Klapka pred kompresorem ?
Moderátor: Danek 16V
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
:)
nechci nikomu nic vnucovat jen jsem zvazoval co na svem motoru udelam a klapku necham urcite co nejblize sani, protoze cim vetsi objem v rourach tim pomalejsi reakce (neberte me za slovo, mysleno v extremnim provozu). vstrikovani neni sekvencni, takze pokud neco chcete vylepsit, budete muset alespon dat potenciometr na klapku, vymenit ridici jednotku, doporucil bych predelat zapalovani, coz souvisi s novou jednotkou a samozrejme pop-of ventil misto obtoku na saci klapce. tu bych ostatne nejradeji vymenil celou. g-cko vymenit treba za eatona
jo, presne tak je to balik a jeste ke vsemu, pokud budete chtit alespon chvili jezdit, musite vymenit v podstate cely motor.
vysledek? vase corado ma trojnasobnou cenu pokud to neni zrovna srot za 50.
hrat si je jedna vec, kdo to ale zaplati nevim
jo, presne tak je to balik a jeste ke vsemu, pokud budete chtit alespon chvili jezdit, musite vymenit v podstate cely motor.
vysledek? vase corado ma trojnasobnou cenu pokud to neni zrovna srot za 50.
hrat si je jedna vec, kdo to ale zaplati nevim
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
:)
tak to ti zavidim
tihle to maj v hlave celkem v poradku, ale tech penez
http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/ ... rkit-5.htm" target="_blank
pokud uvazujes vice nez 300 koni, porad tu mas N2O, pak budes asi na 450. no na jezdeni to ale neni
pokud chces jeste vic, budes tam muset dat jeste normalni turbo, ale tolik penez co by to stalo jsem jeste ani nevidel
tihle to maj v hlave celkem v poradku, ale tech penez
http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/ ... rkit-5.htm" target="_blank
pokud uvazujes vice nez 300 koni, porad tu mas N2O, pak budes asi na 450. no na jezdeni to ale neni
pokud chces jeste vic, budes tam muset dat jeste normalni turbo, ale tolik penez co by to stalo jsem jeste ani nevidel
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: :)
Hm. Mam 65 mm remenici, chip, upravenej kompresor, jinej regulator paliva, prestavenou klapku, budou svody a vacka.xmouse píše:tak to ti zavidim
tihle to maj v hlave celkem v poradku, ale tech penez
http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/ ... rkit-5.htm" target="_blank
pokud uvazujes vice nez 300 koni, porad tu mas N2O, pak budes asi na 450. no na jezdeni to ale neni
pokud chces jeste vic, budes tam muset dat jeste normalni turbo, ale tolik penez co by to stalo jsem jeste ani nevidel
A co dal ?
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
:)
pokud delas vacku a mas prachy udelej celou hlavu, tj. vsechno stavajici vymen za odolnejsi treba shrick, pokud uz to nemas udelane. na upravuji kanaly, zvetsuji sedla ventilu a slicovani se sanim. pokud chces 300k zvetsuji objem valcu na 2l. ja bych ale tak daleko nesel
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: :)
ahoj ahoj..dost ze za nama taky nekdy prijdesxmouse píše: samozrejme pop-of ventil misto obtoku na saci klapce. tu bych ostatne nejradeji vymenil celou. g-cko vymenit treba za eatona
podle meho .. pop-of ventil na kompresorovym motoru at uz je ten komp jakejkoliv nejni nejlepsi reseni... nebo v cem myslis ze je to lepsi ? timto ventilem akorat budes porad zatezovat kompresor...
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
majshaku.. svody zatim nic noveho .. ta pruchodka se da normalne koupit .. stoji kolem 40kc .. uz sem ju kupoval trikrat ...asi se me ten motor moc houpeMajsha píše:Jinak pane Leebo co ty slibeny svody ? Mam porad cekat nebo shanet jinde ?
Apotreboval bych takovej ten gumovej kominek ve kterym je ve ventilovym viku zastrcenej odkuk z hlavy. Nemel by jsi jednu ?
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
A jakej ma houpani motoru vliv na ni ??? Vzdyt je zastrcena ve viku a jedinej jeji pohyb je kdyz z ni vytahuju tu plastovou potvoru...LeeBa píše:majshaku.. svody zatim nic noveho .. ta pruchodka se da normalne koupit .. stoji kolem 40kc .. uz sem ju kupoval trikrat ...asi se me ten motor moc houpeMajsha píše:Jinak pane Leebo co ty slibeny svody ? Mam porad cekat nebo shanet jinde ?
Apotreboval bych takovej ten gumovej kominek ve kterym je ve ventilovym viku zastrcenej odkuk z hlavy. Nemel by jsi jednu ?
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nechapu proc se chytas takove blbosti ...specialne ty.. a jeste kdyz jsou za tim smajlici!!!Majsha píše:A jakej ma houpani motoru vliv na ni ??? Vzdyt je zastrcena ve viku a jedinej jeji pohyb je kdyz z ni vytahuju tu plastovou potvoru...LeeBa píše: majshaku.. svody zatim nic noveho .. ta pruchodka se da normalne koupit .. stoji kolem 40kc .. uz sem ju kupoval trikrat ...asi se me ten motor moc houpe
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Aha. Me nedoslo ze je to asi sranda a premejslel jsem jak se muze utrhnoutLeeBa píše:nechapu proc se chytas takove blbosti ...specialne ty.. a jeste kdyz jsou za tim smajlici!!!Majsha píše: A jakej ma houpani motoru vliv na ni ??? Vzdyt je zastrcena ve viku a jedinej jeji pohyb je kdyz z ni vytahuju tu plastovou potvoru...
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: :)
pop-off ventil bych dal proto, abych mohl pouzit vetsi klapku - tj. cele teleso a nemusel resit snizeni tlaku v saniLeeBa píše:ahoj ahoj..dost ze za nama taky nekdy prijdesxmouse píše: samozrejme pop-of ventil misto obtoku na saci klapce. tu bych ostatne nejradeji vymenil celou. g-cko vymenit treba za eatona
podle meho .. pop-of ventil na kompresorovym motoru at uz je ten komp jakejkoliv nejni nejlepsi reseni... nebo v cem myslis ze je to lepsi ? timto ventilem akorat budes porad zatezovat kompresor...
na to tam je. bez nej se i hur brzdi motorem, viz stare turbomotory.
krome jineho muzes kontrolovat boost i kdyz nemas plny plyn, ne ze by to bylo vylozene nutne
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: