35mm nejni zas tolik aby za pul roku odesly novy lumice, to mi nevymluvis..zrno píše:můžeš i 80 ale prostě ty seriový tlumičše to od*erou docela rychle. Nehledě že se auto chová v kombinaci se sportovníma tlumičema uplně jinak než kombinace snížení/serie
Pruziny B4 TDi
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pruziny B4 TDi
- Hanni
- Pilot
- Příspěvky: 803
- Registrován: 04.10.2007 08:56
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pruziny B4 TDi
ja si taky myslim ze kdyz snizis takhle malo ze se to da, ale je fakt ze ty tlumice jedou pak v uplne jinym rezimu a poloze na kterou nejsou delany, takze si par tisic radsi priplatim a koupim komplet
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pruziny B4 TDi
S tím souhlasím jinak já to koupil tak jak to mám trochu dole nevím o kolik ale předek jsme daval z5 z bory Tdi(moc se to nezvedlo)ale jizdi vlastnosti se rapidně změnily a zadek mám pořád ten co tam byl a na dírách je to tvrdý a když naložím auto 4lidma dohromady kolem 320kg a vejš(potom už je to jedno) dřou mi lemy o gumy pokud se to zhoupne mám 16x9 215x40x16 et nevím ale kolo je zaroven z lemem a je jedno minule jsem tam vezl 16 ytongu (váhu nevím ale sedelo to)a dřelo to taky jen když se to zhouplo každopadně šetřím na origo protože to kope do zad jako prase což na rodiný auto není dobré alespon to tak vidím já.-)Hanni píše:ja si taky myslim ze kdyz snizis takhle malo ze se to da, ale je fakt ze ty tlumice jedou pak v uplne jinym rezimu a poloze na kterou nejsou delany, takze si par tisic radsi priplatim a koupim komplet
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pruziny B4 TDi
Skoro před půlrokem jsem dával pružiny -30/-30 na sériový tlumiče.
Vzadu souběžně s tlumiči - jeden byl vyteklý a byly prasklý péra.
A je to docela tvrdý, na našich kotěhůlkách to je občas dost poznat, ale pokud je aspoň trochu rozumná silnice, tak to jde a drží to.
Pak jsem zjisitl, že předek hnusně houpe, takže šly i dopředu nový tlumiče (původní neustály
změnu režimu tlumení)
Všechno jsem dával Kayaby Excel G - plynokapalina - ta sama o sobě je tvrdší než olej
Po tomhle všem jsem musel minulý týden udělat silentbloky na přední ramena.
Stávající tuhle změnu neudržely.
Závěr - v postatě skoro všechno nový
Původní stav - 330 tisíc km najeto, skoro 2 roky v CZ, nezjištěno, kdy co bylo dělané
kola 205/50 15 (kupoval jsem ho na 280 tisících a na podvozek jsem doteď nešahal)
Péra - JOM -30/-30
Tlumiče Kyb
Spodní čepy, tyčky a pouzdra stabilizačky, přední i zadní silentbloky ramen
+ silentbloky motoru (na tvrdým podvozku i motor hopsá)
Zadní nápravu jsem nedělal
Teď je to opravdu v pohodě, ale podotýkám, že na naše tankodromy je to trochu tvrdší,
i když dovolená v Chorvatsku nebyla vůbec trága (až tedy na slavnou D1)
Uvidím, až přezuju zase na zimáky (185/65 14), pak budou další zkušenosti
Vzadu souběžně s tlumiči - jeden byl vyteklý a byly prasklý péra.
A je to docela tvrdý, na našich kotěhůlkách to je občas dost poznat, ale pokud je aspoň trochu rozumná silnice, tak to jde a drží to.
Pak jsem zjisitl, že předek hnusně houpe, takže šly i dopředu nový tlumiče (původní neustály
změnu režimu tlumení)
Všechno jsem dával Kayaby Excel G - plynokapalina - ta sama o sobě je tvrdší než olej
Po tomhle všem jsem musel minulý týden udělat silentbloky na přední ramena.
Stávající tuhle změnu neudržely.
Závěr - v postatě skoro všechno nový
Původní stav - 330 tisíc km najeto, skoro 2 roky v CZ, nezjištěno, kdy co bylo dělané
kola 205/50 15 (kupoval jsem ho na 280 tisících a na podvozek jsem doteď nešahal)
Péra - JOM -30/-30
Tlumiče Kyb
Spodní čepy, tyčky a pouzdra stabilizačky, přední i zadní silentbloky ramen
+ silentbloky motoru (na tvrdým podvozku i motor hopsá)
Zadní nápravu jsem nedělal
Teď je to opravdu v pohodě, ale podotýkám, že na naše tankodromy je to trochu tvrdší,
i když dovolená v Chorvatsku nebyla vůbec trága (až tedy na slavnou D1)
Uvidím, až přezuju zase na zimáky (185/65 14), pak budou další zkušenosti
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Pruziny B4 TDi
jonatan:konecne vysvetlenie...
a myslite ze tie moje olejove tlmice by to nevydrzali tak asi necham seriu..lebo vyhodit nove tlmice je somarina sama o sebe...
a myslite ze tie moje olejove tlmice by to nevydrzali tak asi necham seriu..lebo vyhodit nove tlmice je somarina sama o sebe...
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Pruziny B4 TDi
no tak aby osm nezakladal novy topic tak mi poradte ake pruziny na passata znizenie 40mm..kamarat pracuje z Weiteckmi a tie su vraj iba 35mm...a najma v akej kombinacii mate znizenie s pneu ja mam profil 205/55 R16 a tie asi pri znizeni budu vysoke nie ????
