los problemos :-( topeníčko

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od martas01 »

Cau kucí pastika mi zas dava zabrat, krom toho ze neskutecne zere me ted zacalo trapit asi topení:-(. to ze se mi u nej od zacatku co ho mam (5let) ztrací voda jsem si uz zvyknul po vymeně casti hadic chladice vodni pumpy vicka, uz me nebavilo to dal resit. nicmene ted se to zacalo ztracet nak vic a ejhle kdyz zatopim tak okamzite se mi zarosi cele auto :( to jsme usoudil ze to bude topení :( muj dotaz je jak se to vyndava a jestli by jste mi nekdo nechtel dat nakej strucnej navod pekne prosim :D a to ze mi reknete ze musim vyndat celou palubku to slyset nechci :twisted: :lol:
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

Uživatelský avatar
splouchy
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4798
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od splouchy »

ale budeš muset..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vykypetr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 07.01.2008 20:57
Bydliště: Rakovník

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od vykypetr »

Teď jserm to dělal o víkendu s kamarádem a za asi 3,5 hodiny odjižděl domu a já si vesele topil.Přístrojovku jenom povolil a lehce nadzvednul. potom to vysunul ven a zase tak stejně vrátil. :D

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od gregi »

Nevím jestli by to vyšlo s částečným odkloněním , ale ani jsem to na svém nezkoušel .


Pro výměnu začneš demontáží středového tunelu kolem páky ruční brzdy a pak spodní prodloužení přístrojové desky před řadící pákou .
Demontáž ofuků topení a středového tunelu kolem rádia a ovladače topení a štít přístrojů spolu s levým ofukem přístrojové desky bude další krok .
Po demontáži pravé a levé odkládací schránky pod přístrojovou deskou a pravé odkládací schránky v přístrojové desce se dostaneš na samotnou demontáž přístrojové desky .
Přístrojové desky se zbavíš z auta po odpojením od vnitřní výztuhy po odšroubování bočních šroubů ukrytých pod záslepkama z boku , které jsou viditelné u otevřených dveří . Další šrouby jsou na spodní vzpěře mezi středovým tunelem karoserie a přístrojovou deskou .
Pak už Ti nic nebrání ve vysunutí přístrojové desky , ovšem pokud nebudeš mít chaos v drátek , jako jsem měl já .


Já jsem využil demontované přístrojové desky k úpravě elektroinstalace a jejím uložení do originálních držáků . Úprava elektroinstalace byla vetší práce , než demontáž přístrojové desky .
Pak už jen odpojení hadic v motorovém prostoru a ven s radiátorem , nebo topením . Na svém jsem to řešil demontáží topení , neboť jsem ho celé vyčistit a vymyl od chladící kapaliny , koberce dostaly stejnou údržbu , neboť byly jako zásobník chladící kapaliny .

Není to těžká práce , jen to vypadá strašně , ale neměj z toho strach , vždyť to dělali jen lidé a lidé to také spravují :wink:
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
GT PASSIK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 26.06.2008 22:39
Bydliště: Vysočina

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od GT PASSIK »

Jo,jo budeš muset vyndat palubku :) je to ok drží jen na 6 šroubkách,topení co jsen sehnal na netu stojí jen necelou pětistovku,taky mi teče :( tam jak vedou do kabiny ty hadice a napojujou se na ty plastový trubky od topení-jsou napraslý :evil: ,ale naštěstí mám náhradní 8)
!!!VW-SUPER stroje!!!

vykypetr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 07.01.2008 20:57
Bydliště: Rakovník

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od vykypetr »

S tim okloněnim to šlo poněvač se nám nechtela vyndavat celá ven.Jenom jsem musel odpojin náhon od tachometru.Jinak postup stou demontáží souhlasí a ještě jsou od motoru dvě matky co drží celý komplet topení a dva u ventilátoru pod pylovim filtrem.Já dal za těleso 300,-.

Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od martas01 »

no to je parada teda :evil: nejvetsi ztrach mam z ty eletriky to bude peklo. jsme ted z toho nak zmatenej koukal jsem na auto kelly a maj tam nakej radiator topeni za 1900 a ale pak tam maj zas nakej chladic topeni za 500 vubec nevim co co znamena a co musim koupit vubec se mi do toho nechce uz vidim az to dam z 5 jak bude vse vrzat :( zatim mam super parní lazen s prumernou spotrebou vody 1l na 100km :lol:
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od gregi »

Turecké lázně nech plavat , při koupi radiátoru ale používej hlavu . Díky rychlému nákupu jsem vyndaval přístrojovku dvakrát a můžu Tě ujistit , že vlivem demontáže žádné zvuky nevznikly . Díky postivé práci a tomu , že je vše na šroubky můžeš být vklidu . Až ty nové sr.č.y to mají všechno na plastové zobáčky , zasunovací a zaklápavací a pak to akorát vrže , skřípe , nebo to po demontáži musíš kupovat nové . I nu , nyní je to spotřební zboží .

