já sem zadní třmeny repasoval (opravná sada gumiček) a na soustruhu sjel kotouče.... Stejnej problém s tekoucí brzdovkou okolo ručky.....Teda vyndat tu ségrovku byl kumšt.... vyřešeno tmelem (tekutej kov) Teď brzdí jako nové. Jinak pravda je, že vzadu jen tak nějaké koncernové vozidlo nemělo kotouč v té době. Tedy je fakt hodně koncernových aut, který maj stejný brzdič, tak že nový nebo použitý je snadné sehnat.
Passat b4 1.9 TDi 66kw

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Zadni brzdovy trmen

Příspěvek od Bastard »

Pajiss píše:Tedy je fakt hodně koncernových aut, který maj stejný brzdič, tak že nový nebo použitý je snadné sehnat.
To bych zas tak netvrdil, protože sehnat FUNKČNÍ jeté je kumšt jako prase a nové jsou drahé taky jako prase. Pokud se tedy bavíme o stejném typu, co se dával na B3,B4, G3. Tzn hadička na našroubování s M10x1 koncem. Všechny novější koncerny mají brzdiče na holendr M12x1, ty jsou sice levnější, ale zase jsou tam jiné hadice, které jsou zase mastné jako prase. Bez šroubů jsou levnější, ale pak zase sežeň ty duté šrouby...

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“