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Pruziny B4 TDi
Je pravdou , že sportovní podvozek je sportovní podvozek , ale je otázkou co od něho čekáš . Mám na svém "Interaloi" pružiny o 40 mm dolů a sériové tlumiče , má to najeto přes 80 tisíc a jsou stále v pohodě . Pokud nejdeš o 60 dolů a nebudeš s tím jezdit jako "prase" , tak se jim nic nestane .
Musím se přiznat , že na mé ježdění mi tato kombinace plně dostačuje . Je pravdou , že by se mi sportovní podvozek také moc zamlouval , ale zdá se mi to trušku moc korunek na české silnice . Až tu budeme mít silnice jako za "čárou" , tak by jsem šetřil jako šílený . Svezená na německé dálnici by pak bylo opravdovou lahůdkou , ale při provozu na české D1 a českých okresních cestách si myslím , že je tato kombinace dostačující .
Na zničení standartního podvozku stačil jeden výlet na Křivoklát letos v letě , neuznačená díra , ve které by mohl vietnamec nocovat a horní uložení tlumičů mi koukalo pomalu u kapoty , nechtěl by jsem vidět výsledek , při sportovním podvozku a ještě při vyšším snížení .
Musíš si jen opravdu rozmyslet , co od podvozku čekáš a k jakému účelu jej budeš používat . Každopádně po snížení zapoměn na radovánky výšky sériového podvozku , po snížení to nebylo nic moc a po osazení prodloužení z GTi už je to úplná katastrofa . Nárazník na autě přes měsíc a pravé prodloužení je už prasklé - spomalovací retardér na sídlišti , který byl asi stavěn na popelářské auto , neboť to ho asi přejede bez drhnutí .
Musím se přiznat , že na mé ježdění mi tato kombinace plně dostačuje . Je pravdou , že by se mi sportovní podvozek také moc zamlouval , ale zdá se mi to trušku moc korunek na české silnice . Až tu budeme mít silnice jako za "čárou" , tak by jsem šetřil jako šílený . Svezená na německé dálnici by pak bylo opravdovou lahůdkou , ale při provozu na české D1 a českých okresních cestách si myslím , že je tato kombinace dostačující .
Na zničení standartního podvozku stačil jeden výlet na Křivoklát letos v letě , neuznačená díra , ve které by mohl vietnamec nocovat a horní uložení tlumičů mi koukalo pomalu u kapoty , nechtěl by jsem vidět výsledek , při sportovním podvozku a ještě při vyšším snížení .
Musíš si jen opravdu rozmyslet , co od podvozku čekáš a k jakému účelu jej budeš používat . Každopádně po snížení zapoměn na radovánky výšky sériového podvozku , po snížení to nebylo nic moc a po osazení prodloužení z GTi už je to úplná katastrofa . Nárazník na autě přes měsíc a pravé prodloužení je už prasklé - spomalovací retardér na sídlišti , který byl asi stavěn na popelářské auto , neboť to ho asi přejede bez drhnutí .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- Tazmánský Čert
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 12.10.2008 21:06
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Pruziny B4 TDi
sylšel jsem že všichni nadávaj an zadek tuhej a jako že ty díry tam jdou cítit docela hodně já mám to samý ale mám za t že to je taková meší vada tech aut!!! ale je to jeno názor!!!
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Pruziny B4 TDi
gregi:presne ocakav to co aj ty ja to chcem iba koli znizeniu...a ja sa s passatom nepretekam cize je to najma koli vizualnej stranke...a ake pneu odporucate na 16" a znizenie 40mm ????
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Pruziny B4 TDi
Na svém mám 205/45 R16 a jsou dostačující
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pruziny B4 TDi
jůůů, ty mam takygregi píše:Na svém mám 205/45 R16 a jsou dostačující
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Pruziny B4 TDi
gregi:no to by bolo celkom dostacujuce lebo nechcem zase uplne nizky profil koli tomu aby som necitil kazdu dierku na volante...a auto ako stoji pri takomto znizeni lebo chcem to mat tak trosicku do predu aby to bolo viac...
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Pruziny B4 TDi
Postavení auta nezáleží na pneumatikách , neboť ty budou stejné na přední i zadní nápravě . Mám snížení 40 / 40 jen na pružinách a auto stojí mírně padlé na přední část , ale není to nic velkého . Pokud by jsi to chtěl vyloženě lehlé na předek , tak by jsi musel zadní nápravu snížit méně a pak docílíš nižší přední části , ale na pneumatikách by jsme to neřešil , to by jsi musel dávat na zadní nápravu vyšší profil a to je "prasárna" pro traktory
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- Tomas1
- VWsenior
- Příspěvky: 2210
- Registrován: 10.03.2008 11:32
- Bydliště: Michalovce
Re: Pruziny B4 TDi
gregi:nie nie pneu vsade budu rovnake ale aj znizenie len aby bolo tak ako mas ty trosicku do predu...tak sda mi to paci a tak to chcem mat....no tak sa asi pustim do nakupovania a v priebehu zima alebo jari aj do striekania kompletky
a este skuste poradit nejaku znacku pruzin dajme tomu cena vs.kvalita
a este skuste poradit nejaku znacku pruzin dajme tomu cena vs.kvalita
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Pruziny B4 TDi
Weittec ( doufám , že je to napsané správně ) . Funkční , nezlomené a cenově byly v době koupě asi za 4.500,- Kč jako sada na auto .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!