Jestli se můžu přidat se svojí troškou
. Ostřikovače světel používám bez obtíží a že by měli velkou spotřebu se mi nezdá , mám udělané trvalé svícení a tedy mi ostřikují trvale , neboť mi nepracují jen bez nastartovaného motoru . Nevím , ale nikdy jsem se nedostal pod polovinu té nádrže , která šla k ostřikovačům do auta . Pravda je , že od 4 litrové originální mají asi 8,5 litru z nějakého důvodu , ale to spíš z důvodu těch , co nelezou pod kapotu
.
Bixenony mám v autě také a díky Danovi mám i broušená skla , neboť mi je objednal také se svými . Díky rovnému předku a že se na něj vše chytá , tak je poznat osvětlení vozovky před a po ostříknutí světel .
Bixenonovou čočku mám pomocí závitové tyče a duralové trubky přidělaní do originální paraboly , takže je funkční jak seřizování , tak nastavování výšky pomocí seřizovacího prvku na přístrojové desce .
Do doby , než jsem se dostal k broušeným sklům díky Danovi , tak jsem jezdil dost dlouho s originálními skly a problém byl jen ten , že světlomety nekreslily lomení ke krajnici . Po osazení broušených skel se ještě objevilo barevné spektrum na hraně světla a změnil se odstín barvy , ale jinak moc velký rozdíl nebyl . Rozdíl nastal , když jsem je na auto dal , to byl masakr . Byla to konečně B3 která svítila
Pro osazení jsem musel jen upravit napájení , neboť originální elektroinstalace měla velké ztráty , které se projevovaly při startu xenonu . Pokud jsem neměl nastartováno a chtěl jsem zapnout světla , tak jsem měl místo xenonů stroboskopy
. Po zhotovení trvalého svícení relátkem přes buzení alternátoru a natažením napájení přes relé od akumulátoru a ne přes spínač , je problém vyřešen . Nyní používám vypínač jen k zapnutí osvětlení přístrojové desky večer a v noci . Relátkem byl vyřešen i problém dálkových světel a světelné houkačky , neboť ovládání clonky mám zapojené na vývod dálkových světel a potkávací světla mi ovládá relé .
Nevím jak použité VW vestavby u Danových světel zasahují do zadní části za světlomet , ale u mě musela trubka k nasávání vzduchu do komory vzduchového filtru pryč a na levé straně se musela přestěhovat nádobka olej pro servo .