PASSAT B3-jeho slabiny

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: Bastard, gregi

pavlin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 02.03.2008 09:59
Kontaktovat uživatele:

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od pavlin »

nevim co tu řešite za problemy si myslim že ty vady co tu píšete odpovídaj staří a když se budeš jen trochu starat a udržovat tak je to auto k nezaplacení vim mám 2ks :D

chester.mino
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 19.11.2008 16:06
Bydliště: Sereď(horalky+deluxe),SVK

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od chester.mino »

k tym kluckam...vrazdil by som za tych debilov co s tym trhaju jak keby otvarali dvere na babkynom kravine.... :evil: :evil: A k tym slabynam tak jedine co na napada tak to je aj moj pripad a sice GT verzia a podbehy..za to by som tych nemcov povesal....pod tymi deklami to zacne hrdzavet tak na to bacha. Inak vsetky ostatne vady su adekvatne starobe....ba niektore chyby sa ukazu neskor ako na nejakej novej kare:)

Uživatelský avatar
jozzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 26.12.2007 13:25
Bydliště: Košice SK

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od jozzo »

chester.mino píše:k tym kluckam...vrazdil by som za tych debilov co s tym trhaju jak keby otvarali dvere na babkynom kravine.... :evil: :evil: A k tym slabynam tak jedine co na napada tak to je aj moj pripad a sice GT verzia a podbehy..za to by som tych nemcov povesal....pod tymi deklami to zacne hrdzavet tak na to bacha. Inak vsetky ostatne vady su adekvatne starobe....ba niektore chyby sa ukazu neskor ako na nejakej novej kare:)
no ine je ,ked ti s tým skube 4 ročný syn jak mne,som si všimol,nakolko je malý a skube s tým smerom nadol,tou klučkou myslím,tak sa dvere neotvoria,ked ťahám za nu kolmo k dverám tak v pohode,inde ho ani nenechávam sedieť,len na jeho mieste,lebo táto klučka už konči a stači ked mi odrovná iba jednu

Uživatelský avatar
slausek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod kopcem u lesa
Kontaktovat uživatele:

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od slausek »

mezi častý problémy ještě patří koroze kolem předního okna. S klikama jsem problém nidky nemíval, jenom je potřeba je občas promazat.

Alternativ ke kotoučům je docela dost, pokud měníš kotouče za širší, nebo za větší, tak musíš měnit i brzdiče (ev. i držáky brzdičů). Plné 256mm, chlazené 256mm (2,0 a 2,0 16v), chlazené 288mm (G60) a pak z VR6 myslim taky 288mm ale 5x100 (logicky měníš i náboje kol). U posledních dvou variant pak minimálně 15" kola na ostatní 14". Ve výrobě se od 256mm chlazených používali na zadní nápravě taky kotouče, takže bych pak moc nepřemýšlel co dál. Jinak jsou ještě další vrtaný a drážkovaný alternativy ke všemu, ale ceny už pak jdou vcelku do peněz a říká se že tyhle kotouče rádi pískají a mají další mouchy...
ex B3 G60 variant syncro
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi

Adams
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1705
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od Adams »

jenicek píše:nejvic me teda stve, ze nikdo neumi otevirat dvere....
kazdej za to vzdycky taha jak kdyby chtel vyrvat cely dvere, pritom staci tak malo :repa:

Co myslite s tim oteviranim?
Je to nejak podobne jako u GII? Kazdej za to taha jak blazen a pritom staci poradne zmacknout tu packu u kliky a otevre se to bez nasili.

