Ma tady nekdo VW Passata 1995-1996 35i B4 (facelift) VR6 ??
Rad bych vedel, jestli u prednich svetlometu jdou naraz potkavaci a dalkove. Ja kdyz mam potkavaci a zapnu dalkove, tak se potkavacky vypnou a jdou jen dalkove. Pokud u evropske verze to jde dohromady, potreboval bych vedet, kde se naleza nejaka krabicka, ktera tohle ridi, nebo jakym zpusobem se to da odstranit.
Dekuji za vsechny rady.
Passat B4 - problem se svetly
- Rajdlos
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Asi takhle, je to v páčce - pokud máš přecvakávací - tzn. přitáhneš k volantu, cvakne to a přepnou se světla - páčka má segment, který odpojí potkávačky a sepne dálky. Při dalším cvaknutí se to překlopí zpátky.
Když přitáhneš málo, tak se rozsvítí dálky a potkávačky stále svítí (světelná houkačka)
U některých Golfů III byl systém, že se páčka odmačkávala od volantu k palubce a pak se k potkávačkám přidávala H1 dálka. (má to moje ségra)
Světelná houkačka byla klasicky k volantu.
Páčka pak necvakala a potkávačky nezhasínaly.
Je to jak u nových aut s dělenými světly
Sice nemám verunu, ale v motoru to předokládám vůbec není a mají to tak všechny auta shodného typu
Když přitáhneš málo, tak se rozsvítí dálky a potkávačky stále svítí (světelná houkačka)
U některých Golfů III byl systém, že se páčka odmačkávala od volantu k palubce a pak se k potkávačkám přidávala H1 dálka. (má to moje ségra)
Světelná houkačka byla klasicky k volantu.
Páčka pak necvakala a potkávačky nezhasínaly.
Je to jak u nových aut s dělenými světly
Sice nemám verunu, ale v motoru to předokládám vůbec není a mají to tak všechny auta shodného typu
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)