Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 25.12.2008 21:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1623

Bydliště:

Plzeň

camell.k píše:
Remen viditelne poskozeny neni a napnuty je taky dost....



Nemusí být poškozený a může být i napnutý , stačí , aby byl jen "starý" a "tvrdý" . Vyměn za nový a bude po obtížích :mrgreen:

_________________
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

_________________
VW Passat B3 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 25.12.2008 21:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.01.2008

Příspěvky:

415

Bydliště:

Doma

Tomas1 píše:
robilo mi to taktiez ale po vymene rozvodov a to aj vsetkych remenov to prestalo ale aj tak tlacit volant az do uplnej polohy by sa nemalo aspon tak to vravel mechanik....


Ja ho nedrzim v krajni poloze ale obcas kdyz se nekde vytacim tak zajedu az na doraz ale hned povoluju.

_________________
Passi B3, Golf 2 R.I.P.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 26.12.2008 01:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2008

Příspěvky:

2210

Bydliště:

Michalovce

a ono to vtedy zacne piskat ze ?? mne to robilo tiez vymenil som a pokoj ..

_________________
VW Passat B4 vari GL 1,9TDI 66KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 28.12.2008 20:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

96

Bydliště:

Praha

Cus chlapi, nejak nerozumim par detailum, a protoze to nechci zkazit, radeji se zeptam, i kdyz se nize uvedeny navod zda byt jednoduchy...



Výměna oleje v servu je jednoduchá :
- odpojit vracečku z řízení do vyrovnávací nádobky ( do lahve , či nějaké nádoby ) /OK
- vysát olej z vyrovnávací nádobky /OK
- nalít nový ( zelený ) olej /OK
- nastartovat a za chodu motoru dolívat olej a z vracečky chytat starý olej /OK

- po vyprázdnění okruhu a vypotřebování proplachového ( zeleného ) oleje zpětná montáž vracečky, naplnění okruhu olejem - tomuto bodu moc nerozumim...Pokud odpojim vracecku, vysaju stary olej, naleju novy, nastartuju motor a prubezne dolevam novy olej (ten stary chytam do zvlastni nadoby) tak nerozumim, jak se okruh muze vyprazdnit...

- před nastartováním několikrát otočit koly z krajní do krajní polohy , aby došlo k nasátí oleje tomuto bodu taky moc nerozumim...Pokud jsem jiz jednou nastartoval, kdy jsem mel motor vypnout?...
- nastartování a doplnění oleje
- nechat auto stát bez pohybu delší dobu k odpěnění olejové náplně /OK
- konečné doplnění hladiny oleje /OK [/quote]

Ono, pokud to nekdo dela denne v praci, tak je tento navod az moc podrobny, ale pokud to nekdo jde udelat poprve, tak se nedivte prosim mym dotazum, diky...

_________________
Passat Variant B6, 1.9 TDi PD 74kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 29.12.2008 08:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1623

Bydliště:

Plzeň

danielkiraly píše:
Cus chlapi, nejak nerozumim par detailum, a protoze to nechci zkazit, radeji se zeptam, i kdyz se nize uvedeny navod zda byt jednoduchy...



Výměna oleje v servu je jednoduchá :
- odpojit vracečku z řízení do vyrovnávací nádobky ( do lahve , či nějaké nádoby ) /OK
- vysát olej z vyrovnávací nádobky /OK
- nalít nový ( zelený ) olej /OK
- nastartovat a za chodu motoru dolívat olej a z vracečky chytat starý olej /OK

- po vyprázdnění okruhu a vypotřebování proplachového ( zeleného ) oleje zpětná montáž vracečky, naplnění okruhu olejem - tomuto bodu moc nerozumim...Pokud odpojim vracecku, vysaju stary olej, naleju novy, nastartuju motor a prubezne dolevam novy olej (ten stary chytam do zvlastni nadoby) tak nerozumim, jak se okruh muze vyprazdnit...

- před nastartováním několikrát otočit koly z krajní do krajní polohy , aby došlo k nasátí oleje tomuto bodu taky moc nerozumim...Pokud jsem jiz jednou nastartoval, kdy jsem mel motor vypnout?...
- nastartování a doplnění oleje
- nechat auto stát bez pohybu delší dobu k odpěnění olejové náplně /OK
- konečné doplnění hladiny oleje /OK


Ono, pokud to nekdo dela denne v praci, tak je tento navod az moc podrobny, ale pokud to nekdo jde udelat poprve, tak se nedivte prosim mym dotazum, diky...[/quote]




Když odpojíš zpětné vedení a nastartuješ , tak starý olej a ten co dolíváš , který slouží k proplachu systému se Ti zachytává do té lahve , do které dáš to zpětné vedení z řízení . Tento olej Ti do lahve tlačí čerpadlo .

Po vypotřebování oleje ( proplachového ) zhasneš motor , neboť by Ti běželo čerpadlo naprázdno . Po zapojení vracečky oleje z řízení zpět do vyrovnávací nádobky naliješ olej do vyrovnávací nádobky ( okruh je prázdý - z tohoto důvodu točíš koly naprázdno bez chodu motoru aby došlo k nasátí oleje do čerpadla a řízení ) .

_________________
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

_________________
VW Passat B3 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 29.12.2008 14:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

96

Bydliště:

Praha

gregi píše:
danielkiraly píše:
Cus chlapi, nejak nerozumim par detailum, a protoze to nechci zkazit, radeji se zeptam, i kdyz se nize uvedeny navod zda byt jednoduchy...



Výměna oleje v servu je jednoduchá :
- odpojit vracečku z řízení do vyrovnávací nádobky ( do lahve , či nějaké nádoby ) /OK
- vysát olej z vyrovnávací nádobky /OK
- nalít nový ( zelený ) olej /OK
- nastartovat a za chodu motoru dolívat olej a z vracečky chytat starý olej /OK

- po vyprázdnění okruhu a vypotřebování proplachového ( zeleného ) oleje zpětná montáž vracečky, naplnění okruhu olejem - tomuto bodu moc nerozumim...Pokud odpojim vracecku, vysaju stary olej, naleju novy, nastartuju motor a prubezne dolevam novy olej (ten stary chytam do zvlastni nadoby) tak nerozumim, jak se okruh muze vyprazdnit...

- před nastartováním několikrát otočit koly z krajní do krajní polohy , aby došlo k nasátí oleje tomuto bodu taky moc nerozumim...Pokud jsem jiz jednou nastartoval, kdy jsem mel motor vypnout?...
- nastartování a doplnění oleje
- nechat auto stát bez pohybu delší dobu k odpěnění olejové náplně /OK
- konečné doplnění hladiny oleje /OK


Ono, pokud to nekdo dela denne v praci, tak je tento navod az moc podrobny, ale pokud to nekdo jde udelat poprve, tak se nedivte prosim mym dotazum, diky...





Když odpojíš zpětné vedení a nastartuješ , tak starý olej a ten co dolíváš , který slouží k proplachu systému se Ti zachytává do té lahve , do které dáš to zpětné vedení z řízení . Tento olej Ti do lahve tlačí čerpadlo .

Po vypotřebování oleje ( proplachového ) zhasneš motor , neboť by Ti běželo čerpadlo naprázdno . Po zapojení vracečky oleje z řízení zpět do vyrovnávací nádobky naliješ olej do vyrovnávací nádobky ( okruh je prázdý - z tohoto důvodu točíš koly naprázdno bez chodu motoru aby došlo k nasátí oleje do čerpadla a řízení ) .[/quote]


Výborně, díky za upřesňující info. Jdu to vyměnit...

_________________
Passat Variant B6, 1.9 TDi PD 74kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 29.12.2008 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2007

Příspěvky:

100

Bydliště:

Košice SK

Servoolej
Specifikace : G 002 000 (zelený).
Množství : 0,8litrů.
Interval výměny : 2-3 roky nebo podle chování posilovače.
Příklad: http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=37

Výměna : Rozpojit hydraulický systém v nejnižším bodě, tedy u řízení a několikrát vytočit kola do krajních poloh, klidně i s nastartovaným motorem, za tu chvíli se servopumpě nic nestane, poté zapojit okruh, nalít nový hydraulický olej, nastartovat několikrát vytočit kola do krajních poloh a doplnit olej až po horní rysku. Nesmí být olej přes rysku, musí se v takovém případě odsát

Tak to bolo tu niekde raz uvedené,to je jednoduchsie,ja to urobim asi tak :D

_________________
Seat Leon 1,9 TDI , 66 kw AGR + na robotu Opel Combo s buďou 1,4 Twinsport r.2007,ex.Passat 1,8 zelenáč zelený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 29.12.2008 21:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1623

Bydliště:

Plzeň

Metody můžou být různé , ale při odpojení vracečky dojde k proplachu nejen řízení , ale i zpětného vedení . Pokud to rozpojíš u řízení , tak vyoustíš starý olej , ale může Ti nekde něco zůstat .

Ať budeš řešit ten , nebo ten způsob , tak se dostaneš k nové náplni oleje . Přeji , ať to má úspěch a poznáš zlepšení .

_________________
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

_________________
VW Passat B3 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 31.12.2008 17:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2008

Příspěvky:

2210

Bydliště:

Michalovce

gregi:presne tak a ak mate cierny olej tak dopoducurejm to preplachnut niekolko krat..

_________________
VW Passat B4 vari GL 1,9TDI 66KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 02.01.2009 08:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2007

Příspěvky:

100

Bydliště:

Košice SK

Tomas1 píše:
gregi:presne tak a ak mate cierny olej tak dopoducurejm to preplachnut niekolko krat..

ten olej zelený je drahý jak sviň,tak ho musim kupiť aspon 1,5 lt,lebo 0,5 lt.použijem na preplach a potom necelý liter ako nápln,pokial tomu dobre rozumiem,lebo ten čo použijem na preplach už môžem vyhodiť

_________________
Seat Leon 1,9 TDI , 66 kw AGR + na robotu Opel Combo s buďou 1,4 Twinsport r.2007,ex.Passat 1,8 zelenáč zelený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 02.01.2009 08:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1623

Bydliště:

Plzeň

Máš pravdu v tom , že co vypustíš , tak je k h***u . Nevím jak to máte balené u vás , ale u nás jsou to litrovky a myslím si , že 0,5 litru na proplach moc slavné nebude :?:

_________________
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

_________________
VW Passat B3 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 02.01.2009 10:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2007

Příspěvky:

100

Bydliště:

Košice SK

gregi píše:
Máš pravdu v tom , že co vypustíš , tak je k h***u . Nevím jak to máte balené u vás , ale u nás jsou to litrovky a myslím si , že 0,5 litru na proplach moc slavné nebude :?:

alebo este rozmýšlam urobiť to podobne ako ked meniš brzdovku,odsať z nádobky,,naliať novú kvapalinu a na vracačke čakať,kým pôjde čistá-nová..popri tom kolega točí neustále volantom,aby sa to dostalo všade,bo tak kupim jak vravíš 2 litre,ked liter stoji 500.- tak to je kua drahé,a hned 1 liter vyhodím

_________________
Seat Leon 1,9 TDI , 66 kw AGR + na robotu Opel Combo s buďou 1,4 Twinsport r.2007,ex.Passat 1,8 zelenáč zelený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 02.01.2009 12:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.01.2008

Příspěvky:

415

Bydliště:

Doma

To je nejake drahe,ne?

_________________
Passi B3, Golf 2 R.I.P.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 02.01.2009 13:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1623

Bydliště:

Plzeň

Když budeš točit kolama bez motoru , tak nevím jestli se Ti povede vytlačit náplň ven :twisted: . Když nastartuješ , tak Ti zmizí olej z okruhu hodně rychle , což mám dobře na paměti , neboť jsem před nedávnem měnil řízení a dělal jsem proplach a dával jsem nový olej . Jestli že máš náplň jeden litr oleje a do hadice před servočerpadlo se Ti vejde tak maximálně 1 dcl nebo 2 dcl oleje , tak potřebuješ minimálně 0,8 až 0,9 litru k tomu , aby si vytlačil vše z okruhu přes vracečku zpět .
Myslím si , že jestli chceš proplach udělat pořádně , tak sežeň někoho levnějšího na olej , neboť u nás se dá sehnat za jinou cenu .

_________________
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

_________________
VW Passat B3 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zlobí servo
PříspěvekNapsal: 02.01.2009 17:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1623

Bydliště:

Plzeň

camell.k píše:
To je nejake drahe,ne?



Plná pravda , nemusím dlouho hledat a když se kouknu na "Bastardův" odkaz na oleje ( http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=37 ) , tak se mi ta cena zdá , že to je i s prací za výměnu :mrgreen: .
500,- Kč včetně DPH stojí 1 litr v lahvy Mercedes Benz :!: :!:

_________________
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

_________________
VW Passat B3 Variant


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group