Naprostá pravda , jde hlavně o to , jak je široké auto a jak se člověk přiblíží šířce kamionu . Když mám auto na zimních kolech ( originální plěcháče se standartním rozměrem pneu 185/65 R14 ) tak si můžu na silnici dělat co chci . Po přezutí na letní AL disky s pneu 205/45 R16 si musím "těžce" hledat stopu , neboť vím o přesných místech ve městě , do kterých když vjedu rychleji by mi volat přerazil ruce . Další útrapa je na letních kolech jízda po kolejích , blížím se asi totiž rozchodu tramvaje , neboť jízda na tramvajovém pásu je také nic moc . Dokud nevyjedu z kolejí , tak se mu nechce moc brzdit , asi budu muset instalovat zásobník na písek .JonatanCl píše:Tak jsme se v pohodě shodli, že to je normální.
Jelikož jezdím jednu trasu denně do práce, tak to vidím taky
Na zimákách 185/65 14 jedu relativně v klidu, na letních 205/50 15 se to
autí chová trochu jinak a kolej je poznat.
Čím širší a nižší guma, tím je to citelnější
Samozřejmě není to nic, co by nešlo v klidu ukočírovat, ale je to znát
B4 nedrží stopu
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: B4 nedrží stopu
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B4 nedrží stopu
Taky sem chtěl napsat, že úplně největší mňamka je jízda po mokrejch tramvajovejch kolejích. To si to auto dělá fakt co chce...