G60 - netáhne, dusí se, chcípá, valí moc benzínu.
Moderátor: Danek 16V
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- 4y2ky
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Žďár n/S
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
tak mi nekdo vysvetlete proc??kdyz se tlak siri vsemi smery stejne? a pri tyhle delce co je od motoru k RJ bych o zpozdeni sireni zmeny tlaku bych se vubec nebavil....timhle ale nechci ricte ze ta hadicka muze bejt dlouha treba kilometr ale proste ve vsech manualech co se ke mne dostali sem nikde nevidel ze tahle hadicka musi mit presne metr a tecka....podle me je to blbost a nejaka kachna.Majsha píše:Willdaa píše:4y2ky
no ja to trebas nikde este nevidel ze musi bejt presne metr quote]
Tak to jsi videl malo
a Majsho videl sem toho vic nez si myslis
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Majsha : ono v ETCE je napsáno, že trubička se má zkrátit na 1000mm, ale to není proto že by to mělo zásadní vliv na funkci, ale proto, že trubička se prodává v rolích po 5ti metrech, tak aby to tam někdo necpal celý..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- 4y2ky
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Žďár n/S
- Kontaktovat uživatele:
no asi to kachna nebude, mám to ze servisního manuálu od VW, stažený z těch známejch RU stránek...si zkus fouknout do hadičky kerá bude mít metr a do druhý kerá bude mít půl metru jakej to je rozdíl...a i při tom tlaku je prostě spočítaný, že se do jednotky ta změna tlaku dostane za čas X a s tím taky jednotka počítá...a asi takový zpoždění stačí, protože 100* rychlejší by bylo dát to čidlo co je v jednotce někde hned ke trubce a převést na elektrickej signál...tak to vidím jáWilldaa píše:Majsha píše: tak mi nekdo vysvetlete proc??kdyz se tlak siri vsemi smery stejne? a pri tyhle delce co je od motoru k RJ bych o zpozdeni sireni zmeny tlaku bych se vubec nebavil....timhle ale nechci ricte ze ta hadicka muze bejt dlouha treba kilometr ale proste ve vsech manualech co se ke mne dostali sem nikde nevidel ze tahle hadicka musi mit presne metr a tecka....podle me je to blbost a nejaka kachna.
a Majsho videl sem toho vic nez si myslis
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
- 4y2ky
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Žďár n/S
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
já to vidím tak, že podle etky je trubka mezi sáním a ř.j. různě dlouhá pro jednotlivý modely - golf g60 100cm, rally golf 48cm, corro 70cm ,žeby to tak bylo vypočítaný ?
nebo to spíš souvisí s umístěním ř.j. v autě ?
nebo to spíš souvisí s umístěním ř.j. v autě ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Ale Golf G60 A Rallye Golf zase tak rozdilny v umisteni RJ nejsou rekl bychlister píše:já to vidím tak, že podle etky je trubka mezi sáním a ř.j. různě dlouhá pro jednotlivý modely - golf g60 100cm, rally golf 48cm, corro 70cm ,žeby to tak bylo vypočítaný ?
nebo to spíš souvisí s umístěním ř.j. v autě ?
Muj nazor spis je ze by nemela byt delsi nez jeden metr, min by mohlo byt. I kdyz i pro Corrado se udava 1m
Manifold Pressure Sensor:
The length of the vacuum line is 1 Meter (39 inches). The length of the hose is important. If altered, poor engine performance could result.
(ORZ Motorsport)
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ad) hadicka 1m - je tam doslova napsany ze by nemela byt delsi nez 1metr.. tot muj nazor... kdyby mela byt nekde na motoru (dale jen draty) tak by to hooodne moc ovlivnovalo teplo z motoru.nemyslim ty draty ale ten vacuum sensor (MAP). Osobne ji mam pres metr (mam na ni jeste budik na tlak) a zadnou prodlevu nebo tak neco nepozoruju..
ad) netahne nebo skube nebo jak byl nadpis - zkus si pujcit od nekoho to modre cidlo.. je stejny s B3 passatem. me se stalo ze sem koupil novy a bylo taky spatny.nebo pokud mas nekde graf jak ma vypadat jeho odporovej prubeh s teplotou tak zkus namerit a porovnat.
jeste podobny psi kusy to delalo kamosovi a zjistil sem ze nebyl ukostrenej jeden dratek v miste cidel teplty oleje .. na filtru .. tak to zkoukni
ad) netahne nebo skube nebo jak byl nadpis - zkus si pujcit od nekoho to modre cidlo.. je stejny s B3 passatem. me se stalo ze sem koupil novy a bylo taky spatny.nebo pokud mas nekde graf jak ma vypadat jeho odporovej prubeh s teplotou tak zkus namerit a porovnat.
jeste podobny psi kusy to delalo kamosovi a zjistil sem ze nebyl ukostrenej jeden dratek v miste cidel teplty oleje .. na filtru .. tak to zkoukni
- 4y2ky
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Žďár n/S
- Kontaktovat uživatele:
průběh odporu sem s grafem porovnával a zdá se, že je OK....a u toho filtru mě "zbyl" drát a neni kam připojit, je modro-bílej...má bejt na kostře rozdělovače?LeeBa píše:
netahne nebo skube nebo jak byl nadpis - zkus si pujcit od nekoho to modre cidlo.. je stejny s B3 passatem. me se stalo ze sem koupil novy a bylo taky spatny.nebo pokud mas nekde graf jak ma vypadat jeho odporovej prubeh s teplotou tak zkus namerit a porovnat.
jeste podobny psi kusy to delalo kamosovi a zjistil sem ze nebyl ukostrenej jeden dratek v miste cidel teplty oleje .. na filtru .. tak to zkoukni
- 4y2ky
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Žďár n/S
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nerad bych kecal .. ale mam pocit ze byl nekde tam u rozdelovace ..4y2ky píše:průběh odporu sem s grafem porovnával a zdá se, že je OK....a u toho filtru mě "zbyl" drát a neni kam připojit, je modro-bílej...má bejt na kostře rozdělovače?LeeBa píše:
netahne nebo skube nebo jak byl nadpis - zkus si pujcit od nekoho to modre cidlo.. je stejny s B3 passatem. me se stalo ze sem koupil novy a bylo taky spatny.nebo pokud mas nekde graf jak ma vypadat jeho odporovej prubeh s teplotou tak zkus namerit a porovnat.
jeste podobny psi kusy to delalo kamosovi a zjistil sem ze nebyl ukostrenej jeden dratek v miste cidel teplty oleje .. na filtru .. tak to zkoukni