Vic koni

Rady, problémy a různé vychytávky

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Vic koni

Příspěvek od Majsha »

Jak dostat z G 60 nejaky dalsi konicky navic ? Zajimaji me spise vase osobni zkusenosti nez nejaky teoreticky uvahy. Rady typu dej tam 16V a vymen G za Eaton sem nedavejte.

Taky me spise zajime nejake jednodussi prestavba celku nez castecne upravy neceho.

Soucasny stav je chip, mensi remenicka, regulator tlaku paliva, prestavena klapka, kuzel KD, prepazka, velkej IC. Ladenej vyfuk + vacka se resi.

Co dal s tim ? Chci z toho vic...

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Leštěný kanály? Větší ventily?.
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

George píše:Leštěný kanály? Větší ventily?.
Ohledne lestenejch kanalu jsem se bavil uz s Listerem a jsou zbytecny u preplnovanyho. Vetší ventily nevim jak bych vytvoril :)

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

.
Naposledy upravil(a) ok dne 15.12.2009 16:46, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Vesly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lysá nad Labem, Praha
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vesly »

dej tam Eaton M64, plnící tlak cca 1 BAR při řemenici cca 55mm. Dává až 1,5 Bar při 14000rpm. Víc nemá smysl. Kde a kdo to dělá vím, kde sehnat dmychadlo také. Zkušenosti dobré, v případě, že je to správně uchycené.
Nebo.. dát tam turbo, ale dmychadlo se mi jeví jako lepší varianta. Nemusíš pro něj přívádět olej, ani plyny.Je takžka bezúdržbové.
Píšeš, že máš velkej IC, to znamená co.. ?
Pak si dej otevřené sání, nějaké kvalitní a velký filtr, ale to ti o moc nedá.
16V hlavu tady řešil LeeBa, tak se ptej jeho.

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

vsichni radi EATONy a ja mam uz pres rok max tlak 1,3bar s Gckem a bez jedinyho problemu ... :D :D

tak nevim ....

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: re

Příspěvek od Majsha »

Vesly píše:dej tam Eaton M64, plnící tlak cca 1 BAR při řemenici cca 55mm. Dává až 1,5 Bar při 14000rpm. Víc nemá smysl. Kde a kdo to dělá vím, kde sehnat dmychadlo také. Zkušenosti dobré, v případě, že je to správně uchycené.
Nebo.. dát tam turbo, ale dmychadlo se mi jeví jako lepší varianta. Nemusíš pro něj přívádět olej, ani plyny.Je takžka bezúdržbové.
Píšeš, že máš velkej IC, to znamená co.. ?
Pak si dej otevřené sání, nějaké kvalitní a velký filtr, ale to ti o moc nedá.
16V hlavu tady řešil LeeBa, tak se ptej jeho.
Ja bych chtel prave nechat Gcko, ale kdo vi... Na kolik by ten Eaton vysel ? Turbo vubec, to ne-e.

Velkej IC znamena Rallyeckovej, je o neco vetsi nez vodni, kterej je danej za nim. Je cca odhadem 50x35x7 cm ?

Otevrene sani mam, King Dragon, jeden s tech vetsich i s prepazkou po cele delce a nadechem na kapote primo na nej. Remenicku na Gcku mam 64 mm tak jako Leeba

Chtelo by to jeste neco vic :?

Uživatelský avatar
Vesly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lysá nad Labem, Praha
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vesly »

LeeBa píše:vsichni radi EATONy a ja mam uz pres rok max tlak 1,3bar s Gckem a bez jedinyho problemu ... :D :D

tak nevim ....
Mě se to nejak s tím G nezdá, docela rád bych to viděl. Protože pokud to je jak píšeš, tak to by bylo fajnový. Já jsem vím, že jsem měl kvalitní olej atd, o auto se staral a pak při 30 km/h mi to udělalo PRD.. a já mohl G vyndat a poslat Tobě.. :D

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: re

Příspěvek od Majsha »

Vesly píše:
LeeBa píše:vsichni radi EATONy a ja mam uz pres rok max tlak 1,3bar s Gckem a bez jedinyho problemu ... :D :D

tak nevim ....
Mě se to nejak s tím G nezdá, docela rád bych to viděl. Protože pokud to je jak píšeš, tak to by bylo fajnový. Já jsem vím, že jsem měl kvalitní olej atd, o auto se staral a pak při 30 km/h mi to udělalo PRD.. a já mohl G vyndat a poslat Tobě.. :D
Hele ale ja jsem s Gckem taky nikdy problemy nemel, krome veskakujiciho gufera, ale to nebyla vadana kompresoru. A co vim tak ten beha uz nejaky 3-4 roky s touhle malou remenickou a zadnej problem. A nebyl dokonce ani precipovanej

Uživatelský avatar
DaveG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 251
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlin

G60

Příspěvek od DaveG60 »

Ja mam Corro uz 6let.Najeto cc100000 a nejaky drobny a na G jsem ani nesahl.Tlaci stale :twisted: Je to jenom o chovani k tomu motoru.Nikdy jsem mu nedal napit,kdyz nebyl zahraty....takze proti G-cku nemuzu nic rict 8)

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Teda to rad slysim ze gecko dyz se trochu upravi tak je v pohode. :D
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: re

Příspěvek od LeeBa »

Vesly píše:
LeeBa píše:vsichni radi EATONy a ja mam uz pres rok max tlak 1,3bar s Gckem a bez jedinyho problemu ... :D :D

tak nevim ....
Mě se to nejak s tím G nezdá, docela rád bych to viděl. Protože pokud to je jak píšeš, tak to by bylo fajnový. Já jsem vím, že jsem měl kvalitní olej atd, o auto se staral a pak při 30 km/h mi to udělalo PRD.. a já mohl G vyndat a poslat Tobě.. :D
jj ja to nekdy blejsknu... teda ja radsi ne ale spolujezdec... jinak mi v nem slape prave par dilu od tebe :o))

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Willdaa píše:Teda to rad slysim ze gecko dyz se trochu upravi tak je v pohode. :D
Hlavne pece je potreba :wink:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Majsha píše:
Willdaa píše:Teda to rad slysim ze gecko dyz se trochu upravi tak je v pohode. :D
Hlavne pece je potreba :wink:
Myslim ze u me ten motorek bude jak v bavlnce :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Willdaa píše:
Majsha píše: Hlavne pece je potreba :wink:
Myslim ze u me ten motorek bude jak v bavlnce :wink:
Tak az budes jako ja ze po kazde jizde vysajes z motoru vsecek prach co tam pri jizde zustal a vsecko utres hadrikem tak se ozvi :lol:

Odpovědět

Zpět na „Technika“