Rozvody G60

Rady, problémy a různé vychytávky

Moderátor: Danek 16V

Odpovědět
Uživatelský avatar
šedivák
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 16.09.2008 08:57
Bydliště: 440 01

Rozvody G60

Příspěvek od šedivák »

Zdravim. Prohledal jsem několikrát forum nahoru a dolu,ale nikde se kloudně nepíše nic o výměně rozvodů. Chtěl bych se do toho teda pustit sám, páč nechci nechávat Géčko někde v servise. Takže postupně:

1) v jaký poloze zaaretovat řemenici na klice a na vačce? jsou tam konkrétní rysky?
2) dá se ta pružina napínáku řemenu sundat normálně,nebo je potřeba zvláštní přípravek?
3) jakou délku řemene zvolit? (r.v. 91, 68mm řemenice a bez klimy)

Předpokládám,že už to tu určitě někdo dělal. Byl bych vděčnej za Vaše konstruktivní rady, zkušenosti a tipy,jak na to a hlavně na co si dát pozor. Předem díky. :wink:
1994 VW Corrado 2,9 VR6
1998 VW Passat Variant 1,9 TDI AFN
2012 VW Passat Variant 2.0 TDI CFGB

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: Rozvody G60

Příspěvek od Majsha »

Ad.1 Nemusis nic aretovat, na koleckach a remenu a ventilovym viku jsou znacky, staci si na ne dat pozor, remen dotahles mylsim tak aby se dal rukou natocit o 45° max

Ad.2 Proc sundavat pruzinu napinaku ? Jen pruzinu nebo cely napinak ? Ten sundas normalne rukama, jde to trosku blbe, ale jde to, za chvili na to prijdes jak.

Ad.3 Remen 6PK1650, mame skladem.

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody G60

Příspěvek od bartpt »

1.-Kolo na vačce má značku(tečky) a ta má být zároveň se zn. na ventilovým víku(blíž k altíku)
zn. pro kliku najdeš po sundání plastového víčka u bloku motoru na převodovce.Uprostřed je něco jako šipka ta se musí krýt se zn. "0" na věnci setrváku. Je tam kousek před ní i "I",ale na tu ne e.
Nejlepší máš udělat si pro jistotu značky ještě svoje. Tzn. označit si nějakou barvou zub na kole i řemenu jak na klice,tak vačce i na pomocném kole. Označit si na řemen i směr otáčení. Po sundání řemenu přiložit k němu nový a překreslit(označit) si zn. na ten nový.Počítej zuby.. Pak vše na sebe zase jen sesadíš.Po našponování se má dát řemen otočit o 90st. mezi vačkou a pomocným kolem.
Já osobně rovnou měním i simeringy na vačce,klice i pomocném kole a dávám i vodní pumpu. Ikdyž neni na rozvodech,ale je pod nima a nechtělo by se mi je znova kvůli ní sundavat.
2.-povol tu horní matku co je na šroubu altíku.Pak jen zatlač a vyhni do strany.Mysli na to,že je to s tlumičem,takže stlačit jde pomalu..
3.- já mám nastavený ten tlumič,ale 1650 se mi zdá Majsha na kolo 68 dluhý..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: Rozvody G60

Příspěvek od Majsha »

1650 je akorat. Na mensi remenici uz se dava 1620

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody G60

Příspěvek od bartpt »

nevím,neprodávám to,ale podle katalogu je 1650 na origo..

Uživatelský avatar
šedivák
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 16.09.2008 08:57
Bydliště: 440 01

Re: Rozvody G60

Příspěvek od šedivák »

Díky chalpi za rady a tipy :wink:
1994 VW Corrado 2,9 VR6
1998 VW Passat Variant 1,9 TDI AFN
2012 VW Passat Variant 2.0 TDI CFGB

Odpovědět

Zpět na „Technika“