los problemos :-( topeníčko
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
los problemos :-( topeníčko
Cau kucí pastika mi zas dava zabrat, krom toho ze neskutecne zere me ted zacalo trapit asi topení:-(. to ze se mi u nej od zacatku co ho mam (5let) ztrací voda jsem si uz zvyknul po vymeně casti hadic chladice vodni pumpy vicka, uz me nebavilo to dal resit. nicmene ted se to zacalo ztracet nak vic a ejhle kdyz zatopim tak okamzite se mi zarosi cele auto to jsme usoudil ze to bude topení muj dotaz je jak se to vyndava a jestli by jste mi nekdo nechtel dat nakej strucnej navod pekne prosim a to ze mi reknete ze musim vyndat celou palubku to slyset nechci
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
- splouchy
- VWexpert
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: los problemos :-( topeníčko
ale budeš muset.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.01.2008 20:57
- Bydliště: Rakovník
Re: los problemos :-( topeníčko
Teď jserm to dělal o víkendu s kamarádem a za asi 3,5 hodiny odjižděl domu a já si vesele topil.Přístrojovku jenom povolil a lehce nadzvednul. potom to vysunul ven a zase tak stejně vrátil.
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: los problemos :-( topeníčko
Nevím jestli by to vyšlo s částečným odkloněním , ale ani jsem to na svém nezkoušel .
Pro výměnu začneš demontáží středového tunelu kolem páky ruční brzdy a pak spodní prodloužení přístrojové desky před řadící pákou .
Demontáž ofuků topení a středového tunelu kolem rádia a ovladače topení a štít přístrojů spolu s levým ofukem přístrojové desky bude další krok .
Po demontáži pravé a levé odkládací schránky pod přístrojovou deskou a pravé odkládací schránky v přístrojové desce se dostaneš na samotnou demontáž přístrojové desky .
Přístrojové desky se zbavíš z auta po odpojením od vnitřní výztuhy po odšroubování bočních šroubů ukrytých pod záslepkama z boku , které jsou viditelné u otevřených dveří . Další šrouby jsou na spodní vzpěře mezi středovým tunelem karoserie a přístrojovou deskou .
Pak už Ti nic nebrání ve vysunutí přístrojové desky , ovšem pokud nebudeš mít chaos v drátek , jako jsem měl já .
Já jsem využil demontované přístrojové desky k úpravě elektroinstalace a jejím uložení do originálních držáků . Úprava elektroinstalace byla vetší práce , než demontáž přístrojové desky .
Pak už jen odpojení hadic v motorovém prostoru a ven s radiátorem , nebo topením . Na svém jsem to řešil demontáží topení , neboť jsem ho celé vyčistit a vymyl od chladící kapaliny , koberce dostaly stejnou údržbu , neboť byly jako zásobník chladící kapaliny .
Není to těžká práce , jen to vypadá strašně , ale neměj z toho strach , vždyť to dělali jen lidé a lidé to také spravují
Pro výměnu začneš demontáží středového tunelu kolem páky ruční brzdy a pak spodní prodloužení přístrojové desky před řadící pákou .
Demontáž ofuků topení a středového tunelu kolem rádia a ovladače topení a štít přístrojů spolu s levým ofukem přístrojové desky bude další krok .
Po demontáži pravé a levé odkládací schránky pod přístrojovou deskou a pravé odkládací schránky v přístrojové desce se dostaneš na samotnou demontáž přístrojové desky .
Přístrojové desky se zbavíš z auta po odpojením od vnitřní výztuhy po odšroubování bočních šroubů ukrytých pod záslepkama z boku , které jsou viditelné u otevřených dveří . Další šrouby jsou na spodní vzpěře mezi středovým tunelem karoserie a přístrojovou deskou .
Pak už Ti nic nebrání ve vysunutí přístrojové desky , ovšem pokud nebudeš mít chaos v drátek , jako jsem měl já .
Já jsem využil demontované přístrojové desky k úpravě elektroinstalace a jejím uložení do originálních držáků . Úprava elektroinstalace byla vetší práce , než demontáž přístrojové desky .
Pak už jen odpojení hadic v motorovém prostoru a ven s radiátorem , nebo topením . Na svém jsem to řešil demontáží topení , neboť jsem ho celé vyčistit a vymyl od chladící kapaliny , koberce dostaly stejnou údržbu , neboť byly jako zásobník chladící kapaliny .
Není to těžká práce , jen to vypadá strašně , ale neměj z toho strach , vždyť to dělali jen lidé a lidé to také spravují
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- GT PASSIK
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26.06.2008 22:39
- Bydliště: Vysočina
Re: los problemos :-( topeníčko
Jo,jo budeš muset vyndat palubku je to ok drží jen na 6 šroubkách,topení co jsen sehnal na netu stojí jen necelou pětistovku,taky mi teče tam jak vedou do kabiny ty hadice a napojujou se na ty plastový trubky od topení-jsou napraslý ,ale naštěstí mám náhradní
!!!VW-SUPER stroje!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.01.2008 20:57
- Bydliště: Rakovník
Re: los problemos :-( topeníčko
S tim okloněnim to šlo poněvač se nám nechtela vyndavat celá ven.Jenom jsem musel odpojin náhon od tachometru.Jinak postup stou demontáží souhlasí a ještě jsou od motoru dvě matky co drží celý komplet topení a dva u ventilátoru pod pylovim filtrem.Já dal za těleso 300,-.
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
Re: los problemos :-( topeníčko
no to je parada teda nejvetsi ztrach mam z ty eletriky to bude peklo. jsme ted z toho nak zmatenej koukal jsem na auto kelly a maj tam nakej radiator topeni za 1900 a ale pak tam maj zas nakej chladic topeni za 500 vubec nevim co co znamena a co musim koupit vubec se mi do toho nechce uz vidim az to dam z 5 jak bude vse vrzat zatim mam super parní lazen s prumernou spotrebou vody 1l na 100km
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: los problemos :-( topeníčko
Turecké lázně nech plavat , při koupi radiátoru ale používej hlavu . Díky rychlému nákupu jsem vyndaval přístrojovku dvakrát a můžu Tě ujistit , že vlivem demontáže žádné zvuky nevznikly . Díky postivé práci a tomu , že je vše na šroubky můžeš být vklidu . Až ty nové sr.č.y to mají všechno na plastové zobáčky , zasunovací a zaklápavací a pak to akorát vrže , skřípe , nebo to po demontáži musíš kupovat nové . I nu , nyní je to spotřební zboží .
Originál je Valeo , třeba Elit co dělá společnost "AVA" , tak tam je občas i balený "originální" díl . Na Opel si třeba z krabice vybalíš Behr , což je originál . Kolega kupoval radiátor do G2 a se slevou ho vyšel na asi 400,- Kč .
První radiátor jsem měl ve svém měděný - smrdělo to , jak se vypalovala barva a než se ohřál , tak jsem v autě zmrznul , když se konečně rozehřál , což bylo tak třeba v Praze při cestě z Plzně , tak pomalu nešla regulovat teplota . Na to konto šel do kytek a kupoval jsem originální , nyní topí jako ďas . Druhá demontáž přístrojové desky se vyplatila .
Originál je Valeo , třeba Elit co dělá společnost "AVA" , tak tam je občas i balený "originální" díl . Na Opel si třeba z krabice vybalíš Behr , což je originál . Kolega kupoval radiátor do G2 a se slevou ho vyšel na asi 400,- Kč .
První radiátor jsem měl ve svém měděný - smrdělo to , jak se vypalovala barva a než se ohřál , tak jsem v autě zmrznul , když se konečně rozehřál , což bylo tak třeba v Praze při cestě z Plzně , tak pomalu nešla regulovat teplota . Na to konto šel do kytek a kupoval jsem originální , nyní topí jako ďas . Druhá demontáž přístrojové desky se vyplatila .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
Re: los problemos :-( topeníčko
Tak teprve ted v sobotu jsem se k tomu dostal, zacal jsem nekdy v 1 a teprve v 5 jsem vyndal ten kus radiatoru uz se s tim nedalo vubec jezdit pac se mi kourilo z palubky no prace hrozna ani jsem tu palubku nemohl upne vyndat z auta pac je tam spousta dratu co jsou v ni namotany mnejraci bych toho kojota co to tam dal zatrelil. prace fakt desna doufam ze jsem to delal naposled v zivote. a to jsem to jeste nesmontoval pac v auto kelly mi dali blby topoeni co nepasuje takze zas musis o 4 dni jezdit golfem dyl jako jestli to dam dohromady a ve bude fungovat jak ma tak to bude zazrak protoze tech dratu atd atd je tam strasne moc
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: los problemos :-( topeníčko
Tak u mě byl ten ko*ot "ICH" , takže nebylo koho zabít Pravdou je , že půl dne práce se štípačkama byla zábavná a byl jsem sám překvapen , o kolik se ty dráty daly zkrátit , aby byly v originálních držácích a měl jsem z toho hroznou radost , když jsem to měl pak celé krásné - "učesané"
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: los problemos :-( topeníčko
škoda že jsem si tu toho nevšiml dřív
btw. vyndat to jde samo
tady máte můj topic když jsem to měnil já
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... D&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
btw. vyndat to jde samo
tady máte můj topic když jsem to měnil já
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... D&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 27.02.2013 18:49
Re: los problemos :-( topeníčko
Palubka drží ještě na dvou šroubech skrz příčku motorového prostoru? Chápu to dobře? proto mi mrška nechce ven..vykypetr píše:S tim okloněnim to šlo poněvač se nám nechtela vyndavat celá ven.Jenom jsem musel odpojin náhon od tachometru.Jinak postup stou demontáží souhlasí a ještě jsou od motoru dvě matky co drží celý komplet topení a dva u ventilátoru pod pylovim filtrem.Já dal za těleso 300,-.
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17.02.2010 14:41
Re: los problemos :-( topeníčko
aaa to vsichni menime radiatory ?? jsem si mel vzit radsi novy auto na splatky nez starou jebku za hotovy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 27.02.2013 18:49
Re: los problemos :-( topeníčko
7prosím o radu.. golf III. palubku mam venku, výztuhu povolenou, ale nejde moc, mám stavitelný volant a je tam nějak nabodovaná.. ale jak ven s topením? někde je snad jeste prisroubované na příčku? už jsem ho dost dolámal a zpátky ho budu muset polepit, ale zaboha nevim, jak s nim ven... děkuji za radu
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 17.02.2010 14:41
Re: los problemos :-( topeníčko
cau no ja jsem to delal ted na passatu a topeni je tam prisroubovany skrz pricku... z topeni vedou skrz pricku srouby ktery se prostrci skrz do motoroveho prostoru a tam se povoli. . . myslim ze jsou 3 ale nevim kolik jich je na topeni a kolik na klimatronik.. ja mam v aute oboje a sundaval jsem oboje... neni treba nic lamat. vsechno jde samo. je to jako lego. kazdej dil pasuje pouze na jedno misto
snad jsem ti pomohl.. zdar a silu !!
snad jsem ti pomohl.. zdar a silu !!