Manuál/návod na Passat B3

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
FNT_Jergi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Manuál/návod na Passat B3

Příspěvek od FNT_Jergi »

Nevíte někdo jestli někde na netu neni nějakej manuál/návod, kniha "jak na", nebo nějaká zajímavá recenze na Passat B3? Jedno jakej motor....
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank

Uživatelský avatar
Long
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovarsky kraj
Kontaktovat uživatele:

Passat B3 sám jednoho mám

Příspěvek od Long »

3 generace opět přinesla čerstvý vítr. Passat B3 z roku 1988 totiž pootočil kormidlo k větší noblese a oblékl zcela přepracovanou, aerodynamicky detailně řešenou, nadčasově elegantní karoserii s charakteristickou plnou maskou. Markantní nárůst zažil vnitřní prostor díky podstatně prodlouženému rozvoru a zejména další revoluční novince – napříč uloženému motoru. Svět byl očarován a nakupoval velké Volkswageny po statisících, přičemž čtyři z pěti prodaných Passatů se jmenovaly Variant. Tak úspěšné kombi dosud nikdo jiný nepostavil a o jeho masové oblibě svědčí nejlépe fakt, že je dodnes k vidění ve více než hojných počtech. Již v roce 1990 padl pátý milion, těsně před koncem výroby šestý a přes nedlouhý životní cyklus vzniklo Passatů B3 pozoruhodných 1,6 milionu.

Radikálně poskočily zejména výkony motorů – i ten nejslabší nabízel 47 kW, ke slovu přišly výkonné turbodiesely, přičemž hned ten první – vysoce přeplňovaná šestnáctistovka s mezichladičem, nabízela díky 59 kW velmi svižné svezení. Začal také čas populárních vznětových devatenáctistovek, nabízených v atmosférické (47 kW) i přeplňované verzi (55 kW). Na samém sklonku nedlouhého modelového života promluvilo do statistik i slovutné TDI (66 kW). Nedosti na tom – začátek poslední dekády dvacátého století oslavili ve Volkswagenu vskutku důstojně; zabudovali do Passatu inovativní kompaktní vidlicový šestiválec s extrémně malým rozevřením válců (15°), vyvíjející z obsahu 2,8 L 128 kW, kterýžto výkon dal Passatu na svou dobu doslova křídla. Maximální rychlost 224 km/h (Variant – 216 km/h) patřila tehdy do oblastí, vyhrazených ve střední třídě špičkovým modelům prémiových značek. Passat se definitivně zařadil do lepší společnosti, na spartánské a hranaté starší modely se slabými motory pomalu sedal prach zapomnění.

Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od martas01 »

ty jo kde jsi to sebral nemas jeste neco takoveho a naka fota originalu?? :D super
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

Uživatelský avatar
Long
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovarsky kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Long »

Třetí generace Volkswagenu Passat vstoupila na trh koncem roku 1988. Už její předchůdce si vydobyl výborné postavení a trojka šla v jeho šlépějích. Posun byl znát hlavně ve větší prostornosti a robustnosti vozu. A protože se povedl i vzhled, zákazníci měli o novinku velký zájem. Přestože wolfsburgská automobilka modernizaci passatu v roce 1993 označila jako nástup čtvrté generace, z hlediska aplikovaných změn šlo spíš o poctivý facelift "z gruntu". I přes modernizaci totiž zůstal podvozek a další části vozu, byť byly více či méně předělány. Potvrzuje to i skutečnost, že se takto upravený passat vyráběl něco málo přes dva roky, což je na samostatnou generaci málo. Základním poznávacím znakem vozů po omlazení se stala mohutná černá mřížka chladiče, která nahradila lakovaný kryt chladiče. Od začátku výroby byl Volkswagen Passat 3. generace nabízen ve dvou verzích - sedan i kombi, označené jako Variant. Výroba těchto modelů skončila na přelomu let 1995 a 1996, kdy je nahradila nová řada VW Passat s interním označením B5.

Motory pod kapotou Volkswagenu Passat 3. generace se dají označit jako spolehlivé, byť v případě benzínových byly trochu žíznivější. Nejdřív byly k dispozici tři agregáty na benzín: 1,6 /53 kW/ a 1.8 ve dvou výkonových verzích /66 kW nebo 79 kW/. Doplňoval je turbodiesel 1.6 TD se solidním výkonem 59 kW. Během následujícího roku přibyly osmiventilový benzínový dvoulitr /85 kW/ a jeho šestnáciventilová verze /100 kW/. /Dále VW nabídl atmosférický diesel 1.9D 50 kW, ke kterému v roce 1991 přidal přeplňovanou verzi o výkonu 55 kW. Za zmínku ještě určitě stojí výkonný šestiválec 2.8 VR6 128 kW a po modernizaci modelu představený a tehdy bezkonkurenční turbodiesel 1.9 TDi /66 kW/ s přímým vstřikováním paliva do válce.

Uživatelský avatar
Long
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovarsky kraj
Kontaktovat uživatele:

B3 další

Příspěvek od Long »

Tento Passat je dodnes neuvěřitelně populární, přestože ani zdaleka nesplňuje všechna kritéria spolehlivosti. Boduje jednoduchou obsluhou, dobrou repasovatelností a dostupností náhradních dílů.



Třetí generace Volkswagenu střední třídy se nabízela se dvěma typy karoserie – sedan a kombi. Je zajímavé, že „kombíků“ bylo vyrobeno více než sedanů. Odolnost proti korozi pozinkované karoserie je velmi vysoká. Přestože výrobce poskytoval pouze šestiletou záruku na prorezivění, je doslova nemožné najít exemplář s dírami způsobenými rzí.

Úplně prázdné

Ve své třídě je tento model jedním z nejlepších co do vnitřního prostoru, přičemž máme na mysli nejen zavazadlový prostor, ale celý interiér. Například místa pro cestující na zadních sedadlech je zhruba tolik, kolik nabízejí vozy vyššího segmentu. Vybavení interiéru je relativně skromné, avšak zároveň kvalitní. Dokonce ani u hodně ojetých exemplářů nic nepíská a neklepe. Zřídkakdy se však vyskytují takové bezpečnostní prvky jako ABS či airbagy. U modernizovaného provedení se už nejzákladnější výbava většinou najít dá. Mezi zásadní problémy ve funkčnosti patří časté závady ovládání oken, příliš křehká madla dveří z vnější strany, odřené kabely v ohybech dveří, poruchy ovládání dálkového zamykání a stírače zadního skla u kombi. Stírač je totiž vyroben z jednoho kusu a pokud se porouchá jakákoli jeho část, musí se vyměnit celý.



Žádný zvláštní luxus, nicméně vše je v německém stylu přesně uspořádané. Ve většině modelů však na místě otáčkoměru najdete hodiny. Na zadních sedadlech se žije docela pohodlně a dokonce ani při plném obsazení si nikdo nemůže stěžovat na nedostatek komfortu.

Pozor na automat

Passat se nabízí s pohonem předních kol nebo s pohonem všech čtyř kol typu Syncro. Druhý případ nebývá příliš častý a používá se výhradně v kombinaci s výkonnějšími motory. Viskózní spojka, která odpovídá za rozdělení točivého momentu na jednotlivé nápravy, obvykle nevydrží více než 200 000 km, při ostřejší jízdě ještě méně. Naopak v typech s pohonem předních kol je všechno velmi prosté a spolehlivé, takže naše jediná rada zní: pravidelně kontrolujte těsnění kulových čepů. Pětistupňová přímo řazená převodovka se jeví jako bezproblémový agregát, zatímco ta samočinná je svéhlavá a často přináší překvapení.

Slabé stránky

Nejméně spolehlivý je podvozek tohoto modelu. Dlouho nevydrží ani opěrná ložiska předních tlumičů, která o sobě dávají vědět klepáním už po 40 tisících. Kolem 80 000 km by se mělo zkontrolovat a vyměnit prakticky všechno: kulové čepy, ložiska v nábojích, tlumiče, sloupky stabilizátoru i silentbloky. Navzdory dlouhému seznamu se však taková operace dá pořídit za velmi přijatelnou finanční částku. K typickým problémům motorů patří nejrůznější závady chladicí soustavy a neodhadnutelná benzinová čerpadla, která buď bez jakýchkoli problémů vydrží i 150 000 km, nebo „odejdou" z neznámých důvodů po pár tisících. Kromě toho buďte připraveni na potíže se sacím potrubím, a to zcela nezávisle na způsobu plnění motoru. Například poloautomatické karburátory, které se montovaly do vozů v prvních letech výroby, se seřizovaly jen velmi těžko. Ty, které byly vybaveny vstřikovacím systémem v různých verzích, trpěly poruchami čidel a znečišťováním trysek. Pokud jde o vznětové motory, poměrně krátkou životností se vyznačuje turbína (150 000 až 170 000 km). Motory Volkswagen se však vyznačují celkově dlouhou životností a při náležité údržbě a běžném způsobu zacházení vydrží do generální opravy až 400 000 km. Nutností se ukazují pravidelné kontroly a údržba rozvodového řetězu a jeho válečků. Na trhu s ojetými automobily panuje velká nabídka Passatů, takže bývá z čeho vybírat. Varujeme před touhou pořídit si něco levnějšího v horším stavu, protože uvedení takového vozu do pořádku může přijít na docela velké peníze. V současnosti se do bazarů hromadně dostávají exempláře současné generace, ale jejich ceny jsou vysoké.




Zavazadlový prostor je relativně velký (0,495 m3). Opěradlo zadních sedadel lze sklápět, i když pouze vcelku.



Historie modelu
1988 Uvedení 3. generace sedanu a kombi s motory 1.6 (53 kW/72 k), 1.8 (66 kW/90 k), 2.0 (85 kW/116 k) a 1.6 TD (59 kW/80 k)

1989 Nové motory 2.0 16V (100 kW/136 k) a 2.8 VR6 (128 kW/174 k), turbodiesel 1.6 TD nahrazen agregátem 1.9 D (50 kW/68 k)
1991 Nový motor 1.9 TD (55 kW/75 k)
1993 Facelift a modernizace, motor 1.6 nahrazen agregátem 1.8 (55 kW/75 k), motory 2.0 16V a 1.9 D vyřazeny z nabídky, nový turbodiesel 1.9 TDI (66 kW/90 k) s přímým vstřikováním paliva
1996 Ukončení výroby sedanu a nahrazení 4. generací (3B)
1997 Výměna generací u kombi Variant

Uživatelský avatar
slausek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod kopcem u lesa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slausek »

hezký čtení, jinak existuje kniha Jak na to na passaty B3/B4 je tam vcelku všechno, akorát airbagy, nebo klimu tam hledam jenom velmi těžko

Uživatelský avatar
Long
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovarsky kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Long »

Passat B3

Tento vůz střední třídy proslul německou kvalitou zpracování a montáže, vynikajícími jízdními vlastnostmi, spolehlivými díly a agregáty. Má pohodlný a prostorný interiér, velmi vhodně zvolené materiály čalounění a dobrou protihlukovou izolaci. Ventilace je natolik účinná, že pokud řidič kouří, kouř z cigaret nevadí ostatním cestujícím (přesto kouření za volantem samozřejmě nedoporučujeme). Přes všechnu chválu na adresu tohoto Passatu se zdá, že tím, co bylo řečeno, jsme vyčerpali veškeré pozitivní argumenty pro volbu tohoto modelu.

Praktický a odolný

Představovaný Volkswagen Passat v základním provedení CL vyrobený v roce 1992 měl najeto již 272 tisíc kilometrů. Přitom ani zdaleka nešlo o představitele té „nejbohatší“ verze z palety vyráběných modelů. Má pro svou třídu dostatečný zdvihový objem motoru (1,8 l) s velmi dobrým zátahem. Brzdy, byť bez ABS, jsou účinné (přední kotoučové, zadní bubnové) a síla působící na brzdový pedál je dávkovatelná velmi citlivě. Lité disky kol byly obuty do pneumatik Nokian NRT2 o rozměru 185/65 R14. Na zvláštní objednávku si v dané době bylo možné pořídit čtyřstupňovou samočinnou převodovku, hydraulický posilovač řízení, klimatizační jednotku, kazetový přehrávač Blaupunkt Verona CR31 a elektrické ovladače oken v předních dveřích. To vše dělá z Passatu ještě zajímavější vůz, který je ve srovnání se standardní verzí CL jen nepatrně dražší. „Automat“ bychom však raději oželeli, neboť zbytečně zvyšuje spotřebu paliva a neprospívá dynamice.
Karoserie sice není pozinkovaná, ale díky vysoké kvalitě kovu, laku a barvy dokonce ani po sedmi ostrých zimách nevykazovala žádné poškození. Nicméně pro vozy této značky platí, že po haváriích budou již navždy patřit do rizikové skupiny – ani nejlepší údržba neochrání plechy před napadením rychlou korozí. Zavazadlový prostor je velký a lze v něm přepravit například více než stovku cihel. Při sklopených opěradlech zadních sedadel se jeho objem zvětší na 0,820 m3 a v tomto stavu je Volkswagen Passat schopen pojmout předměty dlouhé až 1,5 m. Je na škodu, že světlá výška vozu 110 mm mu neumožňuje příliš se vzdalovat od dobrých silnic.

I pro nezkušené

Navzdory tomu, že motor měl už hodně za sebou, nepůsobil žádné problémy. Přesto se u něj objevil první symptom opotřebování pístních kroužků – našedlý dým z potrubí ventilace klikové skříně. Výrobce doporučuje měnit klínový řemen po každých 110 000 km. Do starších motorů je lépe dolévat polosyntetický olej, protože těsnicí manžety klikového hřídele rozvodu jsou již opotřebovány a nemusely by „vydržet“ tekuté syntetické mazadlo. Bez ohledu na kvalitu pohonných hmot bez problémů udržely svoji inzerovanou životnost japonské svíčky NGK Burget.
Do září 1993 se do VW Passat montoval systém jednobodového vstřikování paliva typu Monomotronic. Elektronika tohoto bloku řízení, která je určena k identifikaci případných poruch výhradně v systému vstřikování, by v určitých případech mohla způsobit komplikace v diagnostice jiných agregátů, například samočinné převodovky.
Jedním ze slabých míst ojetých Passatů s tímto vstřikováním je pryžová příruba mezi vstřikovacím mechanismem a sacím kolektorem. V důsledku trvalého nahřívání má pryž tendenci ke zpuchření. Proto se vždy při silnějším tlaku – například při výměně vzduchového filtru – pryž trhá a otevírá prachu a písku přístup až k „vnitřnostem“ motoru. Poněkud nevhodně byly zvoleny také materiály k izolaci elektrického vedení: vodiče jsou potaženy textilním materiálem pokrytým plastovým pouzdrem. Pokud se dovnitř dostane voda, nasákne již navždy do textilií, které se tak stanou věčným zdrojem vlhkosti a důvodem oxidace kontaktů. U většiny Passatů nefungují například mlhové světlomety právě proto, že jsou špatně chráněny před vodou a solí a jejich svorky se rozpadají.



Chybějící otáčkoměr vypovídá o tom, že jde o levnější verzi. Ve střední třídě dané doby nenajdeme příliš mnoho vozů, které mají tak prostorný interiér.

Cesty k úsporám

Pokud dojde na tomto automobilu k závadě, v řadě případů vůbec není nutné shánět drahé náhradní díly. Například když začne syčet palivové čerpadlo, vůbec to nemusí signalizovat nutnost jeho výměny: důvodem může být ucpaná síťka filtru, a pokud ji vyčistíte, čerpadlo bude sloužit další tisícovky kilometrů.
Vodní čerpadlo je dalším rizikovým místem, avšak zdaleka ne vždy je důvodem přehřívání motoru: místo jeho výměny doporučujeme častěji propláchnout žebra chladiče. Mimořádně důležité je to v případě, že je automobil vybaven klimatizační jednotkou. Podstata spočívá v tom, že chladiče chladicího a klimatizačního systému jsou umístěny těsně vedle sebe a rozdíly v umístění otvorů a mřížek mohou způsobit nahromadění nečistot a následně i poruchy tepelné výměny.
Ušetřit se dá také na opotřebovaném katalyzátoru (nový stojí kolem 20 tisíc korun). Provedeme-li v jeho skříni řez ve tvaru písmene U a ohneme jeho část nahoru jako víko konzervy, můžeme odstranit spálené zplodiny zevnitř a řez opět svařit. Obsah oxidu uhelnatého ve výfukových plynech zůstane (podle starších a mírnějších norem) v povolených mezích. Po takové operaci bude pochopitelně slyšet cvaknutí při každém otevření a uzavření škrticí klapky a taky se poněkud zvýší spotřeba paliva. Pro opravy tohoto vozu obecně platí, že není nutné používat originální náhradní díly: ty neoriginální jsou levnější, což je obvyklé, ale co do kvality stejně funkční, což už zdaleka obvyklé není.

Alternativní motory

Přestože základní „osmnáctistovka“ je nejlacinější a docela vhodnou volbou (existuje ve dvou výkonových stupních), na výběr se nabízí samozřejmě řada silnějších agregátů, které mohou pod kapotou tohoto Passatu pracovat s ještě větší razancí, ale také s větší chutí konzumovat benzin. Dvoulitrový čtyřválec disponuje největším výkonem 85 kW (116 k) v osmiventilové verzi, a pokud je vybaven šestnáctiventilovým rozvodem, stoupne největší výkon na 100 kW (136 k). Vrchol zážehové palety pak představuje šestiválec o zdvihovém objemu 2,8 l, který se chlubí maximálním výkonem 128 kW (174 k), ale pro běžného motoristu je příliš předimenzovaný a samozřejmě náročný na spotřebu paliva. Opak platí pro vznětové motory. Základní nepřeplňovaný čtyřválec 1.9 D má výkon 50 kW (68 k). Do roku 1991 se vyráběl také turbodiesel 1.6 s výkonem 59 kW (80 k), ale jeho koupi je lepší se vyhnout. To turbodiesel 1.9 TD o výkonu 55 kW (75 k) představuje jinou kvalitu vznětových motorů: dodnes je oblíben pro svůj vysoký točivý moment v kombinaci s nízkou spotřebou nafty. Od roku 1993 došlo k dalšímu radikálnímu zvýšení kvality vznětových motorů nástupem populárního turbodieselu 1.9 TDI s přímým vstřikováním paliva, který měl v té době největší výkon 66 kW (90 k). Ten už je ale k mání pouze v modernizovaném Passatu, který je samozřejmě výrazně dražší než původní model třetí generace. Obě karosářské verze (sedan i kombi) jsou dostatečně prostorné, ale jak už je u Volkswagenu zvykem, základní výbava není příliš rozsáhlá. Proto zvláště u exemplářů ze začátku 90. let se člověk musí smířit s jistou „chudobou“.




Motor je složitý jen na první pohled. Ve skutečnosti potěší nenáročností na údržbu.



Historie modelu

Volkswagen Passat byl od svého narození v roce 1972 synonymem solidního, spolehlivého a jistým způsobem reprezentačního automobilu. Každá následující generace pak posouvala tyto přednosti o kousek dál. Mimořádná obliba v evropských zemích svědčila o tom, že se tento německý vůz svou kvalitou i technickou vyspělostí skutečně zařadil na špičku střední třídy. Cenová politika výrobce však způsobila, že většina starších vozů je dost chudá, neboť za všechno se muselo připlácet a lépe vybavené vozy byly jako nové hodně drahé.
1986 Uvedení třetí generace Passatu s karoserií sedan, motory 1.6 (53 kW/72 k), 1.8 (66 kW/90 k), 2.0 (85 kW/116 k) a 1.6 TD (59 kW/80 k)
1988 Představení kombi Variant
1989 Nové motory 2.0 16V (100 kW/136 k), 2.8 VR6 (128 kW/174 k) a 1.9 D (50 kW/68 k)
1990 Motor 1.8 také s výkonem 55 kW (75 k), nahradil agregát 1.6
1991 Nový turbodiesel 1.9 TD (55 kW/75 k)
1993 Modernizace (facelift a lepší výbava), nový motor 1.9 TDI (66 kW/90 k)
1995 Sportovní varianta Passat GT vybavená motorem 1.9 TDI
1996 Ukončení výroby, nahrazení 4. generací (3B)




V roce 1993 prošla třetí generace Passatu modernizací, jejíž součástí byl výrazný facelift.


Motor zážehový čtyřválec OHC
Zdvihový objem (cm3) 1781
Max. výkon (kW/k) 66/90
při otáčkách/min 5500
Max. točivý moment (N.m) 145
při otáčkách/min 2500
Max. rychlost (km/h) 174
Zrychlení 0–100 km/h (s) 15,8
Počet převodových stupňů 4
Pohotovostní hmotnost (kg) 1200
Zavazadelník (m3) 0,495
Spotřeba paliva (město/mimo město/kombinace) (l/100 km) -/-/8,2
Rozměry: délka/šířka/výška/rozvor (mm) 4670/1740/1460/2700

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

Návod na použití vozu VW passat B3:

Přistupte k levým předním dveřím vozu. zasuňte klíček do dírky u kliky a pootočením vůz odemkněte (POZOR! vozy vybavené centrálním zamykáním automaticky odemknou všechny dveře).

Nasedněte do vozu. Pravou nohou sešlápněte brzdový pedál. Levou nohou sešlápněte spojkový pedál (toto neplatí u verze s automatickou převodovkou). Přesuňte řadicí páku do neutrální polohy (N). vsuňte klíček do startovací skříňky vozu. Otočte do polohy 1. Na krátkou dobu by se měly rozsvítit všechny kontrolky a tyto postupně zhasnout. zůstanou svítit pouze kontrolky mazání a dobíjení. Otočte klíčkem do polohy 2 a vůz nastartujte.

Připněte si pásy. Rozsviťte světla. Zařaďte 1. rychlostní stuipeň, odjistěte ruční brzdu, mírně přidejte plyn a pomalu pouštějte spojkový pedál. a6 ucítíte, že spojka začíná zabírat (mírný pokles otáček, přední část vozu mírně klesne), přidejte trochu plyn a spojku zvolna pouštějte, dokud se nerozjedete.




Bude ti to jako návod stačit, nebo chceš i řazení dalších rychlostních stupňů a popř. i brždění??
:-D
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
jenicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: praha

Re:

Příspěvek od jenicek »

FError píše:Návod na použití vozu VW passat B3:

Přistupte k levým předním dveřím vozu. zasuňte klíček do dírky u kliky a pootočením vůz odemkněte (POZOR! vozy vybavené centrálním zamykáním automaticky odemknou všechny dveře).

Nasedněte do vozu. Pravou nohou sešlápněte brzdový pedál. Levou nohou sešlápněte spojkový pedál (toto neplatí u verze s automatickou převodovkou). Přesuňte řadicí páku do neutrální polohy (N). vsuňte klíček do startovací skříňky vozu. Otočte do polohy 1. Na krátkou dobu by se měly rozsvítit všechny kontrolky a tyto postupně zhasnout. zůstanou svítit pouze kontrolky mazání a dobíjení. Otočte klíčkem do polohy 2 a vůz nastartujte.

Připněte si pásy. Rozsviťte světla. Zařaďte 1. rychlostní stuipeň, odjistěte ruční brzdu, mírně přidejte plyn a pomalu pouštějte spojkový pedál. a6 ucítíte, že spojka začíná zabírat (mírný pokles otáček, přední část vozu mírně klesne), přidejte trochu plyn a spojku zvolna pouštějte, dokud se nerozjedete.




Bude ti to jako návod stačit, nebo chceš i řazení dalších rychlostních stupňů a popř. i brždění??
:-D

tak sem si ze zacatku myslel, ze je to obslehnuty z nakyho realnyho manualu :D

Uživatelský avatar
pino.t
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5204
Registrován: 27.02.2008 17:45
Bydliště: Mám, PV
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od pino.t »

FError píše:Návod na použití vozu VW passat B3:

Přistupte k levým předním dveřím vozu. zasuňte klíček do dírky u kliky a pootočením vůz odemkněte (POZOR! vozy vybavené centrálním zamykáním automaticky odemknou všechny dveře).

Nasedněte do vozu. Pravou nohou sešlápněte brzdový pedál. Levou nohou sešlápněte spojkový pedál (toto neplatí u verze s automatickou převodovkou). Přesuňte řadicí páku do neutrální polohy (N). vsuňte klíček do startovací skříňky vozu. Otočte do polohy 1. Na krátkou dobu by se měly rozsvítit všechny kontrolky a tyto postupně zhasnout. zůstanou svítit pouze kontrolky mazání a dobíjení. Otočte klíčkem do polohy 2 a vůz nastartujte.

Připněte si pásy. Rozsviťte světla. Zařaďte 1. rychlostní stuipeň, odjistěte ruční brzdu, mírně přidejte plyn a pomalu pouštějte spojkový pedál. a6 ucítíte, že spojka začíná zabírat (mírný pokles otáček, přední část vozu mírně klesne), přidejte trochu plyn a spojku zvolna pouštějte, dokud se nerozjedete.

Bude ti to jako návod stačit, nebo chceš i řazení dalších rychlostních stupňů a popř. i brždění??
:-D
Máš tam chyby :mrgreen:
zůstanou svítit pouze kontrolky mazání, dobíjení a ruční brzdy
přední část vozu mírně klesne se mírně zvedne
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“