Originál je Valeo , třeba Elit co dělá společnost "AVA" , tak tam je občas i balený "originální" díl . Na Opel si třeba z krabice vybalíš Behr , což je originál . Kolega kupoval radiátor do G2 a se slevou ho vyšel na asi 400,- Kč .

První radiátor jsem měl ve svém měděný - smrdělo to , jak se vypalovala barva a než se ohřál , tak jsem v autě zmrznul , když se konečně rozehřál , což bylo tak třeba v Praze při cestě z Plzně , tak pomalu nešla regulovat teplota . Na to konto šel do kytek a kupoval jsem originální , nyní topí jako ďas . Druhá demontáž přístrojové desky se vyplatila :ura1: .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od martas01 »

Tak teprve ted v sobotu jsem se k tomu dostal, zacal jsem nekdy v 1 a teprve v 5 jsem vyndal ten kus radiatoru uz se s tim nedalo vubec jezdit pac se mi kourilo z palubky :lol: no prace hrozna ani jsem tu palubku nemohl upne vyndat z auta pac je tam spousta dratu co jsou v ni namotany mnejraci bych toho kojota co to tam dal zatrelil. prace fakt desna doufam ze jsem to delal naposled v zivote. a to jsem to jeste nesmontoval pac v auto kelly mi dali blby topoeni co nepasuje takze zas musis o 4 dni jezdit golfem dyl :roll: jako jestli to dam dohromady a ve bude fungovat jak ma tak to bude zazrak protoze tech dratu atd atd je tam strasne moc :gey:
Přílohy
DSC00415m.JPG
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od gregi »

Tak u mě byl ten ko*ot "ICH" , takže nebylo koho zabít :? Pravdou je , že půl dne práce se štípačkama byla zábavná a byl jsem sám překvapen , o kolik se ty dráty daly zkrátit , aby byly v originálních držácích a měl jsem z toho hroznou radost , když jsem to měl pak celé krásné - "učesané" :mrgreen:
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od s4wyer »

škoda že jsem si tu toho nevšiml dřív

btw. vyndat to jde samo :-P
:arrow: tady máte můj topic když jsem to měnil já
:arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... D&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

jacky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 27.02.2013 18:49

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od jacky »

vykypetr píše:S tim okloněnim to šlo poněvač se nám nechtela vyndavat celá ven.Jenom jsem musel odpojin náhon od tachometru.Jinak postup stou demontáží souhlasí a ještě jsou od motoru dvě matky co drží celý komplet topení a dva u ventilátoru pod pylovim filtrem.Já dal za těleso 300,-.
Palubka drží ještě na dvou šroubech skrz příčku motorového prostoru? Chápu to dobře? proto mi mrška nechce ven..

klinger
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 17.02.2010 14:41

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od klinger »

aaa to vsichni menime radiatory ?? jsem si mel vzit radsi novy auto na splatky nez starou jebku za hotovy :D

jacky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 27.02.2013 18:49

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od jacky »

7prosím o radu.. golf III. palubku mam venku, výztuhu povolenou, ale nejde moc, mám stavitelný volant a je tam nějak nabodovaná.. ale jak ven s topením? někde je snad jeste prisroubované na příčku? už jsem ho dost dolámal a zpátky ho budu muset polepit, ale zaboha nevim, jak s nim ven... děkuji za radu

klinger
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 17.02.2010 14:41

Re: los problemos :-( topeníčko

Příspěvek od klinger »

cau no ja jsem to delal ted na passatu a topeni je tam prisroubovany skrz pricku... z topeni vedou skrz pricku srouby ktery se prostrci skrz do motoroveho prostoru a tam se povoli. . . myslim ze jsou 3 ale nevim kolik jich je na topeni a kolik na klimatronik.. ja mam v aute oboje a sundaval jsem oboje... neni treba nic lamat. vsechno jde samo. je to jako lego. kazdej dil pasuje pouze na jedno misto :)

snad jsem ti pomohl.. zdar a silu !!

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“