Muj Repas Gčka..už mám po ale málo tlačí:-(
Moderátor: Danek 16V
- niobe
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
no před tim nez jsem to začal delat tlačilo nejakejch 1550 tak to neni skorožadnej narust:-(((( hledam kde by mohla byt chyba a hlavne jak se to meří manometrem, taky při jízde nebo stači bez zateže (počitam že se musi připíchnout na podtlakovou hadičku)a hlavne bych potřeboval zjistit kolik tlačí přimo u kompresoru abych připadne mohl zjistit jestli nekde neprofukujeniobe píše:Jestli je těch 1660 podle MFA, tak by to mělo odpovídat tlaku mezi 0.6 - 0.7 bar a to je běžnej tlak co by G-čko mělo tlačit. Nevím ale jak je tohle měření pomocí MFA přesný, spíš bych doporučil měření tlaku manometrem.
zatím jsem nic nezjistil.-(((
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- TMiky
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Podle toho, co jsem si tady precetl, bys to mohl mit skoro jiste v poradku...
Docilil jsi v podstate spravnych hodnot, ktere by MFA mela ukazovat...
Upozornuji, ze maximalni hodnoty tlaku se na MFA ukazuji az pri 6000 ot/min.
Mel by ukazovat ve Tvem 4cisli hodnotu 1700 pri 6000ot/min.
Tohle jsem si sam nekolikrat overil...
Docilil jsi v podstate spravnych hodnot, ktere by MFA mela ukazovat...
Upozornuji, ze maximalni hodnoty tlaku se na MFA ukazuji az pri 6000 ot/min.
Mel by ukazovat ve Tvem 4cisli hodnotu 1700 pri 6000ot/min.
Tohle jsem si sam nekolikrat overil...
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
- TMiky
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
jj to jsem četl podle tabulek mi to tlačí max 0.7 a nejake drobne šlo mi jen o to že zhruba od 5200 už to spadne trochu dolu a kolisa to až do omezovače ono taky v te rychlosti to moc sledovat nejde je t opár vteřin každopadne si t zkusim nahrát na telefon až se mnu nekdo pojede:-)
A hlavne mi šlo o to kolik to max tlačí v zakladu tj kolik bych mel dosahnout bo co jsem četl tak se to rozchazí nekteří tvrdi 0.7 a nekteří 0.8 že přepouští ventil do bypasu no a kdyby to přepouštel až v 0.8 tak se na tu hranici ani nedostanu..teda pokud je to měření spravne a podel toho co v ten dany moment vyhodnotí řj a proto se ptam kde by podle vašich zkušeností mělo byt měření nejpřesnejsí?..na podtlakovem ventilu?teda jestli se to tak jmenuje:-)) myslím tím tu hadičku co je od saní taková ta krátka tak se davá budík ne? a tam to měří i přeplnení...jenže to zase neřeší muj problem jestli už to nepřepustí bo tam bude taková hodnota jaka je nasavena v řj:-) snad jsem to napsal spravne .vím že by bylo nejjedoduchší vyndat švaba a naletovat tam jineho ktery pustí více a tím bych zjistil kolik opravdu natlačí:-) psal jsem Leebovi SZ
A hlavne mi šlo o to kolik to max tlačí v zakladu tj kolik bych mel dosahnout bo co jsem četl tak se to rozchazí nekteří tvrdi 0.7 a nekteří 0.8 že přepouští ventil do bypasu no a kdyby to přepouštel až v 0.8 tak se na tu hranici ani nedostanu..teda pokud je to měření spravne a podel toho co v ten dany moment vyhodnotí řj a proto se ptam kde by podle vašich zkušeností mělo byt měření nejpřesnejsí?..na podtlakovem ventilu?teda jestli se to tak jmenuje:-)) myslím tím tu hadičku co je od saní taková ta krátka tak se davá budík ne? a tam to měří i přeplnení...jenže to zase neřeší muj problem jestli už to nepřepustí bo tam bude taková hodnota jaka je nasavena v řj:-) snad jsem to napsal spravne .vím že by bylo nejjedoduchší vyndat švaba a naletovat tam jineho ktery pustí více a tím bych zjistil kolik opravdu natlačí:-) psal jsem Leebovi SZ
- G-power
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Partizánske , SK
..
Mal som podobny problém, mám aj chip 3RS, pred repasom tlačil 0,7 baru s 68mm remeničkou a po repase 0,8 baru, malá skoro iadna zmena take som tam dal bypass ventil a zmena prila. Teraz dáva od 3800ot/min. na trojke 1 bar na tvorke tak isto a to mám ete malú dierku v intercoolery obmedzovač nemám tak to tlači dalej a nepusti len ak cez ten itercooler.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele: