rada B4

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
fildaas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.10.2011 00:11

rada B4

Příspěvek od fildaas »

zdravím jsem tu novej můžu mít ke koupi passata B4
rok 96
polokůže(popraskaná)
po rozvodech a hodně měněno
chytlo to na brnk
je to 1.9 TDI 66kw
combi
2x bag
v eletrice
šibr el.
hodně pěknej
není zaplacená eko

jen to má najetý 385 tis km
to mě nejvíc žere tak nevím jesli to ještě neco najede nebo to umře
tak chci radu děkuju
jesli to mám brát nebo ne
Přílohy
pp
pp

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: rada B4

Příspěvek od amg124 »

Nepíšeš za kolik to můžeš koupit.
Motoru se bát nemusíš. Já měl stejný motor v Toledu a měl namotáno poctivých 700.000 km a byl naprosto v poho.
Teď mám "pašíka" , ale jen TD tj. 55kw, má namotáno cca 300.000 km a je taky v poho.
Jinak celkově, koroze bude úměrná věku, ostatní části, nápravy, brzdy popř. elektronika může třeba zlobit, ale to neovlivníš. Dá se to, ale zase poměrně snadno a levně opravit. Takže největší problém je, když klekne motor a toho se bát nemusíš, pokud není už teď totálně vylágrovanej.
Jak jsem psal u svého "nový pašík" od té doby co to mám, tak se v něj vlastně neustále vrtám, ale za tu cenu co jsem to koupil se není čemu divit. Všechno to jsou, ale opravy běžné ke stáří vozu, vše si dělám sám na parkovišti. Asi bych vše co na tom autě dělám dělat ani nemusel, ale chci si to dělat pro "lepší pocit" pro sebe.

To co máš na fotce, odhaduju, že můžeš koupit za 35 až 40 tis.? Vypadá pěkně, máš-li ty prachy šel bych do něj. Já svýho koupil za 15.000,-, ale jak jsem psal na opravu.

ale těžko se radí
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

fildaas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.10.2011 00:11

Re: rada B4

Příspěvek od fildaas »

takže pašík má mirnmou korozi levého blatníku to mě netrápí spodek je ok
motorově mě se zdálo dost vpořádku trošku potečenej ale nic extra na mém autě je toho víc :D
mělo to prej měněno ramena čepy ložiska tlumiče rozvody před 5 tis naplně a filtry olej se musí dělat tetkom
jediný co prej zlobí je el. stahovačka u řidiče
jo má to klimu prostě je to poslední model s plnou palbou
podle mě asi do toho pudu ještě se pojedu na to mrknout od práce to mám kousek takže to nebude problém

Uživatelský avatar
splouchy
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4798
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada B4

Příspěvek od splouchy »

co to má stát?
GTI is pure adrenalin YEAH!!!

fildaas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.10.2011 00:11

Re: rada B4

Příspěvek od fildaas »

kolem 20 tacku jak to je i s koly

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: rada B4

Příspěvek od amg124 »

za dvacku to ber a neřeš to
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

fildaas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.10.2011 00:11

Re: rada B4

Příspěvek od fildaas »

no pokusímn se ho pod 20 tacku aspon tak :D

Uživatelský avatar
splouchy
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4798
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada B4

Příspěvek od splouchy »

to je dobrý
GTI is pure adrenalin YEAH!!!

fildaas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.10.2011 00:11

Re: rada B4

Příspěvek od fildaas »

ono jde o to že to bude delší dobu v rodině asi to vezmu na zimu a pak to dám tatkovi dá z golfa motor 1.9 D
když to TDI zdechne a bude

mě jen zajímá jesli to teda mám brát nebo ne

fildaas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.10.2011 00:11

Re: rada B4

Příspěvek od fildaas »

foto
Přílohy
sedačky
sedačky
motor
motor

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: rada B4

Příspěvek od Bastard »

To dřív ten D zrezne, než zdechne TDi :mrgreen: A když chcípne turbo, tak bude z TDi jenom Di a furt bude lepší jak D :mrgreen:

fildaas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.10.2011 00:11

Re: rada B4

Příspěvek od fildaas »

ten 1.9 D má najeto už několik km přes milion
nevím dřív zrezne karoserie jak motor

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: rada B4

Příspěvek od Marosh16v »

on už je, tusim, na bazosi dýl, že? Taky jsem se na něj díval, ale asi se mi neco nelíbilo....nebyl tam nejaky problém? Já mám svýho cca mesic...

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: rada B4

Příspěvek od Marosh16v »

koupil jsi? Já myslím, že jsem ho dnes videl na Praze 6 u strahova...

Uživatelský avatar
Erwest84
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 377
Registrován: 21.08.2008 13:42

Re: rada B4

Příspěvek od Erwest84 »

Marosh16v píše:koupil jsi? Já myslím, že jsem ho dnes videl na Praze 6 u strahova...
Nekoupil, teď smlouval cenu u mého auta a shání cokoliv. Přitom za tu cenu ta B4 byla super.
VW Golf III GTD, 55kW
ex VW Bora 1.9 TDi, 85kW, 6-speed, RS interiér a podvozek

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“