Výpadek elektro
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.02.2013 19:03
Výpadek elektro
Zdravím příznivce VW.Pořídil jsem B4 Variant 2.0I,85kW r.v.95.Po cca 15 minutách jízdy začne cvakat v panelu pojistek a relátek,rozbliká se kontrolka mazání - než vyřadím a motor zhasne.Pak po cca 10 minutách lze nastartovat a motor běží půl minuty a zhasne.Na relé 30,co ovládá pumpu,našli studené spoje,přeletování nepomohlo,teď je tam nové.V motoru jsem očistil (snad) všechny kostry,prostřík všechny konektory,i u řídící jednotky.Nikde nebyla oxidace,která by snad způsobovala problém.Baterie drží 12,5V,po natočení 14,4V.Při startu-chytne do 1 vteřiny-houpne napětí na 9,6V.Když se to poprvé projevuje až po delší době,tak to asi nemá podpětí,co by jednotka hodnotila jako chybu?Nedojedu s tím do servisu,tak se ptám,jestli to není nějaká banalita,co by stejně diag. nenašla?
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Výpadek elektro
Odkud jsi, na diagnostiku nemusíš nutně do servisu, je tu i pár klubáků, co mají kabel a za flašku piva ti to napíchnou...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.02.2013 19:03
Re: Výpadek elektro
Ahoj,díky za reakci,jsem z Chlumce u Ústí nad labem,rád poznám někoho v okolí,kdo má rád klasický auta.
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Výpadek elektro
Mrkni se tady do tohoto tématu http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=134057" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.02.2013 19:03
Re: Výpadek elektro
Díky za info,šel jsem po drátech,ruplá izolace na kabelu čidla setrváku-kliky,v tom úchytu na bloku motoru.Takže to jede.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20.12.2010 00:18
- Bydliště: Brno
Re: Výpadek elektro
Mám velice podobný problém. Dříve to bylo velmi sporadické, potom jednu dobu krize, servisáci se v tom porejpali a nějakou dobu klid. Teď už zase...
Současný projev je ten, že asi 5 minut / 4 km po nastartování ze studeného stavu najednou rozsvítí kontrolky mazání a dobíjení a zdechne. Startér normálně točí ale nic. Musím v klidu počkat na blikačích 5-20 minut (s pokusy o start tak po 2 minutách), pak když si odpočinul tak okmžitě chytně a jede se bez dalších problémů dál. Docela mne to štve, diagnostika prej že není palivo. Ale proč a kde - na to vrtáním se v kabelech a pojistkové skříni nepřišli. Takže bych docela uvítal někoho kdo má s elektronikou v tomto voze větší zkušenosti a mohl se na to kouknout.
B4 (35i), 1.6 benzin+LPG, AFT.
Brno
Současný projev je ten, že asi 5 minut / 4 km po nastartování ze studeného stavu najednou rozsvítí kontrolky mazání a dobíjení a zdechne. Startér normálně točí ale nic. Musím v klidu počkat na blikačích 5-20 minut (s pokusy o start tak po 2 minutách), pak když si odpočinul tak okmžitě chytně a jede se bez dalších problémů dál. Docela mne to štve, diagnostika prej že není palivo. Ale proč a kde - na to vrtáním se v kabelech a pojistkové skříni nepřišli. Takže bych docela uvítal někoho kdo má s elektronikou v tomto voze větší zkušenosti a mohl se na to kouknout.
B4 (35i), 1.6 benzin+LPG, AFT.
Brno
Naposledy oživil arne1 v 06.03.2013 23:12
VW Pasat, B4 (35i) AFT, Brno