G60 tuning kit - potrebujem pomoc

Rady, problémy a různé vychytávky

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

Příspěvek od G-power »

Môže to by aj předstuhem pretože ked som tam dal sviečky Bosch platin W5DPO tak sa ten zvuk o dos stlmil tak ja fakt neviem.
A ten zvuk jetakovy jakoby kovovy susteni robi aj na trojke ked mu poriadne šlapnem aj na štvorke a päke to je poču len ked mu viac pridám ked pridávam plynulo a je rovinka tak nieje poču nič ale ako náhle pritlačím plyn hned to počujem ked mierne povolím je ticho.

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

jeste me napada .. jestli nemas treba netesnost v sani..jestli treba nekde neprofukuje ven pri vyzsim tlaku... pri rychlostech 1,2,3 jdou otacky rychlejc nahoru nez na 4ku a 5ku... tzn ze tlak se pri nizsich kvaltech vyrovnava rychlejc .. to by znamenalo ze na vyzsi rychlost je v podstate ubytek tlaku mensi (motor spotrebovava pomaljc) takze teoreticky v sani by i pri stejnych otackach melo byt vic ... z toho by mohlo vyplivat mozny susteni ..nakej unik pretlaku... doufam ze sem to tak nak popsal srozumitelne .. je to porad jen napad a rozhodne takle na dalku se blbe diagnostikuje :?

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

lister píše:
Majsha píše: No 1 2 3 by to mohly jeste snyst.
to s chudou směsí taky... :wink:

nevím co bych tak poradil, po pravdě, já se v těchle motorech nevyznám, ale když LeeBA a Gio napíšou že při zvýšení tlaku vzduchu je potřeba zvýšit tlak benzínu, tak nemám důvod jim nevěřit....i když jsou tu jistý pochybnosti, takovej divnej pocit ,že soudruzi z VW neudělali chybu jen při výběru způsobu přeplňování (sorry ,nemohl jsem odolat :wink: ) ale i při "programování" ř.j. - přece když je chudá směs, lambda to pozná a ř.j. by na to měla reagovat prodloužením doby vstřiku, tak aby byla směs co nejblíž lambda=1, proč to tak není ???
digifant "umi" (pocita) s plnicim tlakem do 0,7bar tlakem (samo i s podtlakem).... to ze das cip ma za nasledek jen to ze odstavis prefuk ventilem volnobehu pri onom vyzsim tlaku nez 0,7bar... ale dal jednotka nevi jak ma davkovat..proto resenim je pridat na benzinu... doba vstriku je (podle me teda-muzu zjistit presnejc) stanovena na pevno... valec ma nakej objem a pro ono mnozstvi vzduchu (berme na volnobeh) potrebuje davy mnozstvi benzinu... i pri zvysenejch otackach (beru bez preplnovani) se objem nemeni tak proc menit delku vstriku...takze si myslim ze to ze motor jeste preplnim vzduchem je v podstate takova forsage kdy je chudsi smes a rychlejc blafne (berme origo 0,7bar) .. takze kdyz to jeste prefouknete (remenice a cip) tak uz je to zkratka moc chuda smes a podpali se ( a to je overeny hromadou lidi vcetne me ) .. dalsi muj poznatek ktery to potvrzuje je to ze kdyz sem po oprave prohnal auto porad se standartnim tlakem benzinu tak jelo o poznani lip nez z dalsima vetsima nastavenima tlaku benzinu...

uf... snad sem se do toho nejak nezamotal ... sou to moje teorie z vetsi casti overeny primo na mym aute tak to nikdo neberte jako absolutno... jestli ma na to nekdo jinej nazor tak ho rad vyslechnu .. aspon to dame do kupy :wink:

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

G-power píše:Môže to byť aj předstuhem pretože ked som tam dal sviečky Bosch platin W5DPO tak sa ten zvuk o dosť stlmil tak ja fakt neviem.
A ten zvuk jetakovy jakoby kovovy susteni robi aj na trojke ked mu poriadne šlapnem aj na štvorke a päťke to je počuť len ked mu viac pridám ked pridávam plynulo a je rovinka tak nieje počuť nič ale ako náhle pritlačím plyn hned to počujem ked mierne povolím je ticho.
mam ty stejne svicky jen od DENSA... jsou o stupen teplejsi nez origo W6DP0. nebo studenejsi .. sakra ted zase nevim jak to je ..

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

Příspěvek od G-power »

Tlak v sani by sa mohol stráca jedin cez intercooler lebo ten nemam v moc dobrom stave. Ale mysliš že by to bolo poču vo výfukových zvodoch???

Uživatelský avatar
Karel_357
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Namest nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Karel_357 »

Pokud tam mas budik na tlak, tak bys podle neho poznal ze se ti ztraci v IC.
VW Passat 1.9TDI 85kw

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

Příspěvek od G-power »

Budik nemám ale MFA mi tlak ukazuje a je to zvláštne ale aj ked som vymenil remenicu za menšiu tak na štvorke a päke v otáčkach zostal takmer rovnaky ale auto ma lepši ah. Myslíš že by to vydávalo tak zvláštny šuchotavy kovovy zvuk?

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Jo. To samy dela me. Je to jako by jsi kovovou trubkou tahnul ocelovej kartac. Z toho si nic nedelej. Resil bych to jen pokud auto jede hur nebo vubec

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

G-power píše:Tlak v sani by sa mohol strácať jedin cez intercooler lebo ten nemam v moc dobrom stave. Ale mysliš že by to bolo počuť vo výfukových zvodoch???
IC jeste neni sani ... sani je za klapkou...

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

G-power píše:Budik nemám ale MFA mi tlak ukazuje a je to zvláštne ale aj ked som vymenil remenicu za menšiu tak na štvorke a päťke v otáčkach zostal takmer rovnaky ale auto ma lepši ťah. Myslíš že by to vydávalo tak zvláštny šuchotavy kovovy zvuk?
a to kolik?

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

Příspěvek od G-power »

No kompresor sa chystam z repasova takže MFA mi ukázalo na štandartnej remenici 214 a teraz s remenicou 67mm 221.

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

Příspěvek od G-power »

Ale ak by to aj bolo v tom sani mala by na to v plyv vymena sviečok??? Lebo ten zvuk sa fakt o dos stlmil s tymi BOSCH-kami.

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

..

Příspěvek od G-power »

Tak už fakt neviem.... Auto má ah všetko v pohode kym ho nevytočím nad 4200 ot/min tam mierne strati ah ale čo je horšie je poču šramot niekde vo zvodoch alebo tak... Robi to od kedy som mu dal 68mm remeničku. Kompresor mám po repase tlačí 1 Bar, chip je bar-tek 3RS, regulator tlaku paliva je z Porsche 944 3.5 baru, bypass ventil, sviečky BOSCH platin W5DPO, miesto kat. mám rezonátor a potom rúla až po koniec kde je REMUS zvody su pôvodne, ale auto dá len 190 km/h a potom ten šramot tak to ďalej radšej netočím. KDE JE PROBLEM hm???

Uživatelský avatar
kleptoman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kleptoman »

pročetl jsem celej tento thread a jediný co mě napadá,že ti motor při vysoký zátěži (což je plná akcelerace na vysokej převodovej stupeŇ)detonuje -ten cinkavej/cvrdlikaj zvuk z vejfuku

sice mi není jasný proč ,když ten motor má čidlo klepánía ŘJ by s prvním náznakem detonačního spalování (klepání) měla stáhnout předstih

v první řadě bych zkusil natankovat palivo s vyšším OČ (nedočetl jsem se co tankuješ za palivo ,doporučuju 98/100oct - někdy totiž výrobce udává nutnost použití benzínu s oč. 98 a vyšší)

pokud to nepomůže ,tak zkontroluj svíčky (pokud jsou bílé je zázrak,že ještě jezdíš..už to mělo dávno schořet :!: ) schválně na ně někdy po rychlý jízdě koukni jestli maj správnou barvu (cihlovou/černou)..ty jsou totiž dobrým indikátorem toho co se v motoru dějě

pokud budou bíle,přidej na palivu (motor může detonovat i v důsledku chudý směsi,kdy se taky nestačí spalovací prostor dobře chladit


další řešení je snížit kompresní poměr ,nebo nefoukat tak vysoký tlaky,případně stáhnout předstih(myslím že stažení základního předstihu takypomůže)

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

kleptoman píše:pročetl jsem celej tento thread a jediný co mě napadá,že ti motor při vysoký zátěži (což je plná akcelerace na vysokej převodovej stupeŇ)detonuje -ten cinkavej/cvrdlikaj zvuk z vejfuku

sice mi není jasný proč ,když ten motor má čidlo klepánía ŘJ by s prvním náznakem detonačního spalování (klepání) měla stáhnout předstih

v první řadě bych zkusil natankovat palivo s vyšším OČ (nedočetl jsem se co tankuješ za palivo ,doporučuju 98/100oct - někdy totiž výrobce udává nutnost použití benzínu s oč. 98 a vyšší)

pokud to nepomůže ,tak zkontroluj svíčky (pokud jsou bílé je zázrak,že ještě jezdíš..už to mělo dávno schořet :!: ) schválně na ně někdy po rychlý jízdě koukni jestli maj správnou barvu (cihlovou/černou)..ty jsou totiž dobrým indikátorem toho co se v motoru dějě

pokud budou bíle,přidej na palivu (motor může detonovat i v důsledku chudý směsi,kdy se taky nestačí spalovací prostor dobře chladit


další řešení je snížit kompresní poměr ,nebo nefoukat tak vysoký tlaky,případně stáhnout předstih(myslím že stažení základního předstihu takypomůže)
No re to ma cidlo klepani vubec nic neznamena. Pokud je buhvijak stary uz muze byt taky KO. Urcite ma doporuceni menit ho kazdejch cca. 60k kilometru nejakej duvod :wink:

Odpovědět

Zpět na „Technika“