Vic koni

Rady, problémy a různé vychytávky

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
Gio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od Gio »

mpead píše:Myslim si,že to znat bude,nemůžete to srovnavat s jinyma autama.Je to odlitek z Al a je tam nanytovana lamela,takze to neni na hrane a neco to vydrzi.Stacet ho nechci kvuli tomu,ze ho o tolik nestocis a pak to stejne nepoznas,kdyz uberes jen kilo a taky se ti muze rozlitnout
Nekde psali,ze u Eclipsu to pridalo 18 koni na brzde + kroutak...
Ja ho objednavam stoji na G60 asi 12tis,pristi rok chci na brzdu,tak pak dam vedet.

to Jarys:vazi 9kg mel jsem ho na vaze...
Kde ho budeš kupovat za 12tis.? Už rok ho mám objednanej u SLS Tuningu v Německu a nejsou schopni mě ho poslat...Chtějí za něj 300 Euro..

Uživatelský avatar
mpead
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpead »

Gio píše:
mpead píše:Myslim si,že to znat bude,nemůžete to srovnavat s jinyma autama.Je to odlitek z Al a je tam nanytovana lamela,takze to neni na hrane a neco to vydrzi.Stacet ho nechci kvuli tomu,ze ho o tolik nestocis a pak to stejne nepoznas,kdyz uberes jen kilo a taky se ti muze rozlitnout
Nekde psali,ze u Eclipsu to pridalo 18 koni na brzde + kroutak...
Ja ho objednavam stoji na G60 asi 12tis,pristi rok chci na brzdu,tak pak dam vedet.

to Jarys:vazi 9kg mel jsem ho na vaze...
Kde ho budeš kupovat za 12tis.? Už rok ho mám objednanej u SLS Tuningu v Německu a nejsou schopni mě ho poslat...Chtějí za něj 300 Euro..
koukni na http://www.bar-tek-tuning.de" target="_blank
stoji 400 EU,vzdycky kdyz jsem od nich neco kupoval,tak mi to poslali max do tydne od prijeti platby

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

lister píše:Majsho ty se mi snad jen zdáš :wink:

jak můžeš napsat že rallyčkovej IC je znát na výkonu aniž bys věděl jak velkej(malej) je normální G60 IC, tys vlastně ten "normální" neviděl, ani s ním nejezdil, ale víš že ten co máš v autě je lepší...

to že něco dávali do rallygolfa, není argument potvrzující že je to něco lepšího. oni ho tam sice dávali ,ale výkon byl stejnej jako u normální G60.
Ja jsem ale napsal ze to URCITE bude znat a ze NEVIM JAK MOC SE LISI PROTOZE JSEM NEMEL MOZNOST TO VYZKOUSET.

Vysvetli mi teda proc se vsude cpou vetsi IC kdyz to teda nema na vykon efekt jak rikas ? Proc mu radsi nereknes v cem se to lisi misto aby jsi tady rejpal do me ?

A mezi nama zrovna vcera jsem na ten malej koukal :wink:

Uživatelský avatar
Gio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od Gio »

Majsha píše:
lister píše:Majsho ty se mi snad jen zdáš :wink:

jak můžeš napsat že rallyčkovej IC je znát na výkonu aniž bys věděl jak velkej(malej) je normální G60 IC, tys vlastně ten "normální" neviděl, ani s ním nejezdil, ale víš že ten co máš v autě je lepší...

to že něco dávali do rallygolfa, není argument potvrzující že je to něco lepšího. oni ho tam sice dávali ,ale výkon byl stejnej jako u normální G60.
Ja jsem ale napsal ze to URCITE bude znat a ze NEVIM JAK MOC SE LISI PROTOZE JSEM NEMEL MOZNOST TO VYZKOUSET.

Vysvetli mi teda proc se vsude cpou vetsi IC kdyz to teda nema na vykon efekt jak rikas ? Proc mu radsi nereknes v cem se to lisi misto aby jsi tady rejpal do me ?

A mezi nama zrovna vcera jsem na ten malej koukal :wink:

Jasně, že bude znát větší IC...Vzduch se v něm více ochladí, sníží se jeho hustota, jde ho tam víc, tím pádem víc benzínu a tím pádem vyšší výkon!

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Gio píše:
Majsha píše: Ja jsem ale napsal ze to URCITE bude znat a ze NEVIM JAK MOC SE LISI PROTOZE JSEM NEMEL MOZNOST TO VYZKOUSET.

Vysvetli mi teda proc se vsude cpou vetsi IC kdyz to teda nema na vykon efekt jak rikas ? Proc mu radsi nereknes v cem se to lisi misto aby jsi tady rejpal do me ?

A mezi nama zrovna vcera jsem na ten malej koukal :wink:

Jasně, že bude znát větší IC...Vzduch se v něm více ochladí, sníží se jeho hustota, jde ho tam víc, tím pádem víc benzínu a tím pádem vyšší výkon!
Tak vidis. Vetsi lepsi nez malej hlavne ze do me budes rejpat.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Gio : s tím vysvětlením souhlasím, ale jak si vysvětluječ fakt že rally golf má stejnej výkon jako obyč g60 ?

majsho : nerejpu speciálně do tebe, ale do kohokoliv kdo napíše takovou blbost jako ty. když chceš srovnávat dva IC (nebo cokoliv jinýho) musíš mít zkušenosti s oběma, když je nemáš ,nesrovnávej
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

uchladi vic stejnej objem vzduchu ... tudiz kdyz budes drzet auto pod plynem 10 minut na brzde s normalnim a s velkym IC tak s malym pujde vykon postupne s casem dolu driv nez s velkym...

mam max tlak 1,3bar a s malym IC a po jen ostrejsim projeti ( a to sem mel naraznik dole) sem na nem moh delat vajicka ..

Uživatelský avatar
Gio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od Gio »

[quote="lister"]Gio : s tím vysvětlením souhlasím, ale jak si vysvětluječ fakt že rally golf má stejnej výkon jako obyč g60 ?

To netuším, nevím...Možná motor měl víc koní, ale výslednej výkon na kolech (v případě rally 4kolka) byl stejnej...Pouze doměnka...

Odpovědět

Zpět na „Technika“