PASSAT B3-jeho slabiny
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.03.2008 09:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
nevim co tu řešite za problemy si myslim že ty vady co tu píšete odpovídaj staří a když se budeš jen trochu starat a udržovat tak je to auto k nezaplacení vim mám 2ks
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 19.11.2008 16:06
- Bydliště: Sereď(horalky+deluxe),SVK
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
k tym kluckam...vrazdil by som za tych debilov co s tym trhaju jak keby otvarali dvere na babkynom kravine.... A k tym slabynam tak jedine co na napada tak to je aj moj pripad a sice GT verzia a podbehy..za to by som tych nemcov povesal....pod tymi deklami to zacne hrdzavet tak na to bacha. Inak vsetky ostatne vady su adekvatne starobe....ba niektore chyby sa ukazu neskor ako na nejakej novej kare:)
- jozzo
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 26.12.2007 13:25
- Bydliště: Košice SK
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
no ine je ,ked ti s tým skube 4 ročný syn jak mne,som si všimol,nakolko je malý a skube s tým smerom nadol,tou klučkou myslím,tak sa dvere neotvoria,ked ťahám za nu kolmo k dverám tak v pohode,inde ho ani nenechávam sedieť,len na jeho mieste,lebo táto klučka už konči a stači ked mi odrovná iba jednuchester.mino píše:k tym kluckam...vrazdil by som za tych debilov co s tym trhaju jak keby otvarali dvere na babkynom kravine.... A k tym slabynam tak jedine co na napada tak to je aj moj pripad a sice GT verzia a podbehy..za to by som tych nemcov povesal....pod tymi deklami to zacne hrdzavet tak na to bacha. Inak vsetky ostatne vady su adekvatne starobe....ba niektore chyby sa ukazu neskor ako na nejakej novej kare:)
- slausek
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod kopcem u lesa
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
mezi častý problémy ještě patří koroze kolem předního okna. S klikama jsem problém nidky nemíval, jenom je potřeba je občas promazat.
Alternativ ke kotoučům je docela dost, pokud měníš kotouče za širší, nebo za větší, tak musíš měnit i brzdiče (ev. i držáky brzdičů). Plné 256mm, chlazené 256mm (2,0 a 2,0 16v), chlazené 288mm (G60) a pak z VR6 myslim taky 288mm ale 5x100 (logicky měníš i náboje kol). U posledních dvou variant pak minimálně 15" kola na ostatní 14". Ve výrobě se od 256mm chlazených používali na zadní nápravě taky kotouče, takže bych pak moc nepřemýšlel co dál. Jinak jsou ještě další vrtaný a drážkovaný alternativy ke všemu, ale ceny už pak jdou vcelku do peněz a říká se že tyhle kotouče rádi pískají a mají další mouchy...
Alternativ ke kotoučům je docela dost, pokud měníš kotouče za širší, nebo za větší, tak musíš měnit i brzdiče (ev. i držáky brzdičů). Plné 256mm, chlazené 256mm (2,0 a 2,0 16v), chlazené 288mm (G60) a pak z VR6 myslim taky 288mm ale 5x100 (logicky měníš i náboje kol). U posledních dvou variant pak minimálně 15" kola na ostatní 14". Ve výrobě se od 256mm chlazených používali na zadní nápravě taky kotouče, takže bych pak moc nepřemýšlel co dál. Jinak jsou ještě další vrtaný a drážkovaný alternativy ke všemu, ale ceny už pak jdou vcelku do peněz a říká se že tyhle kotouče rádi pískají a mají další mouchy...
ex B3 G60 variant syncro
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
jenicek píše:nejvic me teda stve, ze nikdo neumi otevirat dvere....
kazdej za to vzdycky taha jak kdyby chtel vyrvat cely dvere, pritom staci tak malo
Co myslite s tim oteviranim?
Je to nejak podobne jako u GII? Kazdej za to taha jak blazen a pritom staci poradne zmacknout tu packu u kliky a otevre se to bez nasili.
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
Jistě je to rukama, ale aspoň se mi mikdo nedostane do auta ani když ho nechám odemčený.Adams píše:Co myslite s tim oteviranim?
Je to nejak podobne jako u GII? Kazdej za to taha jak blazen a pritom staci poradne zmacknout tu packu u kliky a otevre se to bez nasili.
I Jetty stačilo palcem třimčknout dveře a ukazováčkem zmáčknout páčku a otevřelo se to snáze než u novyho auta, ale nikdo to nedokázal pochopit, tak sem dělal vrátného raději.
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03.01.2009 09:46
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
A co klobouky vepředu jezdíš a najednou pink a skoro upadne protože uhnije sou tam 3 plechy na sobě a mezi to hnije jedna básenˇ .Lišty na dveřích taky pěknej voprus jednou sunáš a uš to nikdy nedrží ale jinač good vagen
- GT PASSIK
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26.06.2008 22:39
- Bydliště: Vysočina
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
Přesně to mě vždy tak nase.ejenicek píše:nejvic me teda stve, ze nikdo neumi otevirat dvere....
kazdej za to vzdycky taha jak kdyby chtel vyrvat cely dvere, pritom staci tak malo
!!!VW-SUPER stroje!!!
- GT PASSIK
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26.06.2008 22:39
- Bydliště: Vysočina
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
Ale cool je dát tam z audi 80 2.0 16VTomášek píše:kotouce muzes dat jaky chces...jozzo píše: ja mam na B4 66 kw kotúče plné,daju sa vymeniť za chladené?neviem či tam maju byť origo,ale tak som to už kúpil
Naposledy upravil(a) GT PASSIK dne 22.01.2009 22:32, celkem upraveno 1 x.
!!!VW-SUPER stroje!!!
- GT PASSIK
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26.06.2008 22:39
- Bydliště: Vysočina
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
Jestli myslíš přední tak jo, a u zadních zvedneš výkon tak že dáš třmeny z oktávie,golf IV,leon... a vyhodíš zátěžák.Dělal jsem to a ted to zastaví na flekujozzo píše:ja mam na B4 66 kw kotúče plné,daju sa vymeniť za chladené?neviem či tam maju byť origo,ale tak som to už kúpilTomas1 píše:najma stahovacky a kliky dveri...chladene kotuce ma skoro vsetko okrem najslabsich verzii tie maju plne...
!!!VW-SUPER stroje!!!
- GT PASSIK
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26.06.2008 22:39
- Bydliště: Vysočina
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
Nemyslíte si že B3 88,89 pohoda a90,91,92 horší- náchylnější korozi.Zatím co jsem viděl B3 88,89 pěkný ty novější měly vzítý prahy
!!!VW-SUPER stroje!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.02.2009 16:10
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
nemůžu najít na B3 VW přední tažné oko ( závěs)
poraďte
poraďte
- Petisbest
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
Je normálně pod nárazníkem natvrdo přidělaný a to v místě, kde je nosník a zároveň v tom nosníku je přišroubovanej nárazník. Nevim jestli jsem to napsal pochopitelně, ale když se pod to ohneš, tak nejde přehlídnout . Jo a neni šroubovací jako u novějších aut.jaroslav broz píše:nemůžu najít na B3 VW přední tažné oko ( závěs)
poraďte
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
Je na pravé straně v mřížce nárazníku, teda spoň u mě, třeba to máš po kolizi a oko už tam nedali
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT B3-jeho slabiny
téma pro mě
palivové čerpadlo
čerpadlo posilovače řízení
kliky (viz. obrázek)
víc mě teď nenapadá
palivové čerpadlo
čerpadlo posilovače řízení
kliky (viz. obrázek)
víc mě teď nenapadá
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný