B4 na diagnostice

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

B4 na diagnostice

Příspěvek od galaher »

Tak jsem byl dnes na diagnostice a tohle mi našel počítač.

Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu.... :cry:

Snad pochopíte o jaké závady jde.Mechanik co to dělal to řekl v takové rychlosti(sice mou vinou,protože jsem spěchal na schůzku),že jsem si zapamatoval to co jsem napsal.Tak se chci zeptat než začnu kupovat vše nové na nějaké rady,pokud to jde ještě opravit.. atd.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Uživatelský avatar
slausek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod kopcem u lesa
Kontaktovat uživatele:

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od slausek »

galaher píše:
Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu.... :cry:

Chyba na brzdovém spínači - svítí ti brzdovky? - B5 tkám často odchází
Chyba tlaku s tim nic nevim, neporadim
Chyba na ABS? - na čem? svítí ti kontrolka?
Chyba na pytli - svítí ti kontrolka? nesundaval jsi volant? většinou to je přetočenej kroužek pod volantem (můj případ), pak se v tom zlomí kabel a je to hotovo :roll:
ex B3 G60 variant syncro
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od galaher »

slausek píše:
galaher píše:
Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu.... :cry:

Chyba na brzdovém spínači - svítí ti brzdovky? - B5 tkám často odchází
Chyba tlaku s tim nic nevim, neporadim
Chyba na ABS? - na čem? svítí ti kontrolka?
Chyba na pytli - svítí ti kontrolka? nesundaval jsi volant? většinou to je přetočenej kroužek pod volantem (můj případ), pak se v tom zlomí kabel a je to hotovo :roll:
Brzdovky svítí normálně ... mám b4
ABS/AIRBAG kontrolka svítí jen než nastartuji a pak zhasne.
A to čidlo tlaku je na té hrubé hadici co vede do turba.Jsem prvně myslel,když to při rychlosti okolo 120km náhle sníží rychlost a pak se vrátí do normálu,že to bude váhou vzduchu.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od galaher »

Jo a ještě k tomu Airbagu.Je někde popsaná rozborka,aby mi to nestřelilo... :158:
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od abcd »

Odpojíš baterku, vymontuješ airbag. Zpětná montáž: zapojíš a namontuješ airbag, zapneš zapalování a jdeš připojit baterku.

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od KADEL »

ideal by bylo kdyby jsi měl čísla těch závad :roll:

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od JonatanCl »

abcd píše:Odpojíš baterku, vymontuješ airbag. Zpětná montáž: zapojíš a namontuješ airbag, zapneš zapalování a jdeš připojit baterku.
8O Tohle je správný postup???? zapnout zapalování a pak si jít škrtnout o baterku???
Tohle jsem viděl jednou - v dílně, Ford Transit, otočil na budíky, zjistil, že nejdou, nevrátil je do nuly a šel připojit baterku. Z tý rány jsme se v uzavřený dílně málem všichni pos*ali a z Transita se hulil oknem ještě čtvrt hodiny po ráně. Ale majitel měl jistotu, že pytel byl funkční - viděli jsme ho všichni vybalenej.
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

sashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 26.11.2007 13:57
Bydliště: Teplice

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od sashik »

Když je tu téma o diagnostice. Na německých stránkách jsem našel, že se dá u B4 přes diagnostiku aktivovat a deaktivovat GRA. Ale vůbec nevím co to GRA znamená. Nemáte s tím někdo zkušenost? A dále nevíte jaký je kód na deaktivaci AGR ventilu? V aktivním stavu tam je kód 128. Doufám, že AGR není v německu to samý jako AGR. :?

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od galaher »

slausek píše:
galaher píše:
Chyba na brzdovém spínači
Chyba na čidle tlaku.......při rychlosti okolo 120km se náhle rychlost sníží a pak se vrátí do normálu?
Chyba na něčem od ABS,ale ty čidla na kolech to nejsou ?
A ještě mi nenašel pytel ve volantu.... :cry:

Chyba na brzdovém spínači - svítí ti brzdovky? - B5 tkám často odchází
Chyba tlaku s tim nic nevim, neporadim
Chyba na ABS? - na čem? svítí ti kontrolka?
Chyba na pytli - svítí ti kontrolka? nesundaval jsi volant? většinou to je přetočenej kroužek pod volantem (můj případ), pak se v tom zlomí kabel a je to hotovo :roll:
Je to tento kabel ?
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od KADEL »

ten a nebo je ješte pokračování pod volantem...

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od JonatanCl »

Tenhle kabel máš ve volantu a vede ti pod volant do kroužku.
Když se podíváš pod volant, máš tam v tom spodním plastu malinký výřez a v něm by měl sedět gumový obdélníček - to je spodní vývod kabelu z kroužku.
Když sundáš ten plastový kryt pod volantem, tak to uvidíš - na kroužku je ten gumový obdélníček a z něj jde páskový vodič po sloupku řízení dolů a do něj je nacvaknutý modrý konektor.
Zkontroluj, že jde rovně dolů, podélně s tyčí volantu do toho konektoru.
Jakákoli jiná poloha toho obdélníčku, nebo toho páskového vodiče může značit problém

I když nejlepší by bylo kód chyby, co vyhodil VAG - pak by se vědělo. Může být zrada i na ŘJ Airbagu a ta je na tunelu před řadicí pákou
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: B4 na diagnostice

Příspěvek od s4wyer »

JonatanCl píše: 8O Tohle je správný postup???? ....
jestli správnej to nevím, ale jako už jsem to taky tak četl někde v GIII foru, jelikož a protože kdyby to bouchlo tak ať tam nesedíš
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“