1. Čaute všetci, chcem sa vás opýtať, že na mojej B3-ke žhavenie funguje asi tak, že či je motor teplý alebo studený žhaví stále rovnako, cca 20s. (v motorovej časti niečo potom cvakne a vypne žhavenie). Po naštartovaní žhavenie (ak nečakám) samozrejme vypne. Pozeral som na relátka v poistkovej skrini a zistil som že relé žhavenia tam nie je vôbec asi je to prepojené na krátko. Mám to nechať tak alebo to dať prerobiť?
2. Ešte jeden otáznik: Keď pustím napr. cyklovač stieračov alebo normálne, tak pri vracaní sa späť zastavujú a trhano idú na východziu pozíciu. Keď držím páčku na voľajakej pozícii (1,2) tak problém nie je. Asi bude problém v dobehu stieračov. Je to opravitelné na parkovisku?
Žhavenie na B3-ke + stierače
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.02.2009 08:00
Žhavenie na B3-ke + stierače
VW Sharan 1,9 TDi 85Kw 12/2004
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Žhavenie na B3-ke + stierače
1. V "dehtu" moc zkušeností nemám , ale jestli to pracuje jak má a motor chytá při velkých mrazech ,tak by jsem to neřešil . Pokud nemáš žhavící svíčky pod trvalým napájením , tak by jsem do toho nešťoural .
2. Když stěrače odlehčíš , aby nešli po skle a případně jim pomůžeš , tak se vrací zpět normálně ? Mohly by to být přidřené hřídelky mechanismu stěračů . Lehčí metoda je odlehčení a pomoc , delší je odpojit motor od mechanismu a zkusit pohyb mechanismu ručně a funkci motoru také ručně . Závadu by jsem ale viděl na přidřené hřídelky , opravu doporučuji rychle , aby jsi nesháněl nový motor , který to vše musí přemáhat .
Otázka , jestli se to dá opravit na parkovišti je složitá , záleží na tom jak máš parkoviště vybavené . Demontáž a montáž mechnismu stěračů problematická nebude , rozebrání mechanismu už může být horší , podle stavu a možnosti dostupných prostředků .
2. Když stěrače odlehčíš , aby nešli po skle a případně jim pomůžeš , tak se vrací zpět normálně ? Mohly by to být přidřené hřídelky mechanismu stěračů . Lehčí metoda je odlehčení a pomoc , delší je odpojit motor od mechanismu a zkusit pohyb mechanismu ručně a funkci motoru také ručně . Závadu by jsem ale viděl na přidřené hřídelky , opravu doporučuji rychle , aby jsi nesháněl nový motor , který to vše musí přemáhat .
Otázka , jestli se to dá opravit na parkovišti je složitá , záleží na tom jak máš parkoviště vybavené . Demontáž a montáž mechnismu stěračů problematická nebude , rozebrání mechanismu už může být horší , podle stavu a možnosti dostupných prostředků .
Naposledy upravil(a) gregi dne 09.02.2009 17:37, celkem upraveno 1 x.
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.02.2009 08:00
Re: Žhavenie na B3-ke + stierače
Asi sme sa nerozumeli: Ked mam stierace zapnute na 1 alebo 2, tak idu hore dole v pohode. Ako nahle dam packu na 0-lovu poziciu, tak pri ceste spet idu trhano az do vychodzej pozicie. Myslim ze je problem v dobehu stieracov a nie v mechanizme. Aj ked dam cyklovac, tak sa stava ze ide aj 3-4 krat v kuse bez prestavky, potom ide ako ma (to je raz a zastavi, raz a zastavi atd.) a potom zase zblbne a ide 3-4 krat v kuse a znovu potom normalne. Neviem ako to mam presne popisat, snad sa to da pochopit.
VW Sharan 1,9 TDi 85Kw 12/2004
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Žhavenie na B3-ke + stierače
Omlouvám se , to jsem to špatně pobral . Vyzkoušel by jsem ale nejprve ovládací relé pro stěrače , pokud jde o přerušovač stěračů , tak do motoru máš pouze integrované kontakty , které jsou buď sepnuté a tedy přes rozpínací kontakt stěrače přejedou , nebo je napájení rozpojené a tím pádem po rozepnutí pohybového kontaktu na převodovce motoru dojde k zastaení stěračů .
Tím by bylo možné buď že pohybový kontakt nepracuje jak má , nebo jde napájení do motoru kdy nemá . Zda bude motor stěračů přístupný Ti z hlavy nepovím , ale to poznáš sám . Pokud nebude vařený , nebo nýtovaný , tak se do něj dostaneš
Tím by bylo možné buď že pohybový kontakt nepracuje jak má , nebo jde napájení do motoru kdy nemá . Zda bude motor stěračů přístupný Ti z hlavy nepovím , ale to poznáš sám . Pokud nebude vařený , nebo nýtovaný , tak se do něj dostaneš
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavenie na B3-ke + stierače
K tomu žhavení, je možné, že tam je nekde teplotní čidlo, které ovlivňuje dobu žhavení.
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.02.2009 08:00
Re: Žhavenie na B3-ke + stierače
Dakujem, vyskusam a dam vediet vysledok. A pre istotu, ze kde sa nazchadza ten cyklovat stieracov? Da sa to vymontovat v pohode a aj rozobrat na pripadne skontrolovanie? On aj riadi to aby tie stierace zastavovali vo vychodzej pozicii. Musia dako tie stierace vediet kde maju zastavit (ze az dole).gregi píše:Omlouvám se , to jsem to špatně pobral . Vyzkoušel by jsem ale nejprve ovládací relé pro stěrače , pokud jde o přerušovač stěračů , tak do motoru máš pouze integrované kontakty , které jsou buď sepnuté a tedy přes rozpínací kontakt stěrače přejedou , nebo je napájení rozpojené a tím pádem po rozepnutí pohybového kontaktu na převodovce motoru dojde k zastaení stěračů .
Tím by bylo možné buď že pohybový kontakt nepracuje jak má , nebo jde napájení do motoru kdy nemá . Zda bude motor stěračů přístupný Ti z hlavy nepovím , ale to poznáš sám . Pokud nebude vařený , nebo nýtovaný , tak se do něj dostaneš
VW Sharan 1,9 TDi 85Kw 12/2004
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Žhavenie na B3-ke + stierače
Rozpínací kontakt pro koncovou polohu je v převodovce v motoru stěračů .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.02.2009 08:00
Re: Žhavenie na B3-ke + stierače
gregi píše:Rozpínací kontakt pro koncovou polohu je v převodovce v motoru stěračů .
Takže konečne sme sa dopracovali k podstate veci. Problém bude asi v tom rozpínacom kontakte pre koncovú polohu, myslím.......?
VW Sharan 1,9 TDi 85Kw 12/2004