Vic koni
Moderátor: Danek 16V
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Vic koni
Jak dostat z G 60 nejaky dalsi konicky navic ? Zajimaji me spise vase osobni zkusenosti nez nejaky teoreticky uvahy. Rady typu dej tam 16V a vymen G za Eaton sem nedavejte.
Taky me spise zajime nejake jednodussi prestavba celku nez castecne upravy neceho.
Soucasny stav je chip, mensi remenicka, regulator tlaku paliva, prestavena klapka, kuzel KD, prepazka, velkej IC. Ladenej vyfuk + vacka se resi.
Co dal s tim ? Chci z toho vic...
Taky me spise zajime nejake jednodussi prestavba celku nez castecne upravy neceho.
Soucasny stav je chip, mensi remenicka, regulator tlaku paliva, prestavena klapka, kuzel KD, prepazka, velkej IC. Ladenej vyfuk + vacka se resi.
Co dal s tim ? Chci z toho vic...
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Leštěný kanály? Větší ventily?.
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Vesly
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lysá nad Labem, Praha
- Kontaktovat uživatele:
re
dej tam Eaton M64, plnící tlak cca 1 BAR při řemenici cca 55mm. Dává až 1,5 Bar při 14000rpm. Víc nemá smysl. Kde a kdo to dělá vím, kde sehnat dmychadlo také. Zkušenosti dobré, v případě, že je to správně uchycené.
Nebo.. dát tam turbo, ale dmychadlo se mi jeví jako lepší varianta. Nemusíš pro něj přívádět olej, ani plyny.Je takžka bezúdržbové.
Píšeš, že máš velkej IC, to znamená co.. ?
Pak si dej otevřené sání, nějaké kvalitní a velký filtr, ale to ti o moc nedá.
16V hlavu tady řešil LeeBa, tak se ptej jeho.
Nebo.. dát tam turbo, ale dmychadlo se mi jeví jako lepší varianta. Nemusíš pro něj přívádět olej, ani plyny.Je takžka bezúdržbové.
Píšeš, že máš velkej IC, to znamená co.. ?
Pak si dej otevřené sání, nějaké kvalitní a velký filtr, ale to ti o moc nedá.
16V hlavu tady řešil LeeBa, tak se ptej jeho.
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: re
Ja bych chtel prave nechat Gcko, ale kdo vi... Na kolik by ten Eaton vysel ? Turbo vubec, to ne-e.Vesly píše:dej tam Eaton M64, plnící tlak cca 1 BAR při řemenici cca 55mm. Dává až 1,5 Bar při 14000rpm. Víc nemá smysl. Kde a kdo to dělá vím, kde sehnat dmychadlo také. Zkušenosti dobré, v případě, že je to správně uchycené.
Nebo.. dát tam turbo, ale dmychadlo se mi jeví jako lepší varianta. Nemusíš pro něj přívádět olej, ani plyny.Je takžka bezúdržbové.
Píšeš, že máš velkej IC, to znamená co.. ?
Pak si dej otevřené sání, nějaké kvalitní a velký filtr, ale to ti o moc nedá.
16V hlavu tady řešil LeeBa, tak se ptej jeho.
Velkej IC znamena Rallyeckovej, je o neco vetsi nez vodni, kterej je danej za nim. Je cca odhadem 50x35x7 cm ?
Otevrene sani mam, King Dragon, jeden s tech vetsich i s prepazkou po cele delce a nadechem na kapote primo na nej. Remenicku na Gcku mam 64 mm tak jako Leeba
Chtelo by to jeste neco vic
- Vesly
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lysá nad Labem, Praha
- Kontaktovat uživatele:
re
Mě se to nejak s tím G nezdá, docela rád bych to viděl. Protože pokud to je jak píšeš, tak to by bylo fajnový. Já jsem vím, že jsem měl kvalitní olej atd, o auto se staral a pak při 30 km/h mi to udělalo PRD.. a já mohl G vyndat a poslat Tobě..LeeBa píše:vsichni radi EATONy a ja mam uz pres rok max tlak 1,3bar s Gckem a bez jedinyho problemu ...
tak nevim ....
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: re
Hele ale ja jsem s Gckem taky nikdy problemy nemel, krome veskakujiciho gufera, ale to nebyla vadana kompresoru. A co vim tak ten beha uz nejaky 3-4 roky s touhle malou remenickou a zadnej problem. A nebyl dokonce ani precipovanejVesly píše:Mě se to nejak s tím G nezdá, docela rád bych to viděl. Protože pokud to je jak píšeš, tak to by bylo fajnový. Já jsem vím, že jsem měl kvalitní olej atd, o auto se staral a pak při 30 km/h mi to udělalo PRD.. a já mohl G vyndat a poslat Tobě..LeeBa píše:vsichni radi EATONy a ja mam uz pres rok max tlak 1,3bar s Gckem a bez jedinyho problemu ...
tak nevim ....
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
jj ja to nekdy blejsknu... teda ja radsi ne ale spolujezdec... jinak mi v nem slape prave par dilu od tebe ))Vesly píše:Mě se to nejak s tím G nezdá, docela rád bych to viděl. Protože pokud to je jak píšeš, tak to by bylo fajnový. Já jsem vím, že jsem měl kvalitní olej atd, o auto se staral a pak při 30 km/h mi to udělalo PRD.. a já mohl G vyndat a poslat Tobě..LeeBa píše:vsichni radi EATONy a ja mam uz pres rok max tlak 1,3bar s Gckem a bez jedinyho problemu ...
tak nevim ....
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov