Co potenciometr G60
Moderátor: Danek 16V
- mpead
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Co potenciometr G60
Jaky odpor na nem mate nastavenej?Cim vetsi odpor tim je vetsi bohata smes a naopak?Tovarni hodnota je prej 500ohmu.Mel jsem to na 800-vic to zralo,dal jsem 500-spotreba trochu klesla,ale motor byl takovej tupej.Na 200 se pri plnym zatizeni tolik nedusil a lip to jelo.Jen ted nevim jak je to s tou bohatosti smesi pri nastavenym odporu...nizsi-chuda,vyssi-bohata?Po chipu by se mel nastavit na nejakou jinou hodnotu,jednou jsem nekde na to videl tabulku,ale uz nevim kde Byly tam ruzny chipy a k tomu hodnoty nastaveni.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- mpead
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- mpead
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
když jsem ubral,tak podle palubniho pc mi spotreba klesla.Driv jsem tam mel 400 a jeden chlapik,co se na to dival,rikal ze je to takhle chudy a muzu upalit pisty...To jsem tam nemel chip a mel jsem to dat na 800...Ted s cipem,nevim kolik dat.Zkusil jsem 200,co taky nekde psali a tolik se to nedusilo,jenze je asi potom moc chuda smes.Nejhorsi je,ze kazdej ti okolo napise vsechno mozny a jak to doopravdy je se nedovis.Jinak tech 500 je pry zaklad,takova startovni hodnota...Ted tam mam tech 800 a podle pc to zere o litr vic...8l
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Hm tak sleduju že spotřeba šla výrazne dolu když tam nebyl vůbec tak jsem najel na 500kč par km(palubak ukazoval blbosti bo jsem měl prumer 9L což je kravina) od te doby co jsem ho tam dal a natavil z1kohmu na500ohmu tak už na500kč ujedu zhruba 200km což si myslím že je to goot pruměr mam nekde na 8.5 což by odpovídalo.
Ale občas když přidam tak mi to jakoby cukne pak se to chytí a jede to ale to mi dělalo i bez toho CO daval jsem to tomu za vinu
Ale občas když přidam tak mi to jakoby cukne pak se to chytí a jede to ale to mi dělalo i bez toho CO daval jsem to tomu za vinu
- SpeedyJ
- Pilot
- Příspěvky: 720
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Nejlepsi je zajet na emise na serizeni CO, neni dobre jezdit na chudou smes...KADEL píše:Hm tak sleduju že spotřeba šla výrazne dolu když tam nebyl vůbec tak jsem najel na 500kč par km(palubak ukazoval blbosti bo jsem měl prumer 9L což je kravina) od te doby co jsem ho tam dal a natavil z1kohmu na500ohmu tak už na500kč ujedu zhruba 200km což si myslím že je to goot pruměr mam nekde na 8.5 což by odpovídalo.
Ale občas když přidam tak mi to jakoby cukne pak se to chytí a jede to ale to mi dělalo i bez toho CO daval jsem to tomu za vinu
Opravuji Climatronic Golf 3/4, Passat B3/4/5,T4, Sharan ... (možnost starších dílů)
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
kdyby tam mělo být z fabriky 500ohmu, tak by tam dali 500ohmovej odpor a ne potenciometr
takže nastavení by se mělo dělat podle bohatosti na volnoběh a tu zjistíš na emisích...
takže nastavení by se mělo dělat podle bohatosti na volnoběh a tu zjistíš na emisích...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
bohatost smesi
mam pripojeny budik na bohatost smesi, takze zkusim co to udela, kdyz s tim budu hybat. kdyz jsem auto koupil, mel jsem to nastavene na nulu a smes byla bohata. pote jsem predelaval vyfuk a v katu byla jen trubka s dirou k lambde coz melo za nasledek naprostou nefunkcnost lambda regulace. bohatost smesi zalezi nejen na nastaveni potenciometru, ale i na funkcni lambde. kazdopadne dam vedet
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: ..
Je to tu nekolikrát psane...zajed si na emise tam by ti to měly seřídit i když s mojím chvilku zapasil a stejne nic nevymyslel takže nevím kde je chybaG-power píše:myslim aké hodnoty (určite su rozdielne podla toho aku máš remenicu a chip možno aj filter) ja mam 68mm a chip bartek P3RS a aky je aj postup.
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
:)
tak jsem si chvilku hral a vysledek byl:
pod 500 (400) sice jede ale nic moc, ridici jednotka dorovnava na optimalni bohatost, horsi start
500 je v pohode
550 bohatejsi smes v normale, dobra akcelerace ale zacina trosku papkat - spotreba leze kolem 15
mam remenici 70mm, bypass ventil, cip od g-lader seite
nevim jestli serizovat bohatost smesi na stk, spis bych to videl na motorovou brzdu
pod 500 (400) sice jede ale nic moc, ridici jednotka dorovnava na optimalni bohatost, horsi start
500 je v pohode
550 bohatejsi smes v normale, dobra akcelerace ale zacina trosku papkat - spotreba leze kolem 15
mam remenici 70mm, bypass ventil, cip od g-lader seite
nevim jestli serizovat bohatost smesi na stk, spis bych to videl na motorovou brzdu
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;