něco jsem hledal, tak ti to tu hodím taky....stačí prostudovat stránky a budeš o něco chytřejší
http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... _komentare
http://www.oleje.cz/index.php?left=dvou ... _porovnani
http://www.oleje.cz/index.php?left=dvou ... =mot_vykon
http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=mot_visko
2 otazky prosim
Moderátor: Danek 16V
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Hezky, ale jako nachapu. Samy normy a jiny volovinky. Myslim se na to vyseru a naleju tam olej kterej do toho doporucuje vyrobce a je toLaďa píše:něco jsem hledal, tak ti to tu hodím taky....stačí prostudovat stránky a budeš o něco chytřejší
http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... _komentare
http://www.oleje.cz/index.php?left=dvou ... _porovnani
http://www.oleje.cz/index.php?left=dvou ... =mot_vykon
http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=mot_visko
- Laďa
- Pilot
- Příspěvky: 823
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Blansko
jejda co je na tom k nepochopeni.....to je hlavně na vysvětlení z toho pochopíš že jak se oleje rozdělují, jaký je v nich rozdíl i ve značkách viz ty otázky atd....Majsha píše:Hezky, ale jako nachapu. Samy normy a jiny volovinky. Myslim se na to vyseru a naleju tam olej kterej do toho doporucuje vyrobce a je toLaďa píše:něco jsem hledal, tak ti to tu hodím taky....stačí prostudovat stránky a budeš o něco chytřejší
http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... _komentare
http://www.oleje.cz/index.php?left=dvou ... _porovnani
http://www.oleje.cz/index.php?left=dvou ... =mot_vykon
http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=mot_visko
koukni jakou specifikaci (třídu, normu) oleje kterou pedepisuje výrobce tvého auta no a pak tam můžeš dát každý olej který bude splňovat tuto normu
také nejdražší neznamená nejlepší, spíše stejný jak ten levnější jen si přilatíš více za značku....ale zas se nebavím o olejích v kaufu 5l za 3 stovky
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Radsi uz nic nerikam, je to stejne zbytecny...Laďa píše:jejda co je na tom k nepochopeni.....to je hlavně na vysvětlení z toho pochopíš že jak se oleje rozdělují, jaký je v nich rozdíl i ve značkách viz ty otázky atd....Majsha píše: Hezky, ale jako nachapu. Samy normy a jiny volovinky. Myslim se na to vyseru a naleju tam olej kterej do toho doporucuje vyrobce a je to
koukni jakou specifikaci (třídu, normu) oleje kterou pedepisuje výrobce tvého auta no a pak tam můžeš dát každý olej který bude splňovat tuto normu
také nejdražší neznamená nejlepší, spíše stejný jak ten levnější jen si přilatíš více za značku....ale zas se nebavím o olejích v kaufu 5l za 3 stovky
- Hydrant
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slaný
Re: 2 otazky prosim
Ahoj zajimala by me ta redukce pro olejovy chladic... Mam motor 1,9TDI pujde mi tam? a pokud ano, ma v sobe termostat?
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2 otazky prosim
tak oživením tohoto tématu se mi aspoň chvilku zlepšila nálada..
jinak ten termostat bývá v té přírubě a mám zato že otvírá při 80°C .Jen pro TDI dělají chladiče o něco větší..
jinak ten termostat bývá v té přírubě a mám zato že otvírá při 80°C .Jen pro TDI dělají chladiče o něco větší..
- Hydrant
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slaný
Re: 2 otazky prosim
jasny, ale ja potrebuju tu redukci? tudiz mi zajima zda ma nekdo tuhle redukci k prodeji nebo nekdo nejakou zkusenost s montazi...
- David R32
- Profík
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: v zimě u krbu... v létě u vody...
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Přijde mi na G60 co se týče dosažení max krouťáku 5000 ot/min dostatečnejch aspoň minimalizuje riziko že bude jako mnozí jiní neustále repasovat motor potom Gčko potom zase motor potom zase Gčko potom zase motor potom zase Gčko potom zase motor potom zase Gčko potom zase motor potom zase Gčko potom zase motor potom zase Gčko potom zase motor potom zase Gčko potom zase motor potom zase Gčko potom zase motor To potom člověk u každý G60ky co je na prodej čte "Gčko a motor po repasi" Nikde není řečeno že to nemůže občas dál točit do vyšších Na motorce jsem to měl nastavený na 10000 ot/min a taky jsem to mnohdy tahal až na 13000 ot/min...jolik píše:Ta 2.otázka, to Ti poradil kdo? Když jezdím rychle řadím od 6200 do 6500 kde mám omezovák a to nemám sportovní motor,tak uG60ky je 5000 divný