ale to nebylo u přeplňovanýho motoru...JaSk píše:A co nechat sát každej zvlášt? Filtr pro každej válec Někde sem to viděl
LeeBa : přesně...
Moderátor: Danek 16V
ale to nebylo u přeplňovanýho motoru...JaSk píše:A co nechat sát každej zvlášt? Filtr pro každej válec Někde sem to viděl
No dobre, ale co nejaka mozna uprava? Myslim ze ty dily se taky delaji tak aby byly vyrobne vcelku nenarocny a daly se valit po stovkach.LeeBa píše:myslim ze tohle asi nema smysl moc resit... z vyroby sou sani tak "dlouhy" jak je potreba pro optimalni kroutak a vykon... hybat s tim (se sanim jen samotnym - bez jinych, uz slozitejsich uprav) nema podle me smysl.
zeptej se nekoho kdo ma soft na analyzu proudeniMajsha píše:No dobre, ale co nejaka mozna uprava? Myslim ze ty dily se taky delaji tak aby byly vyrobne vcelku nenarocny a daly se valit po stovkach.LeeBa píše:myslim ze tohle asi nema smysl moc resit... z vyroby sou sani tak "dlouhy" jak je potreba pro optimalni kroutak a vykon... hybat s tim (se sanim jen samotnym - bez jinych, uz slozitejsich uprav) nema podle me smysl.
Zajima me vsecko co se s tim da delat, takze napady sem.
Co zmena prumeru/prurezu sani ? A co zmenit velikost te "kapsy" ?
Mas soft na analyzu proudeni ?SpeedyJ píše:zeptej se nekoho kdo ma soft na analyzu proudeniMajsha píše: No dobre, ale co nejaka mozna uprava? Myslim ze ty dily se taky delaji tak aby byly vyrobne vcelku nenarocny a daly se valit po stovkach.
Zajima me vsecko co se s tim da delat, takze napady sem.
Co zmena prumeru/prurezu sani ? A co zmenit velikost te "kapsy" ?