Uživatelský avatar
pino.t
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5204
Registrován: 27.02.2008 17:45
Bydliště: Mám, PV
Kontaktovat uživatele:

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od pino.t »

Adams píše:Co myslite s tim oteviranim?
Je to nejak podobne jako u GII? Kazdej za to taha jak blazen a pritom staci poradne zmacknout tu packu u kliky a otevre se to bez nasili.
Jistě je to rukama, ale aspoň se mi mikdo nedostane do auta ani když ho nechám odemčený.
I Jetty stačilo palcem třimčknout dveře a ukazováčkem zmáčknout páčku a otevřelo se to snáze než u novyho auta, ale nikdo to nedokázal pochopit, tak sem dělal vrátného raději.
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...

hlava
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 03.01.2009 09:46

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od hlava »

A co klobouky vepředu jezdíš a najednou pink a skoro upadne protože uhnije sou tam 3 plechy na sobě a mezi to hnije jedna básenˇ .Lišty na dveřích taky pěknej voprus jednou sunáš a uš to nikdy nedrží ale jinač good vagen :D

Uživatelský avatar
GT PASSIK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 26.06.2008 22:39
Bydliště: Vysočina

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od GT PASSIK »

jenicek píše:nejvic me teda stve, ze nikdo neumi otevirat dvere....
kazdej za to vzdycky taha jak kdyby chtel vyrvat cely dvere, pritom staci tak malo :repa:
Přesně to mě vždy tak nase.e
!!!VW-SUPER stroje!!!

Uživatelský avatar
GT PASSIK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 26.06.2008 22:39
Bydliště: Vysočina

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od GT PASSIK »

Tomášek píše:
jozzo píše: ja mam na B4 66 kw kotúče plné,daju sa vymeniť za chladené?neviem či tam maju byť origo,ale tak som to už kúpil
kotouce muzes dat jaky chces...
Ale cool je dát tam z audi 80 2.0 16V
Naposledy upravil(a) GT PASSIK dne 22.01.2009 22:32, celkem upraveno 1 x.
!!!VW-SUPER stroje!!!

Uživatelský avatar
GT PASSIK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 26.06.2008 22:39
Bydliště: Vysočina

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od GT PASSIK »

jozzo píše:
Tomas1 píše:najma stahovacky a kliky dveri...chladene kotuce ma skoro vsetko okrem najslabsich verzii tie maju plne...
ja mam na B4 66 kw kotúče plné,daju sa vymeniť za chladené?neviem či tam maju byť origo,ale tak som to už kúpil
Jestli myslíš přední tak jo, a u zadních zvedneš výkon tak že dáš třmeny z oktávie,golf IV,leon... a vyhodíš zátěžák.Dělal jsem to a ted to zastaví na fleku :twisted:
!!!VW-SUPER stroje!!!

Uživatelský avatar
GT PASSIK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 26.06.2008 22:39
Bydliště: Vysočina

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od GT PASSIK »

Nemyslíte si že B3 88,89 pohoda a90,91,92 horší- náchylnější korozi.Zatím co jsem viděl B3 88,89 pěkný ty novější měly vzítý prahy :?
!!!VW-SUPER stroje!!!

jaroslav broz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2009 16:10

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od jaroslav broz »

nemůžu najít na B3 VW přední tažné oko ( závěs)
poraďte

Uživatelský avatar
Petisbest
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od Petisbest »

jaroslav broz píše:nemůžu najít na B3 VW přední tažné oko ( závěs)
poraďte
Je normálně pod nárazníkem natvrdo přidělaný a to v místě, kde je nosník a zároveň v tom nosníku je přišroubovanej nárazník. Nevim jestli jsem to napsal pochopitelně, ale když se pod to ohneš, tak nejde přehlídnout . Jo a neni šroubovací jako u novějších aut.

Uživatelský avatar
pino.t
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5204
Registrován: 27.02.2008 17:45
Bydliště: Mám, PV
Kontaktovat uživatele:

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od pino.t »

Je na pravé straně v mřížce nárazníku, teda spoň u mě, třeba to máš po kolizi a oko už tam nedali
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: PASSAT B3-jeho slabiny

Příspěvek od s4wyer »

téma pro mě :lol:

palivové čerpadlo
čerpadlo posilovače řízení
kliky (viz. obrázek)

víc mě teď nenapadá
Přílohy
03012009202.jpg
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“