Passat B4 - problem s budikmi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.10.2008 14:36
- Bydliště: SR - KE
Passat B4 - problem s budikmi
Zdravim,
mam Passat B4 1.8i 66 kW a nedavno sa mi pri starte vyskratovali digitalne ukazovatele a pretocila sa rucicka palivomera. Po servisonom zasahu uz nefunguje ani rucicka teploty chladiacej kvapaliny.
Potebujem teda vymenit dany mechanizmus. Nemate niekto na predaj nahodou tieto suciastky?
Nasiel som na internete palubnu dosku z Passatu B3 1993 (inak rovnaky motor). Neviete ci by tento mechanizmus ruciciek palivomera a teploty bol pouzitelny pre B4? Z obrazkov vidim akurat ze namiesto digitalneho tachometra je mechanicky.
Dik
mam Passat B4 1.8i 66 kW a nedavno sa mi pri starte vyskratovali digitalne ukazovatele a pretocila sa rucicka palivomera. Po servisonom zasahu uz nefunguje ani rucicka teploty chladiacej kvapaliny.
Potebujem teda vymenit dany mechanizmus. Nemate niekto na predaj nahodou tieto suciastky?
Nasiel som na internete palubnu dosku z Passatu B3 1993 (inak rovnaky motor). Neviete ci by tento mechanizmus ruciciek palivomera a teploty bol pouzitelny pre B4? Z obrazkov vidim akurat ze namiesto digitalneho tachometra je mechanicky.
Dik
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B4 - problem s budikmi
no ja myslim ze asi ee.. sezen to co tam ma bejt..
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat B4 - problem s budikmi
A v čem ten "servisní zásah" spočíval?
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B4 - problem s budikmi
nebo spis kolik kilovy to kladivo byloBastard píše:A v čem ten "servisní zásah" spočíval?
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat B4 - problem s budikmi
Tak nějakTomášek píše:nebo spis kolik kilovy to kladivo byloBastard píše:A v čem ten "servisní zásah" spočíval?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.10.2008 14:36
- Bydliště: SR - KE
Re: Passat B4 - problem s budikmi
Auto bolo v servise, kt. ma dokonca nejaky certifikat kvality od VW. popisem celkovy vyvoj
najprv auto minulu zimu obcas ked bolo vlhko pri starte vynulovalo hodiny a denne pocitadlo. Nic s cim by sa nedalo jazdit a robilo to zriedka, ked bolo okolo 0°C. Potom to vsak zacalo castejsie aj pri teplotach napr 10 st. a raz pri starte nieco zacalo prskat v pristrojovke a okrem vynulovania sa pretocila rucicka palivomera a prestala fungovat.
Dali sme to do servisu neautorizovaneho, ale ma certifikat od VW.
Ked bola oprava udajne hotova, prisli sme auto prevzat, nastartovali sme a zase sa to vynulovalo, a okrem palivomeru sa uz pokazila aj rucicka teploty (v rovnakom ciferniku). Tak ze sa na to este pozru, ze to bude asi alternator. Nakoniec zrepasovali alternator, co stalo nejak 5000 sk + 2000 sk praca.
Najprv sa zdalo vsetko ok, ale motor mal divny zvuk, uz na volnobeh tak svistal, akoby bol zle nejaky remen. Dalej sme po dotankovani zistili ze rucicka neukazuje viac ako 10 litrov paliva a pri dalsom starte aj teplota bola opat zla.
Mechanik tvrdil ze to sa neda opravit, ale ze skratovanie bolo kvoli alternatoru a to je vyriesene. Ibaze dva dni nato zacalo opat nulovat pri starte hodiny a denne km, takze ocividne nic nie je spravene, vsimli sme si aj, ze jeden vyduch ventilacie je zle poskladany.
Takze auto sme odniesli s 2 chybami a prevzali s 5, zaplatili cca 7000 Sk. Dali sme to reklamovat, majitel nechel spisat reklamaciu, ani prevzatie auta najprv, az napokon sme sami museli na papier len nieco napisat a to podpisal. Hrozny pristup (autoservis Furman v Myslave).
Ci s tym robil elektrikar neviem, mechanik sa vyjadril ze tie ozubene kolieska rozobral a vycistil a zlozil (ocividne zle). Tak asi nebol elektrikar.
Prislo mi najlepsie zohnat z ineho auta. alebo neviem co s tym inak
najprv auto minulu zimu obcas ked bolo vlhko pri starte vynulovalo hodiny a denne pocitadlo. Nic s cim by sa nedalo jazdit a robilo to zriedka, ked bolo okolo 0°C. Potom to vsak zacalo castejsie aj pri teplotach napr 10 st. a raz pri starte nieco zacalo prskat v pristrojovke a okrem vynulovania sa pretocila rucicka palivomera a prestala fungovat.
Dali sme to do servisu neautorizovaneho, ale ma certifikat od VW.
Ked bola oprava udajne hotova, prisli sme auto prevzat, nastartovali sme a zase sa to vynulovalo, a okrem palivomeru sa uz pokazila aj rucicka teploty (v rovnakom ciferniku). Tak ze sa na to este pozru, ze to bude asi alternator. Nakoniec zrepasovali alternator, co stalo nejak 5000 sk + 2000 sk praca.
Najprv sa zdalo vsetko ok, ale motor mal divny zvuk, uz na volnobeh tak svistal, akoby bol zle nejaky remen. Dalej sme po dotankovani zistili ze rucicka neukazuje viac ako 10 litrov paliva a pri dalsom starte aj teplota bola opat zla.
Mechanik tvrdil ze to sa neda opravit, ale ze skratovanie bolo kvoli alternatoru a to je vyriesene. Ibaze dva dni nato zacalo opat nulovat pri starte hodiny a denne km, takze ocividne nic nie je spravene, vsimli sme si aj, ze jeden vyduch ventilacie je zle poskladany.
Takze auto sme odniesli s 2 chybami a prevzali s 5, zaplatili cca 7000 Sk. Dali sme to reklamovat, majitel nechel spisat reklamaciu, ani prevzatie auta najprv, az napokon sme sami museli na papier len nieco napisat a to podpisal. Hrozny pristup (autoservis Furman v Myslave).
Ci s tym robil elektrikar neviem, mechanik sa vyjadril ze tie ozubene kolieska rozobral a vycistil a zlozil (ocividne zle). Tak asi nebol elektrikar.
Prislo mi najlepsie zohnat z ineho auta. alebo neviem co s tym inak
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat B4 - problem s budikmi
Radši sežeň nový, jak to tak vidím, tak se v tom pitvali nějací vyložení odborníci... Jinak se v nich můžeš zkusit pohrabat sám, až taková věda to není, stejně si myslím, že tam asi na nic nepříjdeš... Kdyžtak napiš uživateli Pikachuxxx, má hodně dílů na Passaty B4, tak to zkus...
Co ti řeknu na sto procent, tak alternátor ti nic zkratovat nemohl, pěkně tě vytahali za nos, už bych k nim nejezdil ani na tu reklamaci, nebo tam dokurví ještě něco víc...
Kdybys chtěl vidět, jak vypadají budíky po rozložení, tak mrkni tady na tu fotku
Co ti řeknu na sto procent, tak alternátor ti nic zkratovat nemohl, pěkně tě vytahali za nos, už bych k nim nejezdil ani na tu reklamaci, nebo tam dokurví ještě něco víc...
Kdybys chtěl vidět, jak vypadají budíky po rozložení, tak mrkni tady na tu fotku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.10.2008 14:36
- Bydliště: SR - KE
Re: Passat B4 - problem s budikmi
Dik, v tom servise vraveli nieco ze ta komplet palubka stoji 50.000 Sk nova... podla mna to musi bhyt blbost.
Neviete kde najdem cenu dielu? Na elitecat som nenasiel.
Sam sa v tom nejdem sprtat, nie som mechanik ani elektrotechnik, takze to radsej prenecham niekomu kompetentnemu. A do toho servisu este pojdem, nenecham sa o tych 7000 Sk obabrat. Ked nic nespravili nemaju narok na tie peniaze.
Neviete kde najdem cenu dielu? Na elitecat som nenasiel.
Sam sa v tom nejdem sprtat, nie som mechanik ani elektrotechnik, takze to radsej prenecham niekomu kompetentnemu. A do toho servisu este pojdem, nenecham sa o tych 7000 Sk obabrat. Ked nic nespravili nemaju narok na tie peniaze.
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat B4 - problem s budikmi
50000 stály tak před 12 roky, když to auto bylo nový. Fakt ti narovinu říkám, vyser se na ně, nemá to cenu a když už, tak jim tam to auto nenechávej, kdyby s ním chtěli něco dělat... Smrdí to až sem to jejich chování...
Nový budíky s pal. PC co jsem slyšel, tak u nás u VW vyjdou na 7000,- Kč, ale když napíšeš tomu Pikačovi, tak tě vyjdou tak na 1500-2000 si myslím Nový nemá cenu kupovat... A u Elitu nebo v jiné mototechně to neseženeš. Leda na vrakáči...
Nový budíky s pal. PC co jsem slyšel, tak u nás u VW vyjdou na 7000,- Kč, ale když napíšeš tomu Pikačovi, tak tě vyjdou tak na 1500-2000 si myslím Nový nemá cenu kupovat... A u Elitu nebo v jiné mototechně to neseženeš. Leda na vrakáči...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.10.2008 14:36
- Bydliště: SR - KE
Re: Passat B4 - problem s budikmi
Jemu som pisal, bolo by to super. Lebo 7000 Kc investovat sa mi nechce, kedze auto nasledne ked bude v poriadku chceme predat. Len dat do poriadku tie veci co teraz pokazili treba
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.10.2008 14:36
- Bydliště: SR - KE
Re: Passat B4 - problem s budikmi
v jednom topicu o nefungujucom palivomeri niekto pisal, ze moze ist o vadu stabilizatora napatie v palubnej doske. Moze to byt aj moj pripad, neviete?
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat B4 - problem s budikmi
To by podle mě nešly celý budíky, ale tak za pokus by to stálo... Jenom mám takovej dojem, že ten stabilizátor asi normálně nekoupíš, protože to je nějaká spešl série... Teďka budu ještě jednou kuchat budíky, tak bych se mrknul, jak to tam je Rozhodně bude lepší zkusit vyměnit ten stabík, za pár kaček
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.10.2008 14:36
- Bydliště: SR - KE
Re: Passat B4 - problem s budikmi
nechapem, najprv pises ze stabilizator nezozeniem normlane a potom ze ho mam za par kaciek vymenit? sorry
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat B4 - problem s budikmi
No jooo, jenže mezitím sem psal, že to ještě ověřím, že budu vyndávat budíky v brzké době a pak dám vědětquasimoto píše:nechapem, najprv pises ze stabilizator nezozeniem normlane a potom ze ho mam za par kaciek vymenit? sorry
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.10.2008 14:36
- Bydliště: SR - KE
Re: Passat B4 - problem s budikmi
Aha ok, dik, potom daj vediet.
Takze ak by sa cela pristrojovka menila, tak jedine priamo cez VW?
Oplati sa to ked chcem auto aj tak predat?
Takze ak by sa cela pristrojovka menila, tak jedine priamo cez VW?
Oplati sa to ked chcem auto aj tak predat?