ostrá vačka
Moderátor: Danek 16V
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to že je forum sponzorovaný BMM nic neznamená, píše tam kdokoliv kdo se zaregistruje, včetně tebe...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Ano promin. Ja zapomel ze jsi nejlepsi.lister píše:to že je forum sponzorovaný BMM nic neznamená, píše tam kdokoliv kdo se zaregistruje, včetně tebe...
Dovolim si Ti ale drze pripomenout ze kdosi tu chtel vedet neco o vackach a zatim jsi mu NIC nerekl, jen tu rejpes. Proc sam neporadis teda kdyz vis vsechno lip ? Ja mu nic nevnucuju, at si tam da trebakus klacku s natlucenejma hrebikama. Pouze jsem rekl ze ja bych si ji nedal.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
myslím že jsem už na první straně napsal něco v tom smyslu že u ostrý vačky musíš počítat s tím že budeš mít horší spodek a nárust výkonu bude v otáčkách, to ti každej potvrdí.
takže je na každým co si vybere, jestli chceš výkon jdi do vačky ,ale počítej s tím že budeš motor vytáčet , jestli chceš kroutící moment od spoda jdi to TDI, jestli jsi masochista kterej raději spravuje než jezdí jdi do G60
takže je na každým co si vybere, jestli chceš výkon jdi do vačky ,ale počítej s tím že budeš motor vytáčet , jestli chceš kroutící moment od spoda jdi to TDI, jestli jsi masochista kterej raději spravuje než jezdí jdi do G60
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Ohledne vacky to samy jsem mu rekl a to samo je i v tom anglickym, takze nevim o co Ti vlastne jde.lister píše:myslím že jsem už na první straně napsal něco v tom smyslu že u ostrý vačky musíš počítat s tím že budeš mít horší spodek a nárust výkonu bude v otáčkách, to ti každej potvrdí.
takže je na každým co si vybere, jestli chceš výkon jdi do vačky ,ale počítej s tím že budeš motor vytáčet , jestli chceš kroutící moment od spoda jdi to TDI, jestli jsi masochista kterej raději spravuje než jezdí jdi do G60
Do TDi nepujdu, naftou si topim v kaminkach v garazi.
A v tom ze radsi spravuju nez jezdim mas vlastne pravdu. Vyndavat prevodovku me bavilo vic nez posledni projizdka.
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to ze ostra vacka prida odspodu je blabol... (nechci resit jestli to nekdo rekl nebo ne..nejsme deti v MS)
vacky sem parkrat resil a jedinej kdo mi byl schopnej aspon odpovedet nebo neco k nim rict nebo proste podebatovat byl Lister..
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... highlight=" target="_blank
vacky sem parkrat resil a jedinej kdo mi byl schopnej aspon odpovedet nebo neco k nim rict nebo proste podebatovat byl Lister..
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... highlight=" target="_blank
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
To nikdo nepopira. Jen at si teda poradne precte co je napsany nez zacne ze zvyku rejpat.LeeBa píše:to ze ostra vacka prida odspodu je blabol... (nechci resit jestli to nekdo rekl nebo ne..nejsme deti v MS)
vacky sem parkrat resil a jedinej kdo mi byl schopnej aspon odpovedet nebo neco k nim rict nebo proste podebatovat byl Lister..
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... highlight=" target="_blank
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
majsho já sem si to přečetl pořádně, a došel jsem k závěru, že jsi zřejmě nepochopil jak to s těma vačkama je, jinak bys tady nemohl blábolit o "ostrý" vačce, která ti přidá krouťák od spoda.
to že do tebe všichni šijou, za to si můžeš sám
to že do tebe všichni šijou, za to si můžeš sám
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
- mpead
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
už jsi zkoušel tu vačku 256/260?Majsha píše:Ja teda nevim jestli jsi to poradne precetl, ale jednou vetou jsi rekl to samy co tady je napsanylister píše:já teda nevím , ale čím je vačka ostřejší tím je lepší v otáčkách a zároveň ztrácí "spodek", to už tak prostě je..
Jen jsem mu rekl co ta vacka udela, coz se mi zda ze pro Gcko asi nebude nejlepsi.
Mezi nama ja chci prave silnejsi spodek, co je nad 5500 rpm me vcelku nezajima. Proto jdu do 256°/260°
Zatim se rozhoduju mezi 256/276-dobrý výkon v nízkých a vyšších otáčkách a mezi 268/276-výkon ve středních a vyšších.Možná to vyhraje ta druhá.asi mi dáte za pravdu že G60tka od spodu táhne jako prase a nad těch 4800-5000 ot/min už nezrychluje a nemá cenu točit k omezovači,protože ten výkon už nejni takovej a nemá cenu jí zbytečně vytáčet...Proto bych bral radši tu 268/276.Třeba budeš někomu chtít ujet a ve vysokejch už to nebude se seriovou ono...
- Polar
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 24.02.2006 21:02
256/276 - v nizkych otackach je dobra a vo vysokych?mpead píše:už jsi zkoušel tu vačku 256/260?Majsha píše: Ja teda nevim jestli jsi to poradne precetl, ale jednou vetou jsi rekl to samy co tady je napsany
Jen jsem mu rekl co ta vacka udela, coz se mi zda ze pro Gcko asi nebude nejlepsi.
Mezi nama ja chci prave silnejsi spodek, co je nad 5500 rpm me vcelku nezajima. Proto jdu do 256°/260°
Zatim se rozhoduju mezi 256/276-dobrý výkon v nízkých a vyšších otáčkách a mezi 268/276-výkon ve středních a vyšších.Možná to vyhraje ta druhá.asi mi dáte za pravdu že G60tka od spodu táhne jako prase a nad těch 4800-5000 ot/min už nezrychluje a nemá cenu točit k omezovači,protože ten výkon už nejni takovej a nemá cenu jí zbytečně vytáčet...Proto bych bral radši tu 268/276.Třeba budeš někomu chtít ujet a ve vysokejch už to nebude se seriovou ono...
268/276 - v strednych a vyssich.
su este ine varianty?a ku ktorej sa priklanate skor.napr: ktora je lepsia na sprinty?
- mpead
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
ještě jsem se bavil s jednim chlapíkem,co jezdil v golfu G60 závody a říkal,že je snad nejlepší 268/268,motor jde dobře od spodu.Ještě zkoušeli 276/276,ale prej to nebyl skoro žádnej rozdíl oproti 268/268.Řikal,že to jsou hodně tupý motory,když maji jen 8v a nebudou se vytáčet jako 16v,tak to nemá cenu točit do 7000 ot/min,kdyby se použila ostřejší vačka,kde je největší výkon až ve vysokejch ot.Tak je podle něj dobrá ta 268/268,kdy si to pěkně při nějakejch 4800ot. střelí do vejfuku při přeřazení.Jinak to točit do konce nemá cenu kvůli nestoupajícímu výkonu jako u 16v a zbytečně se ten motor přetěžuje,když ten nárust neni takovej,spíš už žádnej.Někde píšou,že nejlepší pro G60 je použít nesouměrnou vačku,třeba 268/278.A tahle je souměrná 268/268,tak nevim co je lepší.Asi záleží jak velká bude úprava motoru.Třeba u tý 276/276 se musí dát,teď to nevim přesně kolik mm,jiná řemenička na kompresor,kvůli jinýmu zpřevodování od klikovky,když Gčko vydrží max 15000ot...Já mám řemeničku 70mm a tam prej můžu dát tu vačku 268/268...Ostrou vačku jsem tam ještě neměl,tak z vlastních zkušeností nevim nic,jak se to bude chovat.Firmy v NJ,co dělají tyhle úpravy,tak dvě firmy doporučujou každá jinou vačku,pak mi ten chlapík z vlastní zkušenosti řekne taky úplně jinou,tak nevim co tam dát,ale spíš záleží,jak ten motor bude upravenej.