G60 tuning kit - potrebujem pomoc
Moderátor: Danek 16V
- G-power
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Partizánske , SK
Môe to by aj předstuhem pretoe ked som tam dal sviečky Bosch platin W5DPO tak sa ten zvuk o dos stlmil tak ja fakt neviem.
A ten zvuk jetakovy jakoby kovovy susteni robi aj na trojke ked mu poriadne lapnem aj na tvorke a päke to je poču len ked mu viac pridám ked pridávam plynulo a je rovinka tak nieje poču nič ale ako náhle pritlačím plyn hned to počujem ked mierne povolím je ticho.
A ten zvuk jetakovy jakoby kovovy susteni robi aj na trojke ked mu poriadne lapnem aj na tvorke a päke to je poču len ked mu viac pridám ked pridávam plynulo a je rovinka tak nieje poču nič ale ako náhle pritlačím plyn hned to počujem ked mierne povolím je ticho.
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jeste me napada .. jestli nemas treba netesnost v sani..jestli treba nekde neprofukuje ven pri vyzsim tlaku... pri rychlostech 1,2,3 jdou otacky rychlejc nahoru nez na 4ku a 5ku... tzn ze tlak se pri nizsich kvaltech vyrovnava rychlejc .. to by znamenalo ze na vyzsi rychlost je v podstate ubytek tlaku mensi (motor spotrebovava pomaljc) takze teoreticky v sani by i pri stejnych otackach melo byt vic ... z toho by mohlo vyplivat mozny susteni ..nakej unik pretlaku... doufam ze sem to tak nak popsal srozumitelne .. je to porad jen napad a rozhodne takle na dalku se blbe diagnostikuje
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
digifant "umi" (pocita) s plnicim tlakem do 0,7bar tlakem (samo i s podtlakem).... to ze das cip ma za nasledek jen to ze odstavis prefuk ventilem volnobehu pri onom vyzsim tlaku nez 0,7bar... ale dal jednotka nevi jak ma davkovat..proto resenim je pridat na benzinu... doba vstriku je (podle me teda-muzu zjistit presnejc) stanovena na pevno... valec ma nakej objem a pro ono mnozstvi vzduchu (berme na volnobeh) potrebuje davy mnozstvi benzinu... i pri zvysenejch otackach (beru bez preplnovani) se objem nemeni tak proc menit delku vstriku...takze si myslim ze to ze motor jeste preplnim vzduchem je v podstate takova forsage kdy je chudsi smes a rychlejc blafne (berme origo 0,7bar) .. takze kdyz to jeste prefouknete (remenice a cip) tak uz je to zkratka moc chuda smes a podpali se ( a to je overeny hromadou lidi vcetne me ) .. dalsi muj poznatek ktery to potvrzuje je to ze kdyz sem po oprave prohnal auto porad se standartnim tlakem benzinu tak jelo o poznani lip nez z dalsima vetsima nastavenima tlaku benzinu...lister píše:to s chudou směsí taky...Majsha píše: No 1 2 3 by to mohly jeste snyst.
nevím co bych tak poradil, po pravdě, já se v těchle motorech nevyznám, ale když LeeBA a Gio napíšou že při zvýšení tlaku vzduchu je potřeba zvýšit tlak benzínu, tak nemám důvod jim nevěřit....i když jsou tu jistý pochybnosti, takovej divnej pocit ,že soudruzi z VW neudělali chybu jen při výběru způsobu přeplňování (sorry ,nemohl jsem odolat ) ale i při "programování" ř.j. - přece když je chudá směs, lambda to pozná a ř.j. by na to měla reagovat prodloužením doby vstřiku, tak aby byla směs co nejblíž lambda=1, proč to tak není ???
uf... snad sem se do toho nejak nezamotal ... sou to moje teorie z vetsi casti overeny primo na mym aute tak to nikdo neberte jako absolutno... jestli ma na to nekdo jinej nazor tak ho rad vyslechnu .. aspon to dame do kupy
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
mam ty stejne svicky jen od DENSA... jsou o stupen teplejsi nez origo W6DP0. nebo studenejsi .. sakra ted zase nevim jak to je ..G-power píše:Môže to byť aj předstuhem pretože ked som tam dal sviečky Bosch platin W5DPO tak sa ten zvuk o dosť stlmil tak ja fakt neviem.
A ten zvuk jetakovy jakoby kovovy susteni robi aj na trojke ked mu poriadne šlapnem aj na štvorke a päťke to je počuť len ked mu viac pridám ked pridávam plynulo a je rovinka tak nieje počuť nič ale ako náhle pritlačím plyn hned to počujem ked mierne povolím je ticho.
- Karel_357
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Namest nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
- G-power
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Partizánske , SK
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- G-power
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Partizánske , SK
..
Tak u fakt neviem.... Auto má ah vetko v pohode kym ho nevytočím nad 4200 ot/min tam mierne strati ah ale čo je horie je poču ramot niekde vo zvodoch alebo tak... Robi to od kedy som mu dal 68mm remeničku. Kompresor mám po repase tlačí 1 Bar, chip je bar-tek 3RS, regulator tlaku paliva je z Porsche 944 3.5 baru, bypass ventil, sviečky BOSCH platin W5DPO, miesto kat. mám rezonátor a potom rúla a po koniec kde je REMUS zvody su pôvodne, ale auto dá len 190 km/h a potom ten ramot tak to ďalej radej netočím. KDE JE PROBLEM hm???
- kleptoman
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
pročetl jsem celej tento thread a jediný co mě napadá,že ti motor při vysoký zátěži (což je plná akcelerace na vysokej převodovej stupeŇ)detonuje -ten cinkavej/cvrdlikaj zvuk z vejfuku
sice mi není jasný proč ,když ten motor má čidlo klepánía ŘJ by s prvním náznakem detonačního spalování (klepání) měla stáhnout předstih
v první řadě bych zkusil natankovat palivo s vyšším OČ (nedočetl jsem se co tankuješ za palivo ,doporučuju 98/100oct - někdy totiž výrobce udává nutnost použití benzínu s oč. 98 a vyšší)
pokud to nepomůže ,tak zkontroluj svíčky (pokud jsou bílé je zázrak,že ještě jezdíš..už to mělo dávno schořet ) schválně na ně někdy po rychlý jízdě koukni jestli maj správnou barvu (cihlovou/černou)..ty jsou totiž dobrým indikátorem toho co se v motoru dějě
pokud budou bíle,přidej na palivu (motor může detonovat i v důsledku chudý směsi,kdy se taky nestačí spalovací prostor dobře chladit
další řešení je snížit kompresní poměr ,nebo nefoukat tak vysoký tlaky,případně stáhnout předstih(myslím že stažení základního předstihu takypomůže)
sice mi není jasný proč ,když ten motor má čidlo klepánía ŘJ by s prvním náznakem detonačního spalování (klepání) měla stáhnout předstih
v první řadě bych zkusil natankovat palivo s vyšším OČ (nedočetl jsem se co tankuješ za palivo ,doporučuju 98/100oct - někdy totiž výrobce udává nutnost použití benzínu s oč. 98 a vyšší)
pokud to nepomůže ,tak zkontroluj svíčky (pokud jsou bílé je zázrak,že ještě jezdíš..už to mělo dávno schořet ) schválně na ně někdy po rychlý jízdě koukni jestli maj správnou barvu (cihlovou/černou)..ty jsou totiž dobrým indikátorem toho co se v motoru dějě
pokud budou bíle,přidej na palivu (motor může detonovat i v důsledku chudý směsi,kdy se taky nestačí spalovací prostor dobře chladit
další řešení je snížit kompresní poměr ,nebo nefoukat tak vysoký tlaky,případně stáhnout předstih(myslím že stažení základního předstihu takypomůže)
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
No re to ma cidlo klepani vubec nic neznamena. Pokud je buhvijak stary uz muze byt taky KO. Urcite ma doporuceni menit ho kazdejch cca. 60k kilometru nejakej duvodkleptoman píše:pročetl jsem celej tento thread a jediný co mě napadá,že ti motor při vysoký zátěži (což je plná akcelerace na vysokej převodovej stupeŇ)detonuje -ten cinkavej/cvrdlikaj zvuk z vejfuku
sice mi není jasný proč ,když ten motor má čidlo klepánía ŘJ by s prvním náznakem detonačního spalování (klepání) měla stáhnout předstih
v první řadě bych zkusil natankovat palivo s vyšším OČ (nedočetl jsem se co tankuješ za palivo ,doporučuju 98/100oct - někdy totiž výrobce udává nutnost použití benzínu s oč. 98 a vyšší)
pokud to nepomůže ,tak zkontroluj svíčky (pokud jsou bílé je zázrak,že ještě jezdíš..už to mělo dávno schořet ) schválně na ně někdy po rychlý jízdě koukni jestli maj správnou barvu (cihlovou/černou)..ty jsou totiž dobrým indikátorem toho co se v motoru dějě
pokud budou bíle,přidej na palivu (motor může detonovat i v důsledku chudý směsi,kdy se taky nestačí spalovací prostor dobře chladit
další řešení je snížit kompresní poměr ,nebo nefoukat tak vysoký tlaky,případně stáhnout předstih(myslím že stažení základního předstihu takypomůže)