Teplota oleje?
Moderátor: Danek 16V
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Teplota oleje?
Tak dnes jsem jel do prahy a z5 po D8 tam jsem jel do 160km/h olej se držel do 118stupnu ale z5 jsem se "chtel"" honit s oktavkou ale nejak to nevychytal olej.-( jel jsem 200km/h asi tak 3minuty olej mi vylezl na 125 tak jsem zpomalil a otazka zní jak nekdo muže jet rychleji a delší dobu když mě to neuchladi:-( kde bude zrada nebo je to normální? t oasi moc nemuže byt když 10W40 má hranici prave tech125st chladič jsem tam zatím nedal ale i tak by to mělo byt niže:-( heelp
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
a ješte jedna otazka řeším dochlazování když zastavím voda vyleze na teplotu kdy se spustí sahara(což je normální)ale při tehle vedrech se točí šílene dlouho a to mě sere včera jsem koupil velkou baterku tak to zatím stíha ale.....
Nešlo by tam přidelat nejake oběhove čerpadlo ktere by se při vypnutí motoru zoztočilo a honilo chvilku tu vodu?bo je vdy slišet bublani v prostoru kde jdou čidla a to mě znervoznuje
Nešlo by tam přidelat nejake oběhove čerpadlo ktere by se při vypnutí motoru zoztočilo a honilo chvilku tu vodu?bo je vdy slišet bublani v prostoru kde jdou čidla a to mě znervoznuje
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
čidlo teploty oleje máš to co tam patří ? není náhodou taky do 120°C jako čidlo tepolty vody ?
jakože jestli má vody 80°C ,tak není normální aby měl olej o 45° víc..
jakože jestli má vody 80°C ,tak není normální aby měl olej o 45° víc..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
:)
to je pravda, rozdil teplot by mel byt cca 15 stupnu, kdyz mam olej 120, voda je 110. kdyz jsem jezdil na okruhu, mel jsem olej i 146, coz je zpusobeno tim ze mam klimu.lister píše:čidlo teploty oleje máš to co tam patří ? není náhodou taky do 120°C jako čidlo tepolty vody ?
jakože jestli má vody 80°C ,tak není normální aby měl olej o 45° víc..
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
no to nevím jestli je tam čidlo jake tam má být mužu koupit jine ale i tak je to divne do když tam mám 90-110 vodu tak olej je 108 při normálni jizde ve meste..to mám rychlost do 60max
prave že se mi to zda divny když jsem měl vodu 80 jak mohl lest olej nahoru a to jsem am měl neco málo přes 4000ot protože když t onecham na volhoběh tak voda jede až 110 ale olej se drži 106
ale jak tomu šlapnu na dalnici tak voda 80 ale olej jede nahoru dale než 125 jsem to nepokoušel a teplota vzducu s tím nemá co delat
A zase i kdybych tam měl jine čidlo tak to proste měří teplotu a je jedno z jake kapaliny nebo se pletu?
prave že se mi to zda divny když jsem měl vodu 80 jak mohl lest olej nahoru a to jsem am měl neco málo přes 4000ot protože když t onecham na volhoběh tak voda jede až 110 ale olej se drži 106
ale jak tomu šlapnu na dalnici tak voda 80 ale olej jede nahoru dale než 125 jsem to nepokoušel a teplota vzducu s tím nemá co delat
A zase i kdybych tam měl jine čidlo tak to proste měří teplotu a je jedno z jake kapaliny nebo se pletu?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
čidlo na vodu měří do 120°, při týhle teplotě má odpor pár ohmů, čidlo na olej měří do 150° (ale viděl jsem i do 180°) a při 120° má ještě odpor v řádu stovek ohmů.
MFA ani budík neví jaký máš čidlo, (ani jakou kapalinu) pro ně je důležitej odpor...
MFA ani budík neví jaký máš čidlo, (ani jakou kapalinu) pro ně je důležitej odpor...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- alisekm
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy vary
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jo 130 stupnu neni zadnej problem v techdle vedrech .. staci kdyz to jenom trosku lechtas .. na dalnici bude mit voda o dost vic nez ve meste .. bo na dalnici chladis naporem chladic vody .. ale olej nijak... jen tim malinkym vymenikem a to ho nechladis na okolni teplotu ale na teplotu vody !!!
je to v poho .. neboj se niceho.. bylo by ale lepsi mit tam lepsi olej .. ono pri techdle vysokych teplotach ty obyc ztraci svy vlastnosti ... mel sem ted problem ze nad 100stupnu mi budik na tlak oleje spadl az na nulu (skoro) ..dal sem ten co sem mel v minulem motoru a drzi lehoucce pod 1bar .. olej dela divy
je to v poho .. neboj se niceho.. bylo by ale lepsi mit tam lepsi olej .. ono pri techdle vysokych teplotach ty obyc ztraci svy vlastnosti ... mel sem ted problem ze nad 100stupnu mi budik na tlak oleje spadl az na nulu (skoro) ..dal sem ten co sem mel v minulem motoru a drzi lehoucce pod 1bar .. olej dela divy
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
no o to mi prave jde protože při tech 125 stupnich se mi zdalo že nejak motor delal kraválasi ventili bo co no každopadne to musím pořešit.-)LeeBa píše:jo 130 stupnu neni zadnej problem v techdle vedrech .. staci kdyz to jenom trosku lechtas .. na dalnici bude mit voda o dost vic nez ve meste .. bo na dalnici chladis naporem chladic vody .. ale olej nijak... jen tim malinkym vymenikem a to ho nechladis na okolni teplotu ale na teplotu vody !!!
je to v poho .. neboj se niceho.. bylo by ale lepsi mit tam lepsi olej .. ono pri techdle vysokych teplotach ty obyc ztraci svy vlastnosti ... mel sem ted problem ze nad 100stupnu mi budik na tlak oleje spadl az na nulu (skoro) ..dal sem ten co sem mel v minulem motoru a drzi lehoucce pod 1bar .. olej dela divy