G60 - netáhne, dusí se, chcípá, valí moc benzínu.

Rady, problémy a různé vychytávky

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

4y2ky

ano s nasazenou koukni na ten obrazek...tam vidis gufero a domecek :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
4y2ky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Žďár n/S
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 4y2ky »

Willdaa píše:4y2ky

ano s nasazenou koukni na ten obrazek...tam vidis gufero a domecek :wink:
no právě kvuli tomu sem se divil...jinak já to měl dneska dole a ani kolečko ani klika načatá nejni, tak sem to pořádně utáh a nechám tak...

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

[quote="Willdaa"]4y2ky

no ja to trebas nikde este nevidel ze musi bejt presne metr :) quote]

Tak to jsi videl malo :P

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Majsha píše:
Willdaa píše:4y2ky

no ja to trebas nikde este nevidel ze musi bejt presne metr :) quote]

Tak to jsi videl malo :P
tak mi nekdo vysvetlete proc??kdyz se tlak siri vsemi smery stejne? a pri tyhle delce co je od motoru k RJ bych o zpozdeni sireni zmeny tlaku bych se vubec nebavil....timhle ale nechci ricte ze ta hadicka muze bejt dlouha treba kilometr ale proste ve vsech manualech co se ke mne dostali sem nikde nevidel ze tahle hadicka musi mit presne metr a tecka....podle me je to blbost a nejaka kachna. :roll:

a Majsho videl sem toho vic nez si myslis :wink: :P
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Majsha : ono v ETCE je napsáno, že trubička se má zkrátit na 1000mm, ale to není proto že by to mělo zásadní vliv na funkci, ale proto, že trubička se prodává v rolích po 5ti metrech, tak aby to tam někdo necpal celý.. :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
4y2ky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Žďár n/S
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 4y2ky »

Willdaa píše:
Majsha píše: tak mi nekdo vysvetlete proc??kdyz se tlak siri vsemi smery stejne? a pri tyhle delce co je od motoru k RJ bych o zpozdeni sireni zmeny tlaku bych se vubec nebavil....timhle ale nechci ricte ze ta hadicka muze bejt dlouha treba kilometr ale proste ve vsech manualech co se ke mne dostali sem nikde nevidel ze tahle hadicka musi mit presne metr a tecka....podle me je to blbost a nejaka kachna. :roll:

a Majsho videl sem toho vic nez si myslis :wink: :P
no asi to kachna nebude, mám to ze servisního manuálu od VW, stažený z těch známejch RU stránek...si zkus fouknout do hadičky kerá bude mít metr a do druhý kerá bude mít půl metru :o jakej to je rozdíl...a i při tom tlaku je prostě spočítaný, že se do jednotky ta změna tlaku dostane za čas X a s tím taky jednotka počítá...a asi takový zpoždění stačí, protože 100* rychlejší by bylo dát to čidlo co je v jednotce někde hned ke trubce a převést na elektrickej signál...tak to vidím já :idea:

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

lister píše:Majsha : ono v ETCE je napsáno, že trubička se má zkrátit na 1000mm, ale to není proto že by to mělo zásadní vliv na funkci, ale proto, že trubička se prodává v rolích po 5ti metrech, tak aby to tam někdo necpal celý.. :wink:
Ja zatim vsude videl taky jen jeden metr.

Uživatelský avatar
4y2ky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Žďár n/S
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 4y2ky »

takže takle je to v manuálu...neříkám že je to svatý, ale prostě se tím řídím....

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

já to vidím tak, že podle etky je trubka mezi sáním a ř.j. různě dlouhá pro jednotlivý modely - golf g60 100cm, rally golf 48cm, corro 70cm ,žeby to tak bylo vypočítaný ?
nebo to spíš souvisí s umístěním ř.j. v autě ? :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

lister píše:já to vidím tak, že podle etky je trubka mezi sáním a ř.j. různě dlouhá pro jednotlivý modely - golf g60 100cm, rally golf 48cm, corro 70cm ,žeby to tak bylo vypočítaný ?
nebo to spíš souvisí s umístěním ř.j. v autě ? :wink:
Ale Golf G60 A Rallye Golf zase tak rozdilny v umisteni RJ nejsou rekl bych :wink:

Muj nazor spis je ze by nemela byt delsi nez jeden metr, min by mohlo byt. I kdyz i pro Corrado se udava 1m

Manifold Pressure Sensor:

The length of the vacuum line is 1 Meter (39 inches). The length of the hose is important. If altered, poor engine performance could result.

(ORZ Motorsport)

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Presne jak pise lister :wink: tahle delka neni kvuli tomu ze by se spozdoval "signal" ale aby to proste bylo presne k RJ a hadice nybla nekde namahana pohybem motoru. :roll:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

ad) hadicka 1m - je tam doslova napsany ze by nemela byt delsi nez 1metr.. tot muj nazor... kdyby mela byt nekde na motoru (dale jen draty) tak by to hooodne moc ovlivnovalo teplo z motoru.nemyslim ty draty ale ten vacuum sensor (MAP). Osobne ji mam pres metr (mam na ni jeste budik na tlak) a zadnou prodlevu nebo tak neco nepozoruju..

ad) netahne nebo skube nebo jak byl nadpis - zkus si pujcit od nekoho to modre cidlo.. je stejny s B3 passatem. me se stalo ze sem koupil novy a bylo taky spatny.nebo pokud mas nekde graf jak ma vypadat jeho odporovej prubeh s teplotou tak zkus namerit a porovnat.
jeste podobny psi kusy to delalo kamosovi a zjistil sem ze nebyl ukostrenej jeden dratek v miste cidel teplty oleje .. na filtru .. tak to zkoukni

Uživatelský avatar
4y2ky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Žďár n/S
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 4y2ky »

LeeBa píše:
netahne nebo skube nebo jak byl nadpis - zkus si pujcit od nekoho to modre cidlo.. je stejny s B3 passatem. me se stalo ze sem koupil novy a bylo taky spatny.nebo pokud mas nekde graf jak ma vypadat jeho odporovej prubeh s teplotou tak zkus namerit a porovnat.
jeste podobny psi kusy to delalo kamosovi a zjistil sem ze nebyl ukostrenej jeden dratek v miste cidel teplty oleje .. na filtru .. tak to zkoukni
průběh odporu sem s grafem porovnával a zdá se, že je OK....a u toho filtru mě "zbyl" drát a neni kam připojit, je modro-bílej...má bejt na kostře rozdělovače?

Uživatelský avatar
4y2ky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Žďár n/S
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 4y2ky »

tak a teď začal ještě značně kolísat volnoběh, sám se drží třeba na cca 1400ot., někdy začne kolísat až do 2000, ale jakmile je jen malinko v zátahu, tak to nedělá...musím to celý projít, spínače na klapce, čidla... :roll:

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

4y2ky píše:
LeeBa píše:
netahne nebo skube nebo jak byl nadpis - zkus si pujcit od nekoho to modre cidlo.. je stejny s B3 passatem. me se stalo ze sem koupil novy a bylo taky spatny.nebo pokud mas nekde graf jak ma vypadat jeho odporovej prubeh s teplotou tak zkus namerit a porovnat.
jeste podobny psi kusy to delalo kamosovi a zjistil sem ze nebyl ukostrenej jeden dratek v miste cidel teplty oleje .. na filtru .. tak to zkoukni
průběh odporu sem s grafem porovnával a zdá se, že je OK....a u toho filtru mě "zbyl" drát a neni kam připojit, je modro-bílej...má bejt na kostře rozdělovače?
nerad bych kecal .. ale mam pocit ze byl nekde tam u rozdelovace ..

Odpovědět

Zpět na „Technika“