B3 low and slow
- passib3
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 15.12.2012 11:36
- Bydliště: Jablonec n/N
B3 low and slow
Zdarec chlapi,mám menší dotaz.Na mé B3 Variant pomalu ale jistě odcházejí zadní tlumiče,tak nastala otázka co dál???Koupit origo sérii nebo nějaké stavítko?Passiho používám denně tak že nechci uplně uskákanýho břichoplaza ale chtěl bych ho jen o cca 3cm posadit níž ale zároven ponechat měkčí nádech auta.Nebo koupit origo tlumiče a sport pružiny?Na předku mám NEW Orig Tlum+Pruž. tak nevím.... http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... -line-jom/" onclick="window.open(this.href);return false; Shit????
- RadekB4
- VWjunior
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 22.08.2011 15:24
- Bydliště: OstraVWa-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: B3 low and slow
O podvozcích je toho tady tolik, že to až přetéká. Ať už zde, nebo v sekci G3.
Většina moc nemá ráda ony zmíněné JOMy. Prý to stojí za h***o.
Většina moc nemá ráda ony zmíněné JOMy. Prý to stojí za h***o.
>> VW Touran alias Mr. T << TDIfun chip - 100 kW
Ex: Passat B4
>> Škoda 100L << - Custom Style - 35,3 kW
Facebook: >> Škodovkou k moři <<
Ex: Passat B4
>> Škoda 100L << - Custom Style - 35,3 kW
Facebook: >> Škodovkou k moři <<
- passib3
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 15.12.2012 11:36
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: B3 low and slow
hmmmm chápu taky ta cena
- Ladin
- Jezdec
- Příspěvky: 278
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: B3 low and slow
Skus sehnat origo pruziny z G3 gti, ty by měli být cca o 2cm nižší než origo.
- Marosh16v
- VWexpert
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov/Bratislava
Re: B3 low and slow
já kupuju JOMa, a nevím, kdo tady na něj nadává...řekle bych, že je to poměr 90% kladných a 10% záporných ...já ho klidně doporučím všem, já jsem s ním byl spokojený
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 21.03.2011 19:57
- Bydliště: BRNO - sever
Re: B3 low and slow
http://www.tuningautodoplnky.cz/zbozi/j ... -40mm-5395" onclick="window.open(this.href);return false;
Co tady todle ? Ta cena je fakt dobrá a lepší než jezdit na starejch ne ? :O
Jinak pokud to sedí z g3 na b3, tak aji zatížení by mělo sedět ?
Co tady todle ? Ta cena je fakt dobrá a lepší než jezdit na starejch ne ? :O
Jinak pokud to sedí z g3 na b3, tak aji zatížení by mělo sedět ?
Vw Passat B3 CL sedan 1.8 66kw rv1989 GT plasty RARE DIGIKLIMA vínová metla
"....nejdřív staříka poladím, pak ho na břicho posadím..."
"....nejdřív staříka poladím, pak ho na břicho posadím..."
- RadekB4
- VWjunior
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 22.08.2011 15:24
- Bydliště: OstraVWa-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: B3 low and slow
Ale na vw shopu taky nemají špatné ceny. Těch 5350,- bych klidně za TA technix dal.. A navíc u toho tvého je napsáno, že není na TDI. Jsou to podvozky na benzíny a to bych na diesela nedával..
http://vwshop.cz/5291-golf-3
http://vwshop.cz/5291-golf-3
>> VW Touran alias Mr. T << TDIfun chip - 100 kW
Ex: Passat B4
>> Škoda 100L << - Custom Style - 35,3 kW
Facebook: >> Škodovkou k moři <<
Ex: Passat B4
>> Škoda 100L << - Custom Style - 35,3 kW
Facebook: >> Škodovkou k moři <<
- RadekB4
- VWjunior
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 22.08.2011 15:24
- Bydliště: OstraVWa-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: B3 low and slow
EDIT: Aha ty máš benzína..RadekB4 píše:Ale na vw shopu taky nemají špatné ceny. Těch 5350,- bych klidně za TA technix dal.. A navíc u toho tvého je napsáno, že není na TDI. Jsou to podvozky na benzíny a to bych na diesela nedával..
http://vwshop.cz/5291-golf-3
>> VW Touran alias Mr. T << TDIfun chip - 100 kW
Ex: Passat B4
>> Škoda 100L << - Custom Style - 35,3 kW
Facebook: >> Škodovkou k moři <<
Ex: Passat B4
>> Škoda 100L << - Custom Style - 35,3 kW
Facebook: >> Škodovkou k moři <<
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 671
- Registrován: 05.04.2012 19:00
Re: B3 low and slow
Pošli SZ s informacemi o autě a jestli by jsi chtěl
štelovák, pevný a nebo jen pružiny.
Pružiny jsou vhodné na decentní snížení.
Pevný je nejlepší cesta, ale nikam ho nepohneš, když bude nízko.
Co se týče TA a JOM, tak nelze srovnat. JOM je základ a hlavní lákadlo je cena. Proti hraje vysoký počet reklamací, občasné vrzání a podobné neduhy. Nicméně je to to nejlevnější a jestli to hraje roli, tak je to správná cesta. K TA máme komplet náhradní díly a co se týče reklamace, tak se nikdo nehandrkuje.
TA technix je o úroveň kvalitnější a cenově se liší je drobně.
štelovák, pevný a nebo jen pružiny.
Pružiny jsou vhodné na decentní snížení.
Pevný je nejlepší cesta, ale nikam ho nepohneš, když bude nízko.
Co se týče TA a JOM, tak nelze srovnat. JOM je základ a hlavní lákadlo je cena. Proti hraje vysoký počet reklamací, občasné vrzání a podobné neduhy. Nicméně je to to nejlevnější a jestli to hraje roli, tak je to správná cesta. K TA máme komplet náhradní díly a co se týče reklamace, tak se nikdo nehandrkuje.
TA technix je o úroveň kvalitnější a cenově se liší je drobně.
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?
- Marosh16v
- VWexpert
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov/Bratislava
Re: B3 low and slow
vwshop: ale vidím, že momentálně máte TA-technix vyprodané?
radek: proč by to nemělo jít na diesela? Jako, že ten motor je o 20kg těžší? Anebo, že by ten podvozek rozlišoval, co tam leješ a pak by nefungoval?
radek: proč by to nemělo jít na diesela? Jako, že ten motor je o 20kg těžší? Anebo, že by ten podvozek rozlišoval, co tam leješ a pak by nefungoval?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 671
- Registrován: 05.04.2012 19:00
Re: B3 low and slow
Na G3 TDI? Dneska dokončujeme objednávku na další várku, takže můžeme cokoliv přihodit.Marosh16v píše:vwshop: ale vidím, že momentálně máte TA-technix vyprodané?
Napiš do SZ.
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?