Muj Repas Gčka..už mám po ale málo tlačí:-(

Rady, problémy a různé vychytávky

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
niobe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od niobe »

Jestli je těch 1660 podle MFA, tak by to mělo odpovídat tlaku mezi 0.6 - 0.7 bar a to je běžnej tlak co by G-čko mělo tlačit. Nevím ale jak je tohle měření pomocí MFA přesný, spíš bych doporučil měření tlaku manometrem.

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

niobe píše:Jestli je těch 1660 podle MFA, tak by to mělo odpovídat tlaku mezi 0.6 - 0.7 bar a to je běžnej tlak co by G-čko mělo tlačit. Nevím ale jak je tohle měření pomocí MFA přesný, spíš bych doporučil měření tlaku manometrem.
no před tim nez jsem to začal delat tlačilo nejakejch 1550 tak to neni skorožadnej narust:-(((( hledam kde by mohla byt chyba a hlavne jak se to meří manometrem, taky při jízde nebo stači bez zateže (počitam že se musi připíchnout na podtlakovou hadičku)a hlavne bych potřeboval zjistit kolik tlačí přimo u kompresoru abych připadne mohl zjistit jestli nekde neprofukuje
zatím jsem nic nezjistil.-(((

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

problem bude nejspis v tom ze tam asi nemas cip .. tudiz se pres 0,7bar NEDOSTANES ani s trema Gckama :wink:

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

LeeBa píše:problem bude nejspis v tom ze tam asi nemas cip .. tudiz se pres 0,7bar NEDOSTANES ani s trema Gckama :wink:
no jo to mi je jasne ale síš mi jde o to kolik by mel byt max tlak při zakladu takže i když bych tam dal chip tak mi je t oprdlajs platny pokud by nenatlačil vic :-(

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

aha ted jsem si to přečetl poradne.-)) no jakždopadne je 1660 asi i v zakladu málo i když je pravda že mi to jelo do max tech 1660 a pak to spadlo o kus dolu že by t opřepustilo tlak?

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

presne tak .. od kolika otacek tam tech 1660 mas ?

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

neco malo přes 5000 a víc to už pak nestopa spíš to kelsne a pak to skače až do omezovače prave že to vypada jako kdyby mi to bud nekde foukalo a nebo to přepustí do bypasu.ale radši bych byl kdyby to přepouštel:-))a ne že by mi malo tlačil kompresor :cry:

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

Jestli je to uz od 5000 ot tak to uz ventil volnobehu pustil do bypasu ...

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

takže mám ješte šanci že je goot:-))

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TMiky »

Podle toho, co jsem si tady precetl, bys to mohl mit skoro jiste v poradku...

Docilil jsi v podstate spravnych hodnot, ktere by MFA mela ukazovat... ;)

Upozornuji, ze maximalni hodnoty tlaku se na MFA ukazuji az pri 6000 ot/min.
Mel by ukazovat ve Tvem 4cisli hodnotu 1700 pri 6000ot/min.

Tohle jsem si sam nekolikrat overil...

;)
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TMiky »

TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

jj to jsem četl podle tabulek mi to tlačí max 0.7 a nejake drobne šlo mi jen o to že zhruba od 5200 už to spadne trochu dolu a kolisa to až do omezovače ono taky v te rychlosti to moc sledovat nejde je t opár vteřin každopadne si t zkusim nahrát na telefon až se mnu nekdo pojede:-)
A hlavne mi šlo o to kolik to max tlačí v zakladu tj kolik bych mel dosahnout bo co jsem četl tak se to rozchazí nekteří tvrdi 0.7 a nekteří 0.8 že přepouští ventil do bypasu no a kdyby to přepouštel až v 0.8 tak se na tu hranici ani nedostanu..teda pokud je to měření spravne a podel toho co v ten dany moment vyhodnotí řj :-) a proto se ptam kde by podle vašich zkušeností mělo byt měření nejpřesnejsí?..na podtlakovem ventilu?teda jestli se to tak jmenuje:-)) myslím tím tu hadičku co je od saní taková ta krátka tak se davá budík ne? a tam to měří i přeplnení...jenže to zase neřeší muj problem jestli už to nepřepustí bo tam bude taková hodnota jaka je nasavena v řj:-) snad jsem to napsal spravne .vím že by bylo nejjedoduchší vyndat švaba a naletovat tam jineho ktery pustí více a tím bych zjistil kolik opravdu natlačí:-) psal jsem Leebovi SZ

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

..

Příspěvek od G-power »

Mal som podobny problém, mám aj chip 3RS, pred repasom tlačil 0,7 baru s 68mm remeničkou a po repase 0,8 baru, malá skoro žiadna zmena takže som tam dal bypass ventil a zmena prišla. Teraz dáva od 3800ot/min. na trojke 1 bar na štvorke tak isto a to mám ešte malú dierku v intercoolery obmedzovač nemám tak to tlači dalej a nepusti len ak cez ten itercooler.

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

to jako myslíš že je špatnej nebo jak jsi to myslel? bypas ventil tak je ne :roll:

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

..

Příspěvek od G-power »

nie myslel som to tak že ked to chceš poriadne napresova kup si bypass ventil pretože bez neho ti všetok tlak vypusti regulátor volnobehu spä do G-laderu a nepomôže ti ani chip chapeš??

Odpovědět

Zpět na „Technika“