ostrá vačka

Rady, problémy a různé vychytávky

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

to že je forum sponzorovaný BMM nic neznamená, píše tam kdokoliv kdo se zaregistruje, včetně tebe...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

lister píše:to že je forum sponzorovaný BMM nic neznamená, píše tam kdokoliv kdo se zaregistruje, včetně tebe...
Ano promin. Ja zapomel ze jsi nejlepsi.

Dovolim si Ti ale drze pripomenout ze kdosi tu chtel vedet neco o vackach a zatim jsi mu NIC nerekl, jen tu rejpes. Proc sam neporadis teda kdyz vis vsechno lip ? Ja mu nic nevnucuju, at si tam da trebakus klacku s natlucenejma hrebikama. Pouze jsem rekl ze ja bych si ji nedal.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

myslím že jsem už na první straně napsal něco v tom smyslu že u ostrý vačky musíš počítat s tím že budeš mít horší spodek a nárust výkonu bude v otáčkách, to ti každej potvrdí.

takže je na každým co si vybere, jestli chceš výkon jdi do vačky ,ale počítej s tím že budeš motor vytáčet , jestli chceš kroutící moment od spoda jdi to TDI, jestli jsi masochista kterej raději spravuje než jezdí jdi do G60 :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

lister píše:myslím že jsem už na první straně napsal něco v tom smyslu že u ostrý vačky musíš počítat s tím že budeš mít horší spodek a nárust výkonu bude v otáčkách, to ti každej potvrdí.

takže je na každým co si vybere, jestli chceš výkon jdi do vačky ,ale počítej s tím že budeš motor vytáčet , jestli chceš kroutící moment od spoda jdi to TDI, jestli jsi masochista kterej raději spravuje než jezdí jdi do G60 :wink:
Ohledne vacky to samy jsem mu rekl a to samo je i v tom anglickym, takze nevim o co Ti vlastne jde.

Do TDi nepujdu, naftou si topim v kaminkach v garazi.

A v tom ze radsi spravuju nez jezdim mas vlastne pravdu. Vyndavat prevodovku me bavilo vic nez posledni projizdka.

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

:roll:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

Do TDi nepujdu, naftou si topim v kaminkach v garazi.

A v tom ze radsi spravuju nez jezdim mas vlastne pravdu. Vyndavat prevodovku me bavilo vic nez posledni projizdka.[/quote]

to je to jak si nas osocoval ze to nejde za 2 hodiny a ze ti to neslo?? :roll: no to teda potes :wink:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

to ze ostra vacka prida odspodu je blabol... (nechci resit jestli to nekdo rekl nebo ne..nejsme deti v MS)

vacky sem parkrat resil a jedinej kdo mi byl schopnej aspon odpovedet nebo neco k nim rict nebo proste podebatovat byl Lister..

http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... highlight=" target="_blank

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

LeeBa píše:to ze ostra vacka prida odspodu je blabol... (nechci resit jestli to nekdo rekl nebo ne..nejsme deti v MS)

vacky sem parkrat resil a jedinej kdo mi byl schopnej aspon odpovedet nebo neco k nim rict nebo proste podebatovat byl Lister..

http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... highlight=" target="_blank
To nikdo nepopira. Jen at si teda poradne precte co je napsany nez zacne ze zvyku rejpat.

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

majsha sis nevsim ze vetsina lidi sije jen kuli tomu ze to pises ty?? :lol:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

jarys píše:majsha sis nevsim ze vetsina lidi sije jen kuli tomu ze to pises ty?? :lol:
Vsak jasny. Co jinyho cekat, ze ? :lol:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

majsho já sem si to přečetl pořádně, a došel jsem k závěru, že jsi zřejmě nepochopil jak to s těma vačkama je, jinak bys tady nemohl blábolit o "ostrý" vačce, která ti přidá krouťák od spoda.

to že do tebe všichni šijou, za to si můžeš sám
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

lister píše:majsho já sem si to přečetl pořádně, a došel jsem k závěru, že jsi zřejmě nepochopil jak to s těma vačkama je, jinak bys tady nemohl blábolit o "ostrý" vačce, která ti přidá krouťák od spoda.

to že do tebe všichni šijou, za to si můžeš sám
Neco takovyho jsem tu rekl ??? Kde ???

Uživatelský avatar
mpead
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpead »

Majsha píše:
lister píše:já teda nevím , ale čím je vačka ostřejší tím je lepší v otáčkách a zároveň ztrácí "spodek", to už tak prostě je..
Ja teda nevim jestli jsi to poradne precetl, ale jednou vetou jsi rekl to samy co tady je napsany :lol:

Jen jsem mu rekl co ta vacka udela, coz se mi zda ze pro Gcko asi nebude nejlepsi.

Mezi nama ja chci prave silnejsi spodek, co je nad 5500 rpm me vcelku nezajima. Proto jdu do 256°/260°
už jsi zkoušel tu vačku 256/260?

Zatim se rozhoduju mezi 256/276-dobrý výkon v nízkých a vyšších otáčkách a mezi 268/276-výkon ve středních a vyšších.Možná to vyhraje ta druhá.asi mi dáte za pravdu že G60tka od spodu táhne jako prase a nad těch 4800-5000 ot/min už nezrychluje a nemá cenu točit k omezovači,protože ten výkon už nejni takovej a nemá cenu jí zbytečně vytáčet...Proto bych bral radši tu 268/276.Třeba budeš někomu chtít ujet a ve vysokejch už to nebude se seriovou ono...:-)

Uživatelský avatar
Polar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Polar »

mpead píše:
Majsha píše: Ja teda nevim jestli jsi to poradne precetl, ale jednou vetou jsi rekl to samy co tady je napsany :lol:

Jen jsem mu rekl co ta vacka udela, coz se mi zda ze pro Gcko asi nebude nejlepsi.

Mezi nama ja chci prave silnejsi spodek, co je nad 5500 rpm me vcelku nezajima. Proto jdu do 256°/260°
už jsi zkoušel tu vačku 256/260?

Zatim se rozhoduju mezi 256/276-dobrý výkon v nízkých a vyšších otáčkách a mezi 268/276-výkon ve středních a vyšších.Možná to vyhraje ta druhá.asi mi dáte za pravdu že G60tka od spodu táhne jako prase a nad těch 4800-5000 ot/min už nezrychluje a nemá cenu točit k omezovači,protože ten výkon už nejni takovej a nemá cenu jí zbytečně vytáčet...Proto bych bral radši tu 268/276.Třeba budeš někomu chtít ujet a ve vysokejch už to nebude se seriovou ono...:-)
256/276 - v nizkych otackach je dobra a vo vysokych?
268/276 - v strednych a vyssich.

su este ine varianty?a ku ktorej sa priklanate skor.napr: ktora je lepsia na sprinty?

Uživatelský avatar
mpead
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpead »

ještě jsem se bavil s jednim chlapíkem,co jezdil v golfu G60 závody a říkal,že je snad nejlepší 268/268,motor jde dobře od spodu.Ještě zkoušeli 276/276,ale prej to nebyl skoro žádnej rozdíl oproti 268/268.Řikal,že to jsou hodně tupý motory,když maji jen 8v a nebudou se vytáčet jako 16v,tak to nemá cenu točit do 7000 ot/min,kdyby se použila ostřejší vačka,kde je největší výkon až ve vysokejch ot.Tak je podle něj dobrá ta 268/268,kdy si to pěkně při nějakejch 4800ot. střelí do vejfuku při přeřazení.Jinak to točit do konce nemá cenu kvůli nestoupajícímu výkonu jako u 16v a zbytečně se ten motor přetěžuje,když ten nárust neni takovej,spíš už žádnej.Někde píšou,že nejlepší pro G60 je použít nesouměrnou vačku,třeba 268/278.A tahle je souměrná 268/268,tak nevim co je lepší.Asi záleží jak velká bude úprava motoru.Třeba u tý 276/276 se musí dát,teď to nevim přesně kolik mm,jiná řemenička na kompresor,kvůli jinýmu zpřevodování od klikovky,když Gčko vydrží max 15000ot...Já mám řemeničku 70mm a tam prej můžu dát tu vačku 268/268...Ostrou vačku jsem tam ještě neměl,tak z vlastních zkušeností nevim nic,jak se to bude chovat.Firmy v NJ,co dělají tyhle úpravy,tak dvě firmy doporučujou každá jinou vačku,pak mi ten chlapík z vlastní zkušenosti řekne taky úplně jinou,tak nevim co tam dát,ale spíš záleží,jak ten motor bude upravenej.

Odpovědět

Zpět na „Technika“