Koupě Passat Variant B4 TDi automat
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Koupě Passat Variant B4 TDi automat
Zdravím, chtěl bych se zeptat, co byste mi doporučili na co si dávat pozor při koupi Pašíka B4 TDi v automatu. Mám vyhlídnutý nějaký kousky na mobile.de a nevím, od jaké cenové hranice a do kolika najetých km má smysl něco takového kupovat, pokud se to teda dá říct. U spousty je navíc napsáno Nur für Händler/Export, což si překládám jako "pouze pro vývoz", ale nechápu, co to znamená. A poslední věc, když bych si ho v tom Německu koupil, co musím udělat pro to, abych ho mohl přihlásit u nás. Díky moc za odpovědi
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
aby jsi to tady mohl řihlasit musíš mít v první řadě kupni smlouvu pak si dojdeš na evidenčku a technickou pak si zajdeš na přihlašení na uřad (mají na to měsíc) no potom už jen s čistopisem na povinný ručení a pak značky a jedeš
- mara7518
- VWagenista
- Příspěvky: 1263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
uz kdyz mi vyrizovaly papiry na urade musel sem mit pojisteni,takze mi ho udelali na cislo kastle a pak sem sel jen na pojistovnu aby mi dopsali cislo znacky a velkeho technicaku...KADEL píše:aby jsi to tady mohl řihlasit musíš mít v první řadě kupni smlouvu pak si dojdeš na evidenčku a technickou pak si zajdeš na přihlašení na uřad (mají na to měsíc) no potom už jen s čistopisem na povinný ručení a pak značky a jedeš
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
No to je hezký, ale to je jenom pro případ, že bych to koupil u nás. Už jsem si na netu našel dobrej článek o tom a potřebuju k tomu německý pojištění, vývozový značky a papíry v případě jízdy po vlastních kolech nebo vývozní papíry, když to bude odtah. Pak u nás 3 pr...le kontrol a úřadování.KADEL píše:aby jsi to tady mohl řihlasit musíš mít v první řadě kupni smlouvu pak si dojdeš na evidenčku a technickou pak si zajdeš na přihlašení na uřad (mají na to měsíc) no potom už jen s čistopisem na povinný ručení a pak značky a jedeš
Teď už mi jde vyloženě o to, co mám koupit, jestli se na to radši nevybodnout. Slyšel jsem, že "pouze pro export" jsou jenom ty největší střepy, a vůbec, jak jsou na tom Pašíky v naftě s automatem? Díky za odpovědi.
- rendisst
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 26.01.2008 18:22
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
Fur export píše každej druhej. Píšou to proto aby to prodali za čáru, aby nemuseli najivním Honeckerákům držet záruku a nemuseli platit daně(často napíšou i menší fakturu). Pochybuju, že by si např. jel do Essenu reklamovat altík. Co se dovozu týká, pokud to povezeš po ose, je to zdlouhavý: Auto musíš v německu pojistit, přihlásit na červený značky, což je cca 120,- €, do toho nafta na cestu domu(málo kterej haendler neachá plnou nádrž), do toho počítej cesta auta který tě poveze tam a samo musí ject i zpátky že. Dobrý je známej s odtahem, dneska má každej pátej "strejda" plaťák.Dáš 10kč/km a můžeš ject s nim, ve finále ti to i ten dovozce do tejdne postaví na značky. Zdraví "strejda" Rendis
Rendis, Teplice
http://www.hobbyrace.cz
http://www.hobbyrace.cz
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
Supeeer. To jsem potřeboval vědět. Díkyrendisst píše:Fur export píše každej druhej. Píšou to proto aby to prodali za čáru, aby nemuseli najivním Honeckerákům držet záruku a nemuseli platit daně(často napíšou i menší fakturu). Pochybuju, že by si např. jel do Essenu reklamovat altík. Co se dovozu týká, pokud to povezeš po ose, je to zdlouhavý: Auto musíš v německu pojistit, přihlásit na červený značky, což je cca 120,- €, do toho nafta na cestu domu(málo kterej haendler neachá plnou nádrž), do toho počítej cesta auta který tě poveze tam a samo musí ject i zpátky že. Dobrý je známej s odtahem, dneska má každej pátej "strejda" plaťák.Dáš 10kč/km a můžeš ject s nim, ve finále ti to i ten dovozce do tejdne postaví na značky. Zdraví "strejda" Rendis
Ale kdyby se ještě někdo chtěl podělit o názor, nebudu se bránit
- slausek
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod kopcem u lesa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
s tim přihlášenim to taky není tak složitý, z německa musíš mít velkej TP, odhlášku a kupní smlouvu, pak stačí pojistit na VIN, dovozová technická + emise a s tim na úřad.... celkově to vycházelo snad na 5000, jo, auto musí mít homologaci EU - v německu je to ve velkym TP E a trojmístný číslo
všechny doklady si kopíruj - hlavně německej TP, kupní smlouvu, nechávají si to na založení na úřadě.
všechny doklady si kopíruj - hlavně německej TP, kupní smlouvu, nechávají si to na založení na úřadě.
ex B3 G60 variant syncro
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
Tak tak, v němcích dostaneš TP s odhláškou, sepíšeš smlouvu, dovezeš k nám, přistavíš na STK - tam ti udělají za 3000 dovozovou TK, dostaneš TTD papíry - když je STK dobrý (je to vlastně doklad o spárování s databází schválených typů).slausek píše:s tim přihlášenim to taky není tak složitý, z německa musíš mít velkej TP, odhlášku a kupní smlouvu, pak stačí pojistit na VIN, dovozová technická + emise a s tim na úřad.... celkově to vycházelo snad na 5000, jo, auto musí mít homologaci EU - v německu je to ve velkym TP E a trojmístný číslo
všechny doklady si kopíruj - hlavně německej TP, kupní smlouvu, nechávají si to na založení na úřadě.
Pak na pojišťovnu, kde pojistíš autí na VIN.
Zajdeš na úřad, všechno to tam předložíš, přitáhneš auto, bo úřednící si chtěj vyfotit auto do spisu(já byl tak drzej, že jsem úředníkovi řekl, že auto nepřivezu, bo nemám značky a podval shánět nebudu - v Lípě je totiž děsný parkování, natož s podvalem. Tak mi úředník řek, co mám nafotit - auto šikmo zepředu zleva i zprava, odzadu, VIN a typový štítek, kde je homologace a já mu to v digitálu přitáhnul do kanceláře)
S tím kopírováním má slausek pravdu, všechno ti úředník sebere a založí do spisu - takže hlavně si ofotit německej TP
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
Díky. A po té technické stránce? Na co si dát bacha? Takový ty základy jako kastle, rez, ložiska, brzdy, olej atp. si pohlídám. Hlavně teda na co si dát pozor u toho automatu? A motor když bude mít 300000km, tak bude taky tak zralej na generálku?
- habik.b
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 24.01.2008 20:09
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
Jo i ne. To záleží jak se k tomu majitel choval a jak ho pečoval. Ale zase já mam G60 Která bez 2000 tich 300.000 km má najeto a nemá žádnou go a ani kompresor se nikdy nedělal.Bastard píše:Díky. A po té technické stránce? Na co si dát bacha? Takový ty základy jako kastle, rez, ložiska, brzdy, olej atp. si pohlídám. Hlavně teda na co si dát pozor u toho automatu? A motor když bude mít 300000km, tak bude taky tak zralej na generálku?
- Bombas
- Jezdec
- Příspěvky: 305
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava - Kravaře - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Passat Variant B4 TDi automat
Nevím,jak je automat u té 90PS z převodovaný,ale dle mého názoru ti automat ukradne na výkonu auta nějakých 10PS (a automat.převodovka je o dost těžší než klasika)a vzhledem k tomu,že ten 90PS není žádný svalovec a k tomu ještě těžká kastle (+ váha automa.převodovky), tak bych se automatu vyhnul. Ale je to pouze můj názor, třeba ostatím automat v tomdle příjde jak raketa
P.S. Ale pokud okukuješ poTDi (110PS),tak možná to budé jiné kafíčko...Sice sem měl zkušenost automat u B5 a s porovnáním manuálu to bylo citelně poznat,tak snad u B4 to nebudé zas tak hrozné....ale manuál je manuál....
P.S. Ale pokud okukuješ poTDi (110PS),tak možná to budé jiné kafíčko...Sice sem měl zkušenost automat u B5 a s porovnáním manuálu to bylo citelně poznat,tak snad u B4 to nebudé zas tak hrozné....ale manuál je manuál....