Klapka pred kompresorem ?
Moderátor: Danek 16V
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Klapka pred kompresorem ?
Co na to rikate ? Klapka pred kompem ? Jak to muze fungovat ?
I kdyz je mozny ze i lip, protoze to cidlo takhle zmeri mozna presnejsi objem vzduchu co jde do valcu.
Nevim nevim co myslite ?
I kdyz je mozny ze i lip, protoze to cidlo takhle zmeri mozna presnejsi objem vzduchu co jde do valcu.
Nevim nevim co myslite ?
- Přílohy
-
- Klapka pred kompresorem.jpg (46.56 KiB) Zobrazeno 1717 x
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Zrusit bypas je celkem jednoduchy. A predelat sani na druhou strany kompresoru je jeste lehci. Puvodni zaslepis a tu trubku proste prisroubujes na druhou stranu. Je to myslim dokonce stejny.Willdaa píše:Tady mas jinej druh kompresoru bys na gcku musel zrusit bypass a pak to tam nejak poskladat ale spis si myslim ze s tim bude kotel prace a efekt nulovej ne-li rovnou zapornej.
A jaky jsou teda ty negativni efekty hm ?
Napsat ze to nebude fungovat umi kazdej.
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Logicky uvazuju...ty vis jak daleko tu klapku das?Vis jestli neni upravena nejak ridici jednotka?Vis co mas vsecko udelat?vis ono z jednoho obrazku toho moc nevyctes.A evidentne neumis cist pac sem psal ze SI MYSLIM ze to bude bud stejny nebo ze to nepojede tak jak ma.Zadny ze to nebude fungovat.Ja si myslim ze pokud mas gcko tak to nech tak jak to tam je, tak jak to soudruzi vymysleli...dyt i kdyz se podivas na upravy od SLS tak i ty nejsilnejsi varianty maj vedeni vzduchu tak jak je od vyroby navrzeny (myslim poradi jednotlivejch komponentu).
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- SpeedyJ
- Pilot
- Příspěvky: 720
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jak psal speedyj... navic se to pouziva takle tam, kde chces preplnovat auto ktere na to neni stavene tudiz auto ktere ma normalni MAF senzor... dava se filtr, MAF, klapka a pak teprve komp... z duvodu aby pri volnobehu komp nesal nebo netlacil uz vzduch pres vahu.
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/BBM_ ... nt_II.html" target="_blank
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/BBM_ ... nt_II.html" target="_blank
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Dobre dobre, jjjj tohle jsem potreboval.
Ale na druhou stranu nejaky vyuziti na Gcku by tu mozna bylo coz. Pokud by nebyl bypass a kompresor tlacil jen vzduch co pusti klapka, tak by veskerej vzduch sel primo do valcu a podle nej by bylo davkovany palivo, tudiz by to mohlo byt teoreticky presnejsi nemluve o snad i rychlejsi reakci na plyn. V serii pokud neni bypas zavrenej tak prece cast vzduchu odchazi pryc a predpokladam ze RJ neni schopna reagovat na zmeny tlaku tak rychle. S timhleresenim by tento problem odpadl a motor by mohl docela ozit.
Pokud je to spatne tak me opravte.
Ale na druhou stranu nejaky vyuziti na Gcku by tu mozna bylo coz. Pokud by nebyl bypass a kompresor tlacil jen vzduch co pusti klapka, tak by veskerej vzduch sel primo do valcu a podle nej by bylo davkovany palivo, tudiz by to mohlo byt teoreticky presnejsi nemluve o snad i rychlejsi reakci na plyn. V serii pokud neni bypas zavrenej tak prece cast vzduchu odchazi pryc a predpokladam ze RJ neni schopna reagovat na zmeny tlaku tak rychle. S timhleresenim by tento problem odpadl a motor by mohl docela ozit.
Pokud je to spatne tak me opravte.
- SpeedyJ
- Pilot
- Příspěvky: 720
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Spis mas nejaky problem s motorem, g60 mi nepripada jako motor co ma problem se vytacet.Majsha píše:Dobre dobre, jjjj tohle jsem potreboval.
Ale na druhou stranu nejaky vyuziti na Gcku by tu mozna bylo coz. Pokud by nebyl bypass a kompresor tlacil jen vzduch co pusti klapka, tak by veskerej vzduch sel primo do valcu a podle nej by bylo davkovany palivo, tudiz by to mohlo byt teoreticky presnejsi nemluve o snad i rychlejsi reakci na plyn. V serii pokud neni bypas zavrenej tak prece cast vzduchu odchazi pryc a predpokladam ze RJ neni schopna reagovat na zmeny tlaku tak rychle. S timhleresenim by tento problem odpadl a motor by mohl docela ozit.
Pokud je to spatne tak me opravte.
Opravuji Climatronic Golf 3/4, Passat B3/4/5,T4, Sharan ... (možnost starších dílů)
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Docela me tohle totiz zajima.
U 16V je prece benzin taky davkovanej podle otevreni klapky zjednodusene receno.
S timhle systemem by prece tlak ktery zmeri RJ sel do valcu. A dle toho nadavkuje benzin. Ponekud presnejsi nez system v sani je xxx tlak, tak dame yyy benzinu ale pritom objem zzz vzduchu odejde bypasem pryc - tudiz dle me vysledkem je bohata smes. Pustim plyn, klapka zavre, bypass otevre, a smes bude chvili zase chuda.
MAte sice pravduze je to delany k jinymu druhu kompresoru, ale pomalicku zacinam pokukovat po Eatonu, takze kdo vi.
Je to asi tak jako kombinace karb.+ turbo, coz pokud se vyresi aby slapalo, tak to muze byt docela mazec.
U 16V je prece benzin taky davkovanej podle otevreni klapky zjednodusene receno.
S timhle systemem by prece tlak ktery zmeri RJ sel do valcu. A dle toho nadavkuje benzin. Ponekud presnejsi nez system v sani je xxx tlak, tak dame yyy benzinu ale pritom objem zzz vzduchu odejde bypasem pryc - tudiz dle me vysledkem je bohata smes. Pustim plyn, klapka zavre, bypass otevre, a smes bude chvili zase chuda.
MAte sice pravduze je to delany k jinymu druhu kompresoru, ale pomalicku zacinam pokukovat po Eatonu, takze kdo vi.
Je to asi tak jako kombinace karb.+ turbo, coz pokud se vyresi aby slapalo, tak to muze byt docela mazec.
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Ja nerikam ze mam problemy s motorem. Ten nahodou slape moc pekne. To je spis mnou, protoze porad to nedela to co od nej cekam ja.SpeedyJ píše:Spis mas nejaky problem s motorem, g60 mi nepripada jako motor co ma problem se vytacet.Majsha píše:Dobre dobre, jjjj tohle jsem potreboval.
Ale na druhou stranu nejaky vyuziti na Gcku by tu mozna bylo coz. Pokud by nebyl bypass a kompresor tlacil jen vzduch co pusti klapka, tak by veskerej vzduch sel primo do valcu a podle nej by bylo davkovany palivo, tudiz by to mohlo byt teoreticky presnejsi nemluve o snad i rychlejsi reakci na plyn. V serii pokud neni bypas zavrenej tak prece cast vzduchu odchazi pryc a predpokladam ze RJ neni schopna reagovat na zmeny tlaku tak rychle. S timhleresenim by tento problem odpadl a motor by mohl docela ozit.
Pokud je to spatne tak me opravte.
Mohlo by to docela zlepsitodezvu na plyn, nemyslis ?
- SpeedyJ
- Pilot
- Příspěvky: 720
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jen v bodech...Majsha píše:Dobre dobre, jjjj tohle jsem potreboval.
Ale na druhou stranu nejaky vyuziti na Gcku by tu mozna bylo coz. Pokud by nebyl bypass a kompresor tlacil jen vzduch co pusti klapka, tak by veskerej vzduch sel primo do valcu a podle nej by bylo davkovany palivo, tudiz by to mohlo byt teoreticky presnejsi nemluve o snad i rychlejsi reakci na plyn. V serii pokud neni bypas zavrenej tak prece cast vzduchu odchazi pryc a predpokladam ze RJ neni schopna reagovat na zmeny tlaku tak rychle. S timhleresenim by tento problem odpadl a motor by mohl docela ozit.
Pokud je to spatne tak me opravte.
1.Gcko potrebuje!! mit trvale moznost sat vzduch protoze kdyby si s nim tocil (volnobeh a podrazovani) "naprazdno" tak ti bude vysavat tu cestu pred Gckem a tim padem bude mit vetsi odpor nez kdyz si "honi vzduch" bypasem porad dokola.
2.resenim - klapka pred Gckem - neni mozne dosahnout rychlejsiho nastupu akcelerace protoze ve stavajici konfiguraci uz to lepsi byt nemuze .. klapka je hned pred sanim a Gcko si honi vzduch NEMA tim padem v traktu podtlak !! podtlak je az za hlavni klapkou (v sani).. kdyz slapnes na plyn.. otevres klapky do sani a bypasovou klapku zavres takze okamzite jde vse do motoru.- v pripade ze by byla klapka pred Gckem by si Gcko napred muselo z podtlaku udelat pretlak a pak by se teprve zaclo neco dit...porad jeste k tomu plati to ze pred seslapnutim bude Gcko vysavat(delat podtlak) takze bude zatezovat motor.
3.bez bypasove klapky by ti pri podrazeni sel vsechen tlak do motoru bez jakekoliv regulace ..
z toho vypliva (podle me ) klapka pred Gckem je NESMYSL.... snad sem neco nenapsal jinak nez sem to myslel
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nechapes to ... jednotka registruje tlak v sani a podle toho da benzin... to co odejde bypasem (pri plnym plynu NIC) jednotka nemeri protoze to odejde jeste pred klapkou!!Majsha píše: Ponekud presnejsi nez system v sani je xxx tlak, tak dame yyy benzinu ale pritom objem zzz vzduchu odejde bypasem pryc - tudiz dle me vysledkem je bohata smes.
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov