no taky si myslim ze je to chladic oleje misto ohrivace
nebo teda do teto doby sem si tim byl jistej .. jasny ze naporak na olej je fajn vecicka ale jezdit s "tuhym"olejem zase taky nejni neljepsi .... 79stupnu uz je dost malo myslim .. se prodavaj KITy ktery maj v sobe termostat i na olej aby nebyl moc tuhej
Teplota oleje
Moderátor: Danek 16V
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm" target="_blank
- Allstar
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
přecejen teplota oleje vyleze na 130°C ,voda se drží do tý stovky, tak to spíš chladí, ale náporovej chladič je lepší, proto ho mám taky (i když bez termostatu
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Takze jsem to zase zkousel a je to v pohode.
Ten tlak to ztratilo proto ze byla povolena jedna hadicka a olej tama utikal. Celkem zmizelo necely deci oleje.
Po dalsich testech jsem zjistil je pri normalni jizde a sontackach po meste na 1500 ot se teplota drzi na 85° a pri vytaceni je max. 105°
Takze muzu byt asi rad, ne ?
Ten tlak to ztratilo proto ze byla povolena jedna hadicka a olej tama utikal. Celkem zmizelo necely deci oleje.
Po dalsich testech jsem zjistil je pri normalni jizde a sontackach po meste na 1500 ot se teplota drzi na 85° a pri vytaceni je max. 105°
Takze muzu byt asi rad, ne ?