B4 na diagnostice
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
B4 na diagnostice
Tak jsem byl dnes na diagnostice a tohle mi našel počítač.
Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu....
Snad pochopíte o jaké závady jde.Mechanik co to dělal to řekl v takové rychlosti(sice mou vinou,protože jsem spěchal na schůzku),že jsem si zapamatoval to co jsem napsal.Tak se chci zeptat než začnu kupovat vše nové na nějaké rady,pokud to jde ještě opravit.. atd.
Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu....
Snad pochopíte o jaké závady jde.Mechanik co to dělal to řekl v takové rychlosti(sice mou vinou,protože jsem spěchal na schůzku),že jsem si zapamatoval to co jsem napsal.Tak se chci zeptat než začnu kupovat vše nové na nějaké rady,pokud to jde ještě opravit.. atd.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- slausek
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod kopcem u lesa
- Kontaktovat uživatele:
Re: B4 na diagnostice
galaher píše:
Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu....
Chyba na brzdovém spínači - svítí ti brzdovky? - B5 tkám často odchází
Chyba tlaku s tim nic nevim, neporadim
Chyba na ABS? - na čem? svítí ti kontrolka?
Chyba na pytli - svítí ti kontrolka? nesundaval jsi volant? většinou to je přetočenej kroužek pod volantem (můj případ), pak se v tom zlomí kabel a je to hotovo
ex B3 G60 variant syncro
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Re: B4 na diagnostice
Brzdovky svítí normálně ... mám b4slausek píše:galaher píše:
Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu....
Chyba na brzdovém spínači - svítí ti brzdovky? - B5 tkám často odchází
Chyba tlaku s tim nic nevim, neporadim
Chyba na ABS? - na čem? svítí ti kontrolka?
Chyba na pytli - svítí ti kontrolka? nesundaval jsi volant? většinou to je přetočenej kroužek pod volantem (můj případ), pak se v tom zlomí kabel a je to hotovo
ABS/AIRBAG kontrolka svítí jen než nastartuji a pak zhasne.
A to čidlo tlaku je na té hrubé hadici co vede do turba.Jsem prvně myslel,když to při rychlosti okolo 120km náhle sníží rychlost a pak se vrátí do normálu,že to bude váhou vzduchu.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Re: B4 na diagnostice
Jo a ještě k tomu Airbagu.Je někde popsaná rozborka,aby mi to nestřelilo...
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- abcd
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B4 na diagnostice
Odpojíš baterku, vymontuješ airbag. Zpětná montáž: zapojíš a namontuješ airbag, zapneš zapalování a jdeš připojit baterku.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: B4 na diagnostice
ideal by bylo kdyby jsi měl čísla těch závad
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Re: B4 na diagnostice
Tohle je správný postup???? zapnout zapalování a pak si jít škrtnout o baterku???abcd píše:Odpojíš baterku, vymontuješ airbag. Zpětná montáž: zapojíš a namontuješ airbag, zapneš zapalování a jdeš připojit baterku.
Tohle jsem viděl jednou - v dílně, Ford Transit, otočil na budíky, zjistil, že nejdou, nevrátil je do nuly a šel připojit baterku. Z tý rány jsme se v uzavřený dílně málem všichni pos*ali a z Transita se hulil oknem ještě čtvrt hodiny po ráně. Ale majitel měl jistotu, že pytel byl funkční - viděli jsme ho všichni vybalenej.
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 26.11.2007 13:57
- Bydliště: Teplice
Re: B4 na diagnostice
Když je tu téma o diagnostice. Na německých stránkách jsem našel, že se dá u B4 přes diagnostiku aktivovat a deaktivovat GRA. Ale vůbec nevím co to GRA znamená. Nemáte s tím někdo zkušenost? A dále nevíte jaký je kód na deaktivaci AGR ventilu? V aktivním stavu tam je kód 128. Doufám, že AGR není v německu to samý jako AGR.
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Re: B4 na diagnostice
Je to tento kabel ?slausek píše:galaher píše:
Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu....
Chyba na brzdovém spínači - svítí ti brzdovky? - B5 tkám často odchází
Chyba tlaku s tim nic nevim, neporadim
Chyba na ABS? - na čem? svítí ti kontrolka?
Chyba na pytli - svítí ti kontrolka? nesundaval jsi volant? většinou to je přetočenej kroužek pod volantem (můj případ), pak se v tom zlomí kabel a je to hotovo
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: B4 na diagnostice
ten a nebo je ješte pokračování pod volantem...
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Re: B4 na diagnostice
Tenhle kabel máš ve volantu a vede ti pod volant do kroužku.
Když se podíváš pod volant, máš tam v tom spodním plastu malinký výřez a v něm by měl sedět gumový obdélníček - to je spodní vývod kabelu z kroužku.
Když sundáš ten plastový kryt pod volantem, tak to uvidíš - na kroužku je ten gumový obdélníček a z něj jde páskový vodič po sloupku řízení dolů a do něj je nacvaknutý modrý konektor.
Zkontroluj, že jde rovně dolů, podélně s tyčí volantu do toho konektoru.
Jakákoli jiná poloha toho obdélníčku, nebo toho páskového vodiče může značit problém
I když nejlepší by bylo kód chyby, co vyhodil VAG - pak by se vědělo. Může být zrada i na ŘJ Airbagu a ta je na tunelu před řadicí pákou
Když se podíváš pod volant, máš tam v tom spodním plastu malinký výřez a v něm by měl sedět gumový obdélníček - to je spodní vývod kabelu z kroužku.
Když sundáš ten plastový kryt pod volantem, tak to uvidíš - na kroužku je ten gumový obdélníček a z něj jde páskový vodič po sloupku řízení dolů a do něj je nacvaknutý modrý konektor.
Zkontroluj, že jde rovně dolů, podélně s tyčí volantu do toho konektoru.
Jakákoli jiná poloha toho obdélníčku, nebo toho páskového vodiče může značit problém
I když nejlepší by bylo kód chyby, co vyhodil VAG - pak by se vědělo. Může být zrada i na ŘJ Airbagu a ta je na tunelu před řadicí pákou
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: B4 na diagnostice
jestli správnej to nevím, ale jako už jsem to taky tak četl někde v GIII foru, jelikož a protože kdyby to bouchlo tak ať tam nesedíšJonatanCl píše: Tohle je správný postup???? ....